quote:Rotterdam Centraal-Den Haag HS van 21.00 uur tot 21.30 uur op
Message woensdag 4 december 2013, 19:23 :
Reason: Dringende herstelwerkzaamheden
Tussen Rotterdam Centraal en Den Haag HS rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden.
Dit duurt van 21.00 uur tot 21.30 uur.
Naar verwachting rijden vanaf 21.30 uur de treinen weer volgens dienstregeling.
Houdt u rekening met een langere reistijd van ongeveer 30 minuten.
Wat er morgen precies gaat gebeuren is nog niet bekend. De prognose op de NS-website staat nog optimistisch op "5 december 2013, 02:00 uur" maar gezien de tweets van NSH is al wel duidelijk dat dat niet het geval zal zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Vandaag vervalt de helft van de ritten ivm de problemen, morgen misschien dus ook en zal slechts de helft van de tijd overgestapt moeten worden te Roosendaal.
Zal wel te maken hebben met de steeds strengere veiligheidseisen. Vroeger kon er van alles tussen de treinen door, maar dat is ineens heel erg gevaarlijk....quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef James1988 het volgende:
Ik zie de laatste tijd in toenemende mate 'dringende herstelwerkzaamheden' voorbijkomen, dat baart me ook wel wat zorgen:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:27 schreef James1988 het volgende:
Ik zie de laatste tijd in toenemende mate 'dringende herstelwerkzaamheden' voorbijkomen, dat baart me ook wel wat zorgen:
[..]
Vervangen puntstuk 1:39 wissel 3253 te Bijlmer. Ding is al bijna een hele week defect en ligt linksleidend op de klem.quote:Schiphol-Utrecht Centraal donderdag 5 december vanaf 19.00 uur
Woensdag 4 December 19:42
Oorzaak
Door spoedwerkzaamheden aan een wissel.
Verwachting
Donderdag 5 december vanaf 19.00 uur tot en met vrijdag 6 december 7.00 uur rijden er geen rechtstreekse treinen tussen Schiphol en Utrecht.
Reisadvies
Plan zo kort mogelijk voor vertrek uw reis via de NS-reisplanner. Kijk voor meer informatie bij Werk aan het Spoor.
Zullen wel diverse afwegingen zijn. Zsm weer in dienst brengen van infra, capaciteit aannemer, capaciteit onderaannemer, verzin het maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Waarom kan dat niet gewoon dit weekend? Dan ligt Schiphol-Bijlmer er toch al uit...
Dit soort labiele redenen iig niet..quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
omdat ze verwachten dat morgen het treinverkeer vanwege de storm toch plat gaat
Weet ik, ik kom er nog regelmatig.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Harlingen Haven ligt al een paar jaar binnendijks
verwacht het onverwachtequote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef b2py het volgende:
[..]
Dit soort labiele redenen iig niet..
Al het personeel, dus ook de railverkeersleiding? Dan liggen Thalys en Eurostar dus ook plat.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef b2py het volgende:
Vanaf woensdag 11 december 20:00 tot vrijdag 13 december 8:00 legt al het spoorwegpersoneel in Frankrijk het werk neer.
bron: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=37&t=9735#p279026
Zie ook Le Parisien voor meer informatie over de stakingquote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef b2py het volgende:
Vanaf woensdag 11 december 20:00 tot vrijdag 13 december 8:00 legt al het spoorwegpersoneel in Frankrijk het werk neer.
bron: http://www.ovinnederland.nl/viewtopic.php?f=37&t=9735#p279026
Als ik het goed begrijp niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Al het personeel, dus ook de railverkeersleiding? Dan liggen Thalys en Eurostar dus ook plat.
Enig idee waarom ze gaan staken?
Je bedoelt niet die storm waarbij alles boven de 53e breedtegraad werd stilgelegd?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:05 schreef greavy het volgende:
[..]
Weet ik, ik kom er nog regelmatig.
De vorige keer dat de dijk gesloten werd, werd het treinverkeer ook stilgelegd. Het treinverkeer kan nu wel langer doorrijden, maar wordt ook op een bepaald moment stilgelegd.
Dat had als reden stormschade op station Leeuwarden zelf.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:27 schreef greavy het volgende:
De exacte datum weet ik niet meer, maar toen hadden de Waddeneilanden ook minder veerboten. Was dit jaar nog. Nog geen halfjaar geleden.
Edit: 28 oktober.
De Fransen zijn bezig met hervormingen van SNCF en RFF, zo te zien willen de vakbonden gaan staken omdat ze van mening zijn dat SNCF hervormingen wil doorvoeren in het bedrijf nog voordat de Franse overheid akkoord is gegaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef greavy het volgende:
[..]
Zie ook Le Parisien voor meer informatie over de staking
[..]
Als ik het goed begrijp niet.
Via Google 'grève des cheminots' is er wel meer te vinden, maar veelal dezelfde info.
Dit weekend is er in Bijlmer elk half uur een inhaling gepland van de sprinter Utrecht-Almere Oostvaarders door de IC Utrecht-Groningen/Leeuwarden. Dat wordt een beetje moeilijk als alles tussen Abcoude en Bijlmer over één spoor moet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef dennistd het volgende:
Waarom kan dat niet gewoon dit weekend? Dan ligt Schiphol-Bijlmer er toch al uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |