BTC-e, wordt dat nog gebruiktquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Er moet echt een nieuwe coin bij op BTC-e, dit is te rustig
Nee joh… Das voor paupers… gr grquote:
Ik ben baasquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Er moet echt een nieuwe coin bij op BTC-e, dit is te rustig
BTC kopen van jezelf aan jezelf?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
En dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
Bots to the moonquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef Awsom het volgende:
Ik ben baas
Programmeer skills opkrikken, dat bedoelde met leren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan?
Leren doe je terwijl je speelt. Dus begin met een klein beetje, als je het doorhebt, leen je 20k en ga je all in.
Gaan we alles 2x plaatsen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef µ het volgende:
BIT / [Nieuws] Nederlandsche Bank laat Bitcoin ongemoeid
Ik zal beter oplettenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BIT / [SC] Cryptocurrencies #36 - Eigen subforum jeweetzelf
Beter pump je ppc ff...quote:
Waar?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Bitcoin net op het nieuws in de radio.
Blijkbaar rete link die coins
Ja onwijs..quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Sterker nog, het is wachten tot ze het verbieden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef JDx het volgende:
"Bitcoins kunnen zomaar 100 euro droppen in prijs en er is geen toezicht"
Ahhh betuttel Nederland kan hier echt niet tegen
Één grote linke bubbel. Kijk maar uit !!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Onder de noemer witwassen of in verband met criminaliteit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sterker nog, het is wachten tot ze het verbieden.
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:37 schreef JDx het volgende:
"Bitcoins kunnen zomaar 100 euro droppen in prijs en er is geen toezicht"
Ahhh betuttel Nederland kan hier echt niet tegen
Onder de noemer we gunnen ons volk geen vrijheid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Onder de noemer witwassen of in verband met criminaliteit.
Ik kocht ze laatst voor 450, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^
Dan gaan de LTC ook niet naar 43quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Dropte BTC maar 600 euro, dat zou fantastisch zijn ^^
Heb liever dat ik BTC voor ¤180 kan kopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dan gaan de LTC ook niet naar 43
Die fee is toch hoger dan die winst?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik dit nog 75x doe heb ik een bitcoin verdient volgens mij.
Die fee blijft het zelfde. Of ik nou 2 of 0.0002 btc winst heb.quote:
dat valt mee… Ik trade ook met die kleine aantallen, en tot nu toe kruip ik steeds iets meer omhoog.quote:
Altijd verstandig, spaarcenten die je nodig hebt investeren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef JDx het volgende:
Dat wordt volgende zomer op winterbanden rijden
Geld opzij gelegd voor zomerbanden, denk dat heb ik pas nodig in Maart/April, kan ik nu wel even mee handelen, wellicht wel 100 euro winst voor kerstinkopen.
Je hebt ook idioten die geld lenenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Altijd verstandig, spaarcenten die je nodig hebt investeren.
De fee blijft gewoon 0.2% dus of je nou in kleine aantallen of hoge aantallen handelt dat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat valt mee… Ik trade ook met die kleine aantallen, en tot nu toe kruip ik steeds iets meer omhoog.
Volgens mij bedoel je 750xquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Even kijken of mij dat ook luktquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vraag ik me af, of je dan niet voor het minimum loon zit te klikken..quote:
Als iets stijgt van 0.00602 naar 0.00608 heb je 1 procent winst, de fee is 0,2% toch? Bij koop en verkoop. Dus verdien je ongeveer 0,6%?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:50 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
De fee blijft gewoon 0.2% dus of je nou in kleine aantallen of hoge aantallen handelt dat maakt niet uit.
Heb hem al weer vekocht nu al 0.00024 winst.quote:
Zijn ze 1000x meer waard nu?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toto, had jij je Zeta's nog verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |