16 euro is teveel. Veel te veel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Topwinkel
Wel duur. 16 euro voor Westvleteren en tientje de fles voor Cantillon
Jep, afgelopen donderdag hebben we het aangebroken, niks mis meequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laatst heb je toch ook zelf bier gebrouwen?
Ik ken alleen 't IJ de rest zegt me helemaal niets. Welke is lekker fris en niet met teveel gist, met gist vind ik altijd vies (zoals Duvel).quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Heb het ook niet meegenomen
Zundert gekocht, wat van 't IJ, de Molen, Dochter van de Korenaar, Saison Dupont, Saison Fantome, 3 fonteinen en girardin.
Allemaal moeilijk te krijgen hier. Alleen de Molen niet eigenlijk
Jep. Geen haar op m'n hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
16 euro is teveel. Veel te veel.
Je kunt dat gist natuurlijk ook gewoon niet uitschenken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken alleen 't IJ de rest zegt me helemaal niets. Welke is lekker fris en niet met teveel gist, met gist vind ik altijd vies (zoals Duvel).
Wel leuk en lekker om allemaal uit te proberen, ik kan me saaiere hobbies voorstellen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep, afgelopen donderdag hebben we het aangebroken, niks mis mee
Wel zwaar spul, procentje of 10, donkerbruin. Lijkt op Rochefort.
We hadden alleen twee soorten gist gebruikt, de ene soort was perfect en de andere is doodgegaan bij de tweede gisting op de fles. Alcoholpercentage te hoog denken we.
Ja weet ik maar de smaak vind ik ook niet zo geweldig. OK, blond bier vind ik meestal wel lekker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt dat gist natuurlijk ook gewoon niet uitschenken.
Fris bier moet je Achel blond nemen, ben ik fan van.
En Dochter van de Korenaar Noblesse
Valt me mee dat je nog geen ban hebt voor hetgeen je net tegen Saind zei. Hoeveel bans heb je in je FOK! carrière gehad?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg die vinger maar niet uit m'n reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jep, niet echt een straf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel leuk en lekker om allemaal uit te proberen, ik kan me saaiere hobbies voorstellen.
Brugse Zot.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar de smaak vind ik ook niet zo geweldig. OK, blond bier vind ik meestal wel lekker.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is de minst gesproken taal?Ken je die mop over die mummie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken ik ook helemaal niet! Dat zou ik dus als het goed is gewoon bij Gall&Gall kunnen halen, die eerste?quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brugse Zot.![]()
Heerlijk toegankelijk biertje en vrijwel overal verkrijgbaar. De Gulden Draak is ook een aanrader voor de niet-geoefende speciaalbier drinker.
Die is misschien wel wat zwaar, die Gulden Draak. Valt bij mij iig niet onder de noemer "lekker fris"quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Brugse Zot.![]()
Heerlijk toegankelijk biertje en vrijwel overal verkrijgbaar. De Gulden Draak is ook een aanrader voor de niet-geoefende speciaalbier drinker.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je die mop over die mummie?Wanneer mag je een Marokkaanse vrouw in haar gezicht spugen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Absoluut.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik ook helemaal niet! Dat zou ik dus als het goed is gewoon bij Gall&Gall kunnen halen, die eerste?
Bij grotere Albert Heijns zelfs wel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ken ik ook helemaal niet! Dat zou ik dus als het goed is gewoon bij Gall&Gall kunnen halen, die eerste?
Hier zit alleen een kleine, ga ik bij de Gall&Gall kijken. Moet morgen toch die kant op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij grotere Albert Heijns zelfs wel.
Fucking lekker inderdaad
Ben ik in de war met delerium? Volgens mij niet. Witte fles in ieder geval. Lekker fris biertje. Help me even.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Die is misschien wel wat zwaar, die Gulden Draak. Valt bij mij iig niet onder de noemer "lekker fris"
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ken je die mop over die mummie?Wat doet een nudist in de supermarkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik denk dat velen het hier niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:58 schreef tong80 het volgende:
Stuk of 20 Lange_Lans
Alleen een week was te lang.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet een nudist in de supermarkt?Deze zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik in de war met delerium? Volgens mij niet. Witte fles in ieder geval. Lekker fris biertje. Help me even.
Delirium is veelte zoet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjes
Gulden draak is witte fles, zwart/rood/goud etiket meen ik en donker bier met 11% alcohol ofzo
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjes
Gulden draak is witte fles, zwart/rood/goud etiket meen ik en donker bier met 11% alcohol ofzo
Misschien gaat hij wel samen met Bo ter Hamquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
JanCees gaat douchewn
Dat we jet maar weten
Zou ie gebraden boter gebruiken of tastbare ?
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie wel eens overgestapt naar een andere energie leverancier?
Guillotine?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.
Gulden Draak?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.
Ja? Dan vind ik Delirium gewoon niet echt lekker los van het zoete, want Gulden draak vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Gulden draak is écht zoet, Delirium valt wel mee. Minder mout smaak, iets hoppiger
Of ik energie? Nee sorry, ik voel me wat duf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Draag jij een Judas of een Asosjaal?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Vind zelf Judas een bijzonder lekker speciaalbiertje.
Ga lekker met je vriendje tong in onzin verder spelen a.u.b.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Draag jij een Judas of een Asosjaal?
xd
Ehh deze SC is voor alles en iedereen hoor. We zitten ook niet te wachten op jouw zinloze recensies van je eigen etenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga lekker met je vriendje tong in onzin verder spelen a.u.b.
nee, teveel gedoequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ehh deze SC is voor alles en iedereen hoor. We zitten ook niet te wachten op jouw zinloze recensies van je eigen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |