Rosbief.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Een goeie yoni is het best te vergelijken mer rauwe ham
Vegetariers zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef Webschip het volgende:
Ik vind dieren niet zo lekker om op te eten. Dat vinden ze ook niet leuk.
Net als mensen die geen alcohol drinken.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetariers zijn niet te vertrouwen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vegetariers zijn niet te vertrouwen.
Daar moet je in beide gevallen geen zaken mee doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als mensen die geen alcohol drinken.
Het is me watquote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef GSbrder het volgende:
Huub Stapel en zijn vrouw zijn uit elkaar.
Arme man.
Na 40 jaar, dat is niet niks.quote:
Volgens mij heeft Hexagon een permanente erectie.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:33 schreef Webschip het volgende:
Bij D66 heeft iemand nu een erectie.
Dat is Voorbips.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hexagon een permanente erectie.
Meestal van meisjes met een 13-in-een-dozijn-gezicht.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Hexagon een permanente erectie.
Nou, meestal voor vatsige vrouwen van in de 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meestal van meisjes met een 13-in-een-dozijn-gezicht.
Ik zou ook je vader kunnen zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 00:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Na 40 jaar, dat is niet niks.
Van z'n 19e tot zijn 59e. Het zouden mijn ouders kunnen zijn.
Het scheelt een jaartje of 15.quote:
Oh jee, hij heeft nog geen foto van mijn moeder gezien, merk ik al.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij wil hij je vader zijn.
Ik doe niet aan hypotheken. Wherever I lay my hat is my home.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het scheelt een jaartje of 15.
En een hypotheekje of wat.
Als ik mijn zoon een stropdas zou zien dragen zou ik 'm zo hard aan trekken tot ie bijna stikt.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij wil hij je vader zijn.
Sharon Dijksma?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, meestal voor vatsige vrouwen van in de 40.
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:41 schreef waht het volgende:
Je zal maar een scheefwonende vader hebben, dat is sowieso reden om dit leven over te slaan.
quote:
Dat kan geen verrassing heten.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.
Boven de Noord-Zuidlijn is het ook al schering en inslag.quote:Op woensdag 4 december 2013 07:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar schijnen ze in Groningen veel last van te hebben.
Zomer 2010 toevallig?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef arjan1112 het volgende:
De Nos kan dat ook
Was een paar jaar geleden en ik keek naar het journaal, die deden net alsof de wereld verging, en toen ging ik naar buiten
Vond dat er niks aan de hand was.
Brussel blijft uiteraard gespaard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef remlof het volgende:
Oh noes we gaan allemaal dood!!!
[ afbeelding ]
Volgens die collaborateurskrant dan
Blikbierdrinkers worden geweerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef remlof het volgende:
Het wachten is nu op de sms van de NS met de aankondiging dat er morgen een "aangepaste dienstregeling" geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |