Ach vanaf de nieuwe dienstregeling wordt dat toch allemaal SLT geloof ik. Hopelijk komt het DDZ nu weer terug in IC-diensten waar het thuishoort.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Sj0rSz het volgende:
Zucht, sinds spoor 34 in Eindhoven in gebruik is pendelen tussen Tilburg Universiteit en Eindhoven V'tjes. Dan begin je die DDZ toch wel te missen....
Je moet op pakjes-avond natuurlijk de kans grijpen om zoveel mogelijk mensen te benadelen he?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Waarom kan dat niet gewoon dit weekend? Dan ligt Schiphol-Bijlmer er toch al uit...
Niet allemaal, er zit ook wat Windows-grut tussen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef KnightSolaire het volgende:
Volgens MVBOV tonen de reisinformatieschermen op de perrons vaak Windows-foutmeldingen. Bijzonder. Dat draait allemaal op Linux.
Bijzonder, want ik heb zelf meerdere malen Windows-foutmeldingen gezien.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef KnightSolaire het volgende:
Volgens MVBOV tonen de reisinformatieschermen op de perrons vaak Windows-foutmeldingen. Bijzonder. Dat draait allemaal op Linux.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef KnightSolaire het volgende:
Volgens MVBOV tonen de reisinformatieschermen op de perrons vaak Windows-foutmeldingen. Bijzonder. Dat draait allemaal op Linux.
Heeft linux deze errormeldingen?quote:
Dat heb ik met de CTA's regelmatig meegemaakt. Met de TBP's nog nooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij storingen op het spoor? Niets. Bij storingen aan het digitale informatiesysteem daarentegen...
Ja, ik zei "wat STAAN jullie daar handig jongens!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Heb je er iets van gezegd? Ik roep altijd 'lekker handig daar!'
Nee man. Is het je nou nog niet duidelijk dat NS helemaal geen treinverkeer met België WIL?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef James1988 het volgende:
Mooie bijkomstigheid is dat internationaal verkeer met België straks (2025) dan een makkie wordt, want overal 3 kV en ERTMS.
Ik zeg doen!
Ach, is denk ik wel wederzijds. Ik zeg; 50KV net als in Zuid Afrika.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee man. Is het je nou nog niet duidelijk dat NS helemaal geen treinverkeer met België WIL?
13.8 kV op 46 Hz jonge, dan heb je pas iets unieks!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach, is denk ik wel wederzijds. Ik zeg; 50KV net als in Zuid Afrika.
25kV is imo nog steeds beste optie.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach, is denk ik wel wederzijds. Ik zeg; 50KV net als in Zuid Afrika.
Oeh ja uniekigheidquote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
13.8 kV op 46 Hz jonge, dan heb je pas iets unieks!
Behalve als je badslippers vervoert toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De Belgen willen sowieso zo min mogelijk treinen hebben rijden. Wel infra bouwen voor veel geld maar het gebruik daarvan vervolgens zo duur maken dat je beter je faillissement kunt aanvragen dan proberen daar winstgevend treintjes te rijden.
Ja, stelletje malloten, terwijl juist die badslippers voor veel overlast zorgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Behalve als je badslippers vervoert toch?
Je hebt ook daadwerkelijk gelezen wat je net hebt gepost?quote:
Wat je citeert of dat daarvoor?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt ook daadwerkelijk gelezen wat je net hebt gepost?
Tsja, vind je het gek... een Lijnabonnement kost een habbekrats. Een jaarabonnement kost een jongere ¤ 182, een volwassene betaalt ¤ 237 per jaar en een pensionado betaalt niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef Mr_Klaasje het volgende:
En om het nog spannender te maken.. Zwaar gesubsidieerde concurrentie doormiddel van een spotgoedkoop busnetwerk in de lucht houden. (Kostendekkingsgraad van 10 %)
Ja, en voor woon-werkverkeer gaat DAAR nogeens driekwart vanafquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Tsja, vind je het gek... een Lijnabonnement kost een habbekrats. een volwassene betaalt ¤ 237 per jaar
En dan is er ook nog eens een hele rits aan gemeentes die een duit in het zakje doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en voor woon-werkverkeer gaat DAAR nogeens driekwart vanaf![]()
Dat is zo te zien geen TBP..quote:Op woensdag 4 december 2013 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
[..]
Heeft linux deze errormeldingen?
Je bent een sukkel als je zwartrijdt, maar in België al helemaal. Een busabonnement kost echt geen drolquote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Als zwartrijder word je daar wel erg hard uitgelachen denk ik
Ik zeg 100Hz met digital scan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
13.8 kV op 46 Hz jonge, dan heb je pas iets unieks!
Doe maar een frequentie die compatibel is met ATB-EG, dan bouwen we eerst de baanvakken waar ERTMS het laatst komt het eerst om.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zeg 100Hz met digital scan.
25KV gelijkspanning!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Doe maar een frequentie die compatibel is met ATB-EG, dan bouwen we eerst de baanvakken waar ERTMS het laatst komt het eerst om.
Doe dwars, doe 101 Hz. Misschien stiekem wel 102.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zeg 100Hz met digital scan.
Het ging ook niet specifiek over TBP's..quote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dat is zo te zien geen TBP..
Ze worden niet allemaal verwijderd, maar een hele hoop. Blijft er sowieso minimaal een hangen op de stations. En de grote stations blijven er meer dan 1. Boehoeh.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het ging ook niet specifiek over TBP's..
Het is een reisinformatiescherm op het station dat dus soms zo'n foutmelding geeft. En dat is juist een van de schermen die als alternatief moeten dienen voor de gele vertrekstaten.
Eenzijdig bekeken naar alleen de voordelen van 3kV, voordelen van 25kV zijn ook groot. Kost alleen wat meer tijd en geld.quote:
Wat schiet je op met 25 kV t.o.v. 3 kV met het Nederlandse gebruik?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Eenzijdig bekeken naar alleen de voordelen van 3kV, voordelen van 25kV zijn ook groot. Kost alleen wat meer tijd en geld.
Hogere efficiëncy, internationale corridors 25kV, we leggen nu overal 25kV voorbereidde bovenleidingsystemen aan.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat schiet je op met 25 kV t.o.v. 3 kV met het Nederlandse gebruik?
Aantoonbaar niet waar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef b2py het volgende:
[..]
we leggen nu overal 25kV voorbereidde bovenleidingsystemen aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |