quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doet een nudist in de supermarkt?Deze zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik in de war met delerium? Volgens mij niet. Witte fles in ieder geval. Lekker fris biertje. Help me even.
Delirium is veelte zoet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjes
Gulden draak is witte fles, zwart/rood/goud etiket meen ik en donker bier met 11% alcohol ofzo
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Hebben allebei een witte fles. Delirium is blond en veel alcohol, blauw etiket met roze olifantjes
Gulden draak is witte fles, zwart/rood/goud etiket meen ik en donker bier met 11% alcohol ofzo
Misschien gaat hij wel samen met Bo ter Hamquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef tong80 het volgende:
JanCees gaat douchewn
Dat we jet maar weten
Zou ie gebraden boter gebruiken of tastbare ?
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie wel eens overgestapt naar een andere energie leverancier?
Guillotine?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.
Gulden Draak?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Delerium is ook niet licht en fris. Ik had bij de lokale bierboer alle mooie flessen ingeslagen en daar zat er een bij die lekker fris was. Blond biertje in een witte fles. Ik moet ons de naam schuldig blijven.
Ja? Dan vind ik Delirium gewoon niet echt lekker los van het zoete, want Gulden draak vind ik wel lekker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Gulden draak is écht zoet, Delirium valt wel mee. Minder mout smaak, iets hoppiger
Of ik energie? Nee sorry, ik voel me wat duf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Draag jij een Judas of een Asosjaal?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
Vind zelf Judas een bijzonder lekker speciaalbiertje.
Ga lekker met je vriendje tong in onzin verder spelen a.u.b.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Draag jij een Judas of een Asosjaal?
xd
Ehh deze SC is voor alles en iedereen hoor. We zitten ook niet te wachten op jouw zinloze recensies van je eigen etenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga lekker met je vriendje tong in onzin verder spelen a.u.b.
nee, teveel gedoequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ehh deze SC is voor alles en iedereen hoor. We zitten ook niet te wachten op jouw zinloze recensies van je eigen eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |