komen ze nu pas mee ...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:22 schreef Ireyon het volgende:
twitter:NSHispeed twitterde op woensdag 04-12-2013 om 15:12:00@tycho28 Ze zijn niet weg maar krijgen een extra controle ivm mogelijk onvolledig onderhoud. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen maar plan V foto's sturen van toen dat ding bij CXX reedquote:Op woensdag 4 december 2013 15:27 schreef Miniem het volgende:
Leuke prijsvraag voor treinfanaten dacht ik zo.
http://www.railtv.nl/
[ afbeelding ]
* Duvel denkt aan de gaten in die geel blauwe excuusbeneluxkar.quote:
Ze hebben aangegeven voorlopig niet te gaan uitdunnenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Voor morgen is door het KNMI zojuist code oranje afgegeven. Ik denk dat het uitdunnen van de dienstregling bij de NS wel zal meevallen, waarschijnlijk voor de noordelijke provincies en rond Rotterdam/Den Haag
[ afbeelding ]
Gelukkigquote:Op woensdag 4 december 2013 18:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ze hebben aangegeven voorlopig niet te gaan uitdunnen
Mogelijk dus in loop van de dag morgen.
Dus de Randstad rijdt door en ziggy3 vliegt weg?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Voor morgen is door het KNMI zojuist code oranje afgegeven. Ik denk dat het uitdunnen van de dienstregling bij de NS wel zal meevallen, waarschijnlijk voor de noordelijke provincies en rond Rotterdam/Den Haag
[ afbeelding ]
Gaten???quote:Op woensdag 4 december 2013 17:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
* Duvel denkt aan de gaten in die geel blauwe excuusbeneluxkar.
NS heb ik het ook over hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus de Randstad rijdt door en ziggy3 vliegt weg?
ONBEGRIJPELIJK! Kamervragen! Geen treinverkeer door wat wind, PRUTSERS!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef greavy het volgende:
De "stormmuur"deuren in Harlingen gaan mogelijk morgen dicht, en dan wordt veelal het treinverkeer Harlingen - Harlingen Haven stilgelegd.
xDquote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef b2py het volgende:
[..]
ONBEGRIJPELIJK! Kamervragen! Geen treinverkeer door wat wind, PRUTSERS!
"veelal"?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef greavy het volgende:
De "stormmuur"deuren in Harlingen gaan mogelijk morgen dicht, en dan wordt veelal het treinverkeer Harlingen - Harlingen Haven stilgelegd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef b2py het volgende:
ONBEGRIJPELIJK! Kamervragen! Geen treinverkeer door wat wind, PRUTSERS!
Harlingen Haven ligt al een paar jaar binnendijksquote:Op woensdag 4 december 2013 18:29 schreef greavy het volgende:
Ik zou net zeggen. Geen coupures (want zo heten die dingen) meer op het Harlinger spoor. De enige werkende coupures die wij nog hebben, staan op de stamlijn van Delfzijl.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
Harlingen Haven ligt al een paar jaar binnendijks
Ik blijf lekker zitten waar ik zit. Het wordt hoogstens nog spannend als ik over het Emmaviaduct moet fietsen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus de Randstad rijdt door en ziggy3 vliegt weg?
Stront aan de knikker dus.twitter:NSHispeed twitterde op woensdag 04-12-2013 om 17:58:58@BrockJudith Morgen kan je een NS trein nemen naar Roosendaal en daar overstappen op de trein naar Antwerpen. (2/2) reageer retweet
Gaat alles vervallen of alleen de helft?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef James1988 het volgende:
Stront aan de knikker dus.twitter:NSHispeed twitterde op woensdag 04-12-2013 om 17:58:58@BrockJudith Morgen kan je een NS trein nemen naar Roosendaal en daar overstappen op de trein naar Antwerpen. (2/2) reageer retweet
Ik denk dat 'onvolledig onderhoud' niet iets waar je grenzen bij moet gaan trekken. Gewoon heel die Prio bagger aan de kant en NSH een schop onder de reet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Gaat alles vervallen of alleen de helft?
Vandaag vervalt de helft van de ritten ivm de problemen, morgen misschien dus ook en zal slechts de helft van de tijd overgestapt moeten worden te Roosendaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:22 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik denk dat 'onvolledig onderhoud' niet iets waar je grenzen bij moet gaan trekken. Gewoon heel die Prio bagger aan de kant en NSH een schop onder de reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |