NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarkenquote:De meeste buien vallen in het noorden van het land.
Gewoon binnen blijven dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Dat ga ik doen. Maar: eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon binnen blijven dan is er niets aan de hand.
Daar valt ook geen lol aan te beleven.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik loop wel tussen de buien door van en naar m'n werk
Halverwege schuilen onder een hunebed, zeker.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik loop wel tussen de buien door van en naar m'n werk
Profiteren van de omstandigheden. Jij kan halverwege schuilen onder een junk.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Halverwege schuilen onder een hunebed, zeker.
Kansenbuurten.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef waht het volgende:
Amsterdam schijnt nogal wat arme buurten te hebben.
Kansen om beroofd te worden ja, godse paupers.quote:
Is daar aanleiding toe?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Zal JoaC ons morgen met een bezoek vereren?
Hij vertoont zich maar een keer per jaar, net als Sinterklaas. En men zal hem niet licht met Sinterklaas verwarren, hooguit met Piet.quote:
Ik heb de liederen al ingestudeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef TitusPullo het volgende:
Zal JoaC ons morgen met een bezoek vereren?
Hij zou het erg druk hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef waht het volgende:
Een goede mod is zelden aanwezig, derhalve hulde voor JoaC.
Op Zuid na is alles even kansloos.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef waht het volgende:
Amsterdam schijnt nogal wat arme buurten te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |