SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door µ op 03-12-2013 13:33:48 ]
fix dat! Jij bent de mod.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:29 schreef µ het volgende:
We moeten in de OP ook dat glazen-bol-plaatje hebben.
Is regelmatig een uitstekend antwoord op vragen
Haha ja die kan je onder 90% van de posts plakkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:29 schreef µ het volgende:
We moeten in de OP ook dat glazen-bol-plaatje hebben.
Is regelmatig een uitstekend antwoord op vragen
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef Scorpie het volgende:
Fack yeah na 4 dagen rood eindelijk wat plusjes op de borden.
Je kunt beter trollbox 2.0 bij de achtergebleven gebruikers aankondigen. En dat LTC outdated is, PPC 2 da moon!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:35 schreef Maxbet het volgende:
Valt me nog mee dat niemand in de trollbox zit te roepen dat het grootste forum van Europa een Crypto subforum heeft, en dat we daarom naar de maan gaan.
Done.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:35 schreef Maxbet het volgende:
Valt me nog mee dat niemand in de trollbox zit te roepen dat het grootste forum van Europa een Crypto subforum heeft, en dat we daarom naar de maan gaan.
quote:
quote:Scorpie: so the biggest European forum on Internet has gotten his own dedicated subforum!! We are going to the moon with cryptocoins !!!!!!
Zou ingelijst moeten worden, IMHO.quote:tylerlooby: LTC being recognized as official currency in Israel NOW earlier
than China, going to the moon! Trust the jews, theyre smarter and sneakier than
us goyim. So buy LTC
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Scorpie: so the biggest European forum on Internet has gotten his own dedicated subforum about BTC LTC PPC FTC and NMC!! We are going to the moon with cryptocoins !!!!!!
Hop hop.
Beggersquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Lollertrolle: Wife got kidnapped, need bitcoins so i can pay for karatelessons to get her back
Dat ze een permban mogen ontvangen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef Toto69 het volgende:
Lollertrolle: Wife got kidnapped, need bitcoins so i can pay for karatelessons to get her back
Dis gun be good!quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef Robuustheid het volgende:
Wanneer jullie de trollbox checken, post de spraakmakende quotes in [ afbeelding ]:
BIT / Verzamel hier gedenkwaardige trollbox reacties!
quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:46 schreef Robuustheid het volgende:
Wanneer jullie de trollbox checken, post de spraakmakende quotes in [ afbeelding ]:
BIT / Verzamel hier gedenkwaardige trollbox reacties!
nix mis met beggersquote:
Of verkopen.quote:
ik zat net in dollar, nu weer ltc, straks weer dollarquote:
Geen BTC meer?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik zat net in dollar, nu weer ltc, straks weer dollar
btc was ik gister al met een redelijk goede btc/ltc deal uitgestap,quote:
Nicee en de markt ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar het subforum waar we in zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Netjes gozer!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
btc was ik gister al met een redelijk goede btc/ltc deal uitgestap,
ben nu de hele dag al aan het shorttraden, verlies weggewerkt en weer in winst zitten
op hoeveel ben je eruit gestapt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, LTC eruit gegooid. Gaat weer omlaag en straks weer inkopen op 30$ bijvoorbeeld.
PPC gaat niet zo hard als LTC, maar dat hoeft ook niet.quote:
32.25, 150$ winst gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op hoeveel ben je eruit gestapt?
nice!!quote:
Not bad. Moet even kijken wanneer ik weer instap in LTC, die is echt tricky vandaag ook komt hij nooit onder de 32$.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!!
ik had op 33.1 verkocht.. die ene piek, en op 31,3 ingekocht, nu weer sell order staan voor 33.1 ofzo
ook leuke winst
Net 30 voor 608 verkocht staan nu op 617,quote:
staan op 61 nu, moeten snel naar 80quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Net 30 voor 608 verkocht staan nu op 617,![]()
Maar toch winst is winst. Was even weg anders had ik mijn sell order wel gecancelled om er meer uit te halen
Je kan 3.72 hier vinden: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/3.7/ dit is de laatste versie met scrypt ondersteuningquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef probeer het volgende:
Hmmm ... cgminer geen scrypt support meer, dus geen LTC mining ..
Is erg jammer want dat was 1 van de beste / populairste stukjes mining software ...
Danku, maar ik mine zelf nietsquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je kan 3.72 hier vinden: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/3.7/ dit is de laatste versie met scrypt ondersteuning
Hij is al weer gedaald. Ik hoop dat hij naar de 65 gaat dat zou echt top zijn kan ik er nog 30 verkopen met flinke winst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
staan op 61 nu, moeten snel naar 80
3.7 pakken, werkt perfectquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef probeer het volgende:
Hmmm ... cgminer geen scrypt support meer, dus geen LTC mining ..
Is erg jammer want dat was 1 van de beste / populairste stukjes mining software ...
Geen dus omdat het gewoon nog kan. 3.72 en oudere versies werken prima voor scrypt miningquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku, maar ik mine zelf niets(dat laat ik voor me doen
)
Zat meer te denken aan de invloed die dit heeft op de LTC miners ..
Ik zag hem net ff in de 31 range hehe, ja zou sowieso afwachten met instappen nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[quote]Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad. Moet even kijken wanneer ik weer instap in LTC, die is echt tricky vandaag ook komt hij nooit onder de 32$.
Ze dalen.quote:
De PPC stijgt niet door die walls.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC gaat niet zo hard als LTC, maar dat hoeft ook niet.
Als je verkeerd instapt, ben je je geld kwijt, net als roisdelexce, die op 48 dollar ingestapt is.
Als alles down gaat, daalt PPC nog geen 7%. Dus, wil je meeprofiteren van koerswinsten op langere termijn (dan spreken we hier over aantal weken), maar je inleg niet verliezen, dan is PPC je vriend.
PPC is ook heel langzaam vanuit 2 dollar naar 4 dollar geklommen, daar deed-ie 2 weken over. En nu van 4 dollar naar 6,5 dollar in 1,5 week. Met de crash naar 5.2 dollar, maar nu is het weer de 6 dollar voorbij. LTC ging van 48 dollar naar 27 dollar. Dat is bijna de helft. PPC niet eens 15%.
Da's voordeel van een stabiele currency. Je inleg niet groot verliezen als bij LTC, maar wel meeliften op stijging, dat meer is dan rente op je spaarrekening.
Maak me rijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
probeer87: The biggest European forum on Internet is going to pump CENT, go buy now or be left behind!
Trollbeer.
Nee?quote:
quote:
Whatever you used, I want some.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, zag ik dat nou goed: Cryptsy is megasnel?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Whatever you used, I want some.
Ik zat net op mijn mobiel. Maarre, hier is Cryptsy echt snel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Whatever you used, I want some.
KLOPT!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat net op mijn mobiel. Maarre, hier is Cryptsy echt snel.
Whatever you smoked, I want some.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Heeft een buyorder een maximum leeftijd?
Ja, zodra hij vervuld is vervalt hij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Je moet minstens 18 zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Wow, jij bent zo cool omdat jij het niet gebruikt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
jullie gebruiken serieus nog Cryptsy? Wow oke.
OMGquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Making mad moneyy.
Al bijna 0.01 winst totaal.
Hehe,quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je moet minstens 18 zijn geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, Bitcoinwisdom heeft nu ook PPC en NMC grafieken.
9 dollar pure winst… Lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Making mad moneyy.
Al bijna 0.01 winst totaal.
Nee maar ik dacht dat iedereen wel genezen was van die aids-exchanges met al dat gekut van de afgelopen dagen. Wat heeft cryptsy voor specifieks te bieden waardoor je zoveel risico wil lopen ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, jij bent zo cool omdat jij het niet gebruikt.
Alleen is mijn 0.1337 nu wel wegquote:
Ik voorzie bij Cryptsy net zulke grote risico's als bij BTC-e. Ik vind de risico's bij Cryptsy zelfs lager gezien de eigenaar publiekelijk bekend is, integendeel tot BTC-e. Cryptsy werkt prima. Over het algemeen zijn de risico's laag. Of bedoelde je dit niet met risico?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat iedereen wel genezen was van die aids-exchanges met al dat gekut van de afgelopen dagen. Wat heeft cryptsy voor specifieks te bieden waardoor je zoveel risico wil lopen ?
Je weet alleen dat de eignaar van Cryptsy BigVern heet. En wie zegt dat het hem is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voorzie bij Cryptsy net zulke grote risico's als bij BTC-e. Ik vind de risico's bij Cryptsy zelfs lager gezien de eigenaar publiekelijk bekend is, integendeel tot BTC-e.
Ik hoor mensen hier klagen over missende transacties, verdwenen sell en buy orders, verlate koersen of buy/sells die nergens op slaan. Ik zie dat bij BTC-e nog niet echt gebeuren. Dat risico doelde ik opquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik voorzie bij Cryptsy net zulke grote risico's als bij BTC-e. Ik vind de risico's bij Cryptsy zelfs lager gezien de eigenaar publiekelijk bekend is, integendeel tot BTC-e. Cryptsy werkt prima. Over het algemeen zijn de risico's laag. Of bedoelde je dit niet met risico?
Oja, en alt coins. Zodra BTC/LTC weer stabiel is en de rest ook niet meer zo spannend is, op BTC-e, gaan de alt coins weer omhoog.
No biggie brah.
True, je weet het nooit 100%, maar als je er echt achter wilt komen dan is het wel te doen. Dit is bijvoorbeeld dertig seconden zoekwerk: http://whois.domaintools.com/cryptsy.comquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:58 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Je weet alleen dat de eignaar van Cryptsy BigVern heet. En wie zegt dat het hem is?
Meer weet je niet.
Ah zo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoor mensen hier klagen over missende transacties, verdwenen sell en buy orders, verlate koersen of buy/sells die nergens op slaan. Ik zie dat bij BTC-e nog niet echt gebeuren. Dat risico doelde ik op
Hij zei alleen dit: Yogzototh: The real Jews promote BitShekelsquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:10 schreef Toto69 het volgende:
system: m6ks77 was banned for 100d by bumface
ouch.
Omdat niet iedereen wacht tot ie 43 is gr grquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:15 schreef probeer het volgende:
Waarom in godsnaam je LTC nu verkopen? Dat is juist de reden dat hij niet stijgt ... Grr
Mooi danquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Net even een testorder op Cryptsy gedaan en het was gelijk door en geboekt.
Jij kan echt vals uit de hoek komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen wacht tot ie 43 is gr gr
Vuistregel 3 van beleggen:quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef probeer het volgende:
Ik ben koppig, ik weiger mijn LTC zonder winst te verkopen. Grrrr
Laat de jongen zn eigen fouten maken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Awsom het volgende:
[..]
Vuistregel 3 van beleggen:
- Durf je verlies te pakken
Had al flink gescheeld, ja als die op 40 had verkochtquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Awsom het volgende:
[..]
Rode kaarsen overloadquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:15 schreef probeer het volgende:
Waarom in godsnaam je LTC nu verkopen? Dat is juist de reden dat hij niet stijgt ... Grr
Om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:15 schreef probeer het volgende:
Dat durf ik best, zie er alleen momenteel geen reden toequote:Op dinsdag 3 december 2013 15:16 schreef Awsom het volgende:
[..]
Lol @ RTLZquote:Max Keiser @maxkeiser
One of BTC's attributes is to keep assholes like the Dutch Central Bank in line. We're watching you and we don't like what you do.
Ik stap ook nog niet uit hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat durf ik best, zie er alleen momenteel geen reden toeValt vrij weinig te behalen op de andere coins. FTC enorme sell orders, en NMC en PPC staan te hoog imo.
Stel je koopt op 31 in en je verkoopt op 33 en je doet dat 100xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Er moet echt een nieuwe coin bij op BTC-e, dit is te rustig
BTC-e, wordt dat nog gebruiktquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Nee joh… Das voor paupers… gr grquote:
Ik ben baasquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
BTC kopen van jezelf aan jezelf?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
En dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
Bots to the moonquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef Awsom het volgende:
Ik ben baas
Programmeer skills opkrikken, dat bedoelde met leren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan?
Leren doe je terwijl je speelt. Dus begin met een klein beetje, als je het doorhebt, leen je 20k en ga je all in.
Gaan we alles 2x plaatsen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef µ het volgende:
BIT / [Nieuws] Nederlandsche Bank laat Bitcoin ongemoeid
Ik zal beter oplettenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BIT / [SC] Cryptocurrencies #36 - Eigen subforum jeweetzelf
Beter pump je ppc ff...quote:
Waar?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Bitcoin net op het nieuws in de radio.
Blijkbaar rete link die coins
Ja onwijs..quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Sterker nog, het is wachten tot ze het verbieden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef JDx het volgende:
"Bitcoins kunnen zomaar 100 euro droppen in prijs en er is geen toezicht"
Ahhh betuttel Nederland kan hier echt niet tegen
Één grote linke bubbel. Kijk maar uit !!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Onder de noemer witwassen of in verband met criminaliteit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sterker nog, het is wachten tot ze het verbieden.
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef JDx het volgende:
"Bitcoins kunnen zomaar 100 euro droppen in prijs en er is geen toezicht"
Ahhh betuttel Nederland kan hier echt niet tegen
Onder de noemer we gunnen ons volk geen vrijheid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Onder de noemer witwassen of in verband met criminaliteit.
Ik kocht ze laatst voor 450, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^
Dan gaan de LTC ook niet naar 43quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^
Heb liever dat ik BTC voor ¤180 kan kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dan gaan de LTC ook niet naar 43
Die fee is toch hoger dan die winst?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit nog 75x doe heb ik een bitcoin verdient volgens mij.
Die fee blijft het zelfde. Of ik nou 2 of 0.0002 btc winst heb.quote:
dat valt mee… Ik trade ook met die kleine aantallen, en tot nu toe kruip ik steeds iets meer omhoog.quote:
Altijd verstandig, spaarcenten die je nodig hebt investeren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef JDx het volgende:
Dat wordt volgende zomer op winterbanden rijden
Geld opzij gelegd voor zomerbanden, denk dat heb ik pas nodig in Maart/April, kan ik nu wel even mee handelen, wellicht wel 100 euro winst voor kerstinkopen.
Je hebt ook idioten die geld lenenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Altijd verstandig, spaarcenten die je nodig hebt investeren.
De fee blijft gewoon 0.2% dus of je nou in kleine aantallen of hoge aantallen handelt dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat valt mee… Ik trade ook met die kleine aantallen, en tot nu toe kruip ik steeds iets meer omhoog.
Volgens mij bedoel je 750xquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken of mij dat ook luktquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vraag ik me af, of je dan niet voor het minimum loon zit te klikken..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |