Stel je koopt op 31 in en je verkoopt op 33 en je doet dat 100xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Er moet echt een nieuwe coin bij op BTC-e, dit is te rustig
BTC-e, wordt dat nog gebruiktquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
Nee joh… Das voor paupers… gr grquote:
Ik ben baasquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:23 schreef StephanL het volgende:
BTC kopen van jezelf aan jezelf?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
En dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ben baas
Kijken als ik straks veel vrije tijd heb een BTC-e kopie kan maken. Hoeft niet publiekelijk te komen, al is het maar voor mijzelf en om er van te leren
Bots to the moonquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:26 schreef Awsom het volgende:
Ik ben baas
Programmeer skills opkrikken, dat bedoelde met leren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En dan?
Leren doe je terwijl je speelt. Dus begin met een klein beetje, als je het doorhebt, leen je 20k en ga je all in.
Gaan we alles 2x plaatsen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:34 schreef µ het volgende:
BIT / [Nieuws] Nederlandsche Bank laat Bitcoin ongemoeid
Ik zal beter oplettenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
BIT / [SC] Cryptocurrencies #36 - Eigen subforum jeweetzelf
Beter pump je ppc ff...quote:
Waar?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Bitcoin net op het nieuws in de radio.
Blijkbaar rete link die coins
Ja onwijs..quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:36 schreef JDx het volgende:
Bitcoin net op het nieuws in de radio.
Blijkbaar rete link die coins
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |