Op zuid zijn er maar weinig schuilmogelijkheden. Dicky's en de Blauwe Engel, daar houdt het wel bij op.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Profiteren van de omstandigheden. Jij kan halverwege schuilen onder een junk.
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een leven en een baan met inhoud.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef waht het volgende:
Een goede mod is zelden aanwezig, derhalve hulde voor JoaC.
Banwaardig.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij gewoon een leven en een baan met inhoud.
De roze is de homo in het geheel?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:05 schreef waht het volgende:
Blauw met gele sterren, dat kan enkel Reya zijn.
Ja of de bruine.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De roze is de homo in het geheel?
Whehehequote:
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.quote:
Toevalstreffer lijkt me.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.
Zit natuurlijk wel een punt aan een ski dat helpt.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik eraan twijfel of je met je been zoveel kracht kan opbouwen om door de ruit van een bus heen te gaan.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een punt aan een ski dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |