De PPC stijgt niet door die walls.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:21 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
PPC gaat niet zo hard als LTC, maar dat hoeft ook niet.
Als je verkeerd instapt, ben je je geld kwijt, net als roisdelexce, die op 48 dollar ingestapt is.
Als alles down gaat, daalt PPC nog geen 7%. Dus, wil je meeprofiteren van koerswinsten op langere termijn (dan spreken we hier over aantal weken), maar je inleg niet verliezen, dan is PPC je vriend.
PPC is ook heel langzaam vanuit 2 dollar naar 4 dollar geklommen, daar deed-ie 2 weken over. En nu van 4 dollar naar 6,5 dollar in 1,5 week. Met de crash naar 5.2 dollar, maar nu is het weer de 6 dollar voorbij. LTC ging van 48 dollar naar 27 dollar. Dat is bijna de helft. PPC niet eens 15%.
Da's voordeel van een stabiele currency. Je inleg niet groot verliezen als bij LTC, maar wel meeliften op stijging, dat meer is dan rente op je spaarrekening.
Maak me rijk!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
probeer87: The biggest European forum on Internet is going to pump CENT, go buy now or be left behind!
Trollbeer.
Nee?quote:
quote:
Whatever you used, I want some.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wow, zag ik dat nou goed: Cryptsy is megasnel?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Whatever you used, I want some.
Ik zat net op mijn mobiel. Maarre, hier is Cryptsy echt snel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Whatever you used, I want some.
KLOPT!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zat net op mijn mobiel. Maarre, hier is Cryptsy echt snel.
Whatever you smoked, I want some.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Heeft een buyorder een maximum leeftijd?
Ja, zodra hij vervuld is vervalt hij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Je moet minstens 18 zijn geloof ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef dspje het volgende:
Wow, jij bent zo cool omdat jij het niet gebruikt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:43 schreef Scorpie het volgende:
jullie gebruiken serieus nog Cryptsy? Wow oke.
OMGquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Making mad moneyy.
Al bijna 0.01 winst totaal.
Hehe,quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Je moet minstens 18 zijn geloof ik.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey, Bitcoinwisdom heeft nu ook PPC en NMC grafieken.
9 dollar pure winst… Lekker!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[ afbeelding ]
Making mad moneyy.
Al bijna 0.01 winst totaal.
Nee maar ik dacht dat iedereen wel genezen was van die aids-exchanges met al dat gekut van de afgelopen dagen. Wat heeft cryptsy voor specifieks te bieden waardoor je zoveel risico wil lopen ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, jij bent zo cool omdat jij het niet gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |