Ik weet genoeg. Zal ik jouw stem maar vast invullen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Ah, hier kan ik dus aangeven wie mijn "vriendjes/vriendinnetjes" zijn en wie niet ...
Eigenlijk heb ik sp3c zojuist in de SC beloofd om 15 x op hem te stemmen (jeweetz hè, mod enzo)quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik weet genoeg. Zal ik jouw stem maar vast invullen?
Precies!quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Ah, hier kan ik dus aangeven wie mijn "vriendjes/vriendinnetjes" zijn en wie niet ...
Stem dan ipv te leuterenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:50 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een goede stemmer is eerlijk en objectief.
Dus?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:50 schreef Webschip het volgende:
Een goede stemmer is eerlijk en objectief.
In theorie niet nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Webschip het volgende:
Hoeft het niet over vriendjes/vijandjes te gaan.
In de praktijk ook niet. Als ik iemand niet mag, maar als de beste discussieert, dan kan krijgt hij van mij een positieve stem. En v.v.quote:
Toch zie je dat velen niet verder kijken dan de neus lang is.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
In de praktijk ook niet. Als ik iemand niet mag, maar als de beste discussieert, dan kan krijgt hij van mij een positieve stem. En v.v.
Helaas moeten we de mensheid niet overschatten.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef DS4 het volgende:
[..]
Toch zie je dat velen niet verder kijken dan de neus lang is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ik kijk het even aan en als het me dan nog niet bevalt verwijder ik wat me niet aan staat dus u kunt nog edittenquote:
Betje heeft een Multiple Personality Disorder. Overdag is hij lieve betje en 's avonds verandert hij in woeste betje.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vul bij elke categorie één medegebruiker in. Bij meerdere namen wordt de eerste naam geteld
Wat laat je jezelf toch weer kennen...quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:05 schreef betyar het volgende:
4. Syp Wynia trofee, user met een uitgesproken rechtse opinie
DS4, DS$ of DS¤ net hoe je hem wilt noemen. Deze man ziet alles in geld geld geld. Een echte ikke ikke ikke en de rest kan stikken man. eigenlijk een zielig hoopje stront.
Posters in NWS t/m gisteren:quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:01 schreef Kowloon het volgende:
Is het niet een idee om aan Arcee een overzicht te vragen met wie er zoal in NWS gepost heeft het afgelopen jaar? Ik hou zelf nooit in de gaten of ik nou in POL of NWS post dus dikke kans dat mijn POL-lijstje en NWS-lijstje nauwelijks af zullen wijken van elkaar. Met zo'n lijstje kom je beter op nieuwe ideeën qua users denk ik. Ik weet wel wat namen, maar bij elke naam vraag ik mij af of ik die nou van POL of NWS ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:26 schreef Igen het volgende:
Als je de SC weglaat dan ziet het lijstje er ongeveer zo uit:Waar ben ik gebleven? Ik post niet in de sc en stond op 47.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foutje van Igen in zijn tekst. Het moest zijn: Als je de SC en andere onzinnige posts weglaat dan ziet het lijstje er ongeveer zo uitquote:Op woensdag 11 december 2013 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ben ik gebleven? Ik post niet in de sc en stond op 47.
Ik zie De_Guidance onder mij staan, die heeft er volgens mij echt wel meer gehad. Niet dat het verder belangrijk is, maar dat lijstje is dus niet van alle NWS-posters uitgezonderd de scquote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Igen het volgende:
De zoekfunctie van Terminator geeft 376 posts in de SC voor jou: http://www.thuisserver.ne(...)0bril&sub_forum=115&
Edit: @Disana dus hè.
Naar mijn weten zijn alle posts geïndexeerd... De enige posts die niet worden meegenomen zijn die in besloten fora, echter heeft dat op NWS geen invloed.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Igen het volgende:
Dan is Terminator's zoekfunctie stuk ofzo.
Edit: In het lijstje zonder SC (of wat ervoor moet doorgaan) zou jij trouwens op 51 uitkomen.
Ik durf wel maar bij de meeste categorieën zou ik bij god niet weten wie te kiezen. Maar ik ben het wel met je eens, zou mooi zijn als de fanatieke users hier hun stem zouden laten geldenquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:20 schreef Disana het volgende:
Het zou leuk zijn als mensen dit en volgend weekend nog een gaatje vinden om te stemmen. Kom op, wie durft?
Je kunt ook de categorieën overslaan waarvoor je niets weet. Heb ik elders ook gedaan.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik durf wel maar bij de meeste categorieën zou ik bij god niet weten wie te kiezen. Maar ik ben het wel met je eens, zou mooi zijn als de fanatieke users hier hun stem zouden laten gelden
Ik ben bang dat dat er heel wat zullen zijn. Maar goed misschien waag ik een poging dit weekendquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt ook de categorieën overslaan waarvoor je niets weet. Heb ik elders ook gedaan.
Wauw wat een eerquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:41 schreef 3-voud het volgende:
13. Linda de Mol trofee, gezelligste user - Karina
De beste van de minderen is ook prijzenswaardig.quote:
Mmm of ik het nu nog een compliment vind... geloof het nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De beste van de minderen is ook prijzenswaardig.
quote:1. Ferry Mingelen trofee, user met de beste argumenten - arjan1112, alles gaat over roken
2. Sjuul Paradijs trofee, user met de slechtste argumenten - betyar, alles gaat over joden
3. Francisco van Jole trofee, user met een uitgesproken linkse opinie - Weltschmerz, zo zuur zie je ze zelden
4. Syp Wynia trofee, user met een uitgesproken rechtse opinie - Voorschrift, krijgt erecties van zijn eigen mening
5. Tom Egbers trofee, voor de user met leuke sportbijdrages - sp3c, niemand geeft een neuk om ijshockey
6. Max Westerman trofee, voor de de user met leuke internationale bijdrages - El_Matador, denkt dat het in een oerwoud gezellig is
7. Selma van Dijk trofee, voor de de user met leuke bijdrages uit de provincie - Frutsel, die woont in de Achterhoek
8. Peter R de Vries trofee beste poster van misdaadnieuws - tong80, gek genoeg gaat het vaak over geriatrische figuren
9. Fons de Poel trofee, de user die het best op zoek gaat naar nieuwtjes, feiten en achtergronden - Onnodige categorie
10. Albert Verlinde trofee, user met de beste roddels uit showbizzland - Onnodige categorie
11. Rutger Castricum trofee, de grootste troll - Bansheeboy, met zijn eeuwige gimmick
12. Harry Mens trofee, user met en twijfelachtig kritisch vermogen - Mutant01, met zijn hoedje
13. Linda de Mol trofee, gezelligste user - Elflettering, helaas durft hij niet meer in NWS te posten
14. Jort Kelder trofee, grootste relschopper - 3-voud, tenminste, dat denkt hij zelf
15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user - remlof, gaat schuimbekken als hij PVV leest
Hihi.quote:15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user - remlof, gaat schuimbekken als hij PVV leest
Nog wat land meen ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:12 schreef sp3c het volgende:
nee die missen niks, vraag maar aan de Palestijnen
hahahahahooooooo
Ach nu ben je zo ongeveer dezelfde leeftijd als je opa toenquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje zoals mijn opa had als het over de NSB ging.
Ja, maar ik kan het nog voorkomen.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach nu ben je zo ongeveer dezelfde leeftijd als je opa toen
Ga de barricades op Remlof!quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan het nog voorkomen.
Het kan nog steeds goed zijn voor een rondvaart met tienduizenden juichende mensen langs de route.quote:Op vrijdag 20 december 2013 16:57 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De beste van de minderen is ook prijzenswaardig.
Het is ook lastig. Maar je bent wel rechtsquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik heb niet zoveel met NWS, maar zal eens zien dit weekend.
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, ben te druk met BSGquote:Op donderdag 26 december 2013 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, en ik ben de baas. Posten dus die hap.
Een beter excuus had je niet kunnen bedenkenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, ben te druk met BSG
Kijk je dat nu pasquote:Op donderdag 26 december 2013 13:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen tijd voor gehad, ben te druk met BSG
Ik ben al blij als ik een of twee personen kan nomineren.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je dat nu pas![]()
En wat WS zegt, ik zou misschien drie of vier nominaties eruit kunnen persen maar daar houdt het mee op.
Yep, maar de opzet van de verkiezingen klopt ook voor geen kant.quote:
Tsja, het hoort juist te gaan om het afzeiken (zie de POL-awards) en als je dat al verbiedt met de reminder onderaan dit topic houdt het wel op natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, maar de opzet van de verkiezingen klopt ook voor geen kant.
Dat bleek vorig jaar al toen er nauwelijks animo was.
Volgens mij is er niets mis met de opzet, Hexagon heeft leuke categorieën bedacht. De mensen die het leuk vinden hebben gestemd volgens mij, de mensen die het niets vinden laten het links liggen. Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:57 schreef eight het volgende:
[..]
Yep, maar de opzet van de verkiezingen klopt ook voor geen kant.
Dat bleek vorig jaar al toen er nauwelijks animo was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |