Nicee en de markt ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens naar het subforum waar we in zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pools are perfect for holding water"
Netjes gozer!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
btc was ik gister al met een redelijk goede btc/ltc deal uitgestap,
ben nu de hele dag al aan het shorttraden, verlies weggewerkt en weer in winst zitten
op hoeveel ben je eruit gestapt?quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Zo, LTC eruit gegooid. Gaat weer omlaag en straks weer inkopen op 30$ bijvoorbeeld.
PPC gaat niet zo hard als LTC, maar dat hoeft ook niet.quote:
32.25, 150$ winst gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
op hoeveel ben je eruit gestapt?
nice!!quote:
Not bad. Moet even kijken wanneer ik weer instap in LTC, die is echt tricky vandaag ook komt hij nooit onder de 32$.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:22 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice!!
ik had op 33.1 verkocht.. die ene piek, en op 31,3 ingekocht, nu weer sell order staan voor 33.1 ofzo
ook leuke winst
Net 30 voor 608 verkocht staan nu op 617,quote:
staan op 61 nu, moeten snel naar 80quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Net 30 voor 608 verkocht staan nu op 617,![]()
Maar toch winst is winst. Was even weg anders had ik mijn sell order wel gecancelled om er meer uit te halen
Je kan 3.72 hier vinden: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/3.7/ dit is de laatste versie met scrypt ondersteuningquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef probeer het volgende:
Hmmm ... cgminer geen scrypt support meer, dus geen LTC mining ..
Is erg jammer want dat was 1 van de beste / populairste stukjes mining software ...
Danku, maar ik mine zelf nietsquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Je kan 3.72 hier vinden: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/3.7/ dit is de laatste versie met scrypt ondersteuning
Hij is al weer gedaald. Ik hoop dat hij naar de 65 gaat dat zou echt top zijn kan ik er nog 30 verkopen met flinke winst.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
staan op 61 nu, moeten snel naar 80
3.7 pakken, werkt perfectquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef probeer het volgende:
Hmmm ... cgminer geen scrypt support meer, dus geen LTC mining ..
Is erg jammer want dat was 1 van de beste / populairste stukjes mining software ...
Geen dus omdat het gewoon nog kan. 3.72 en oudere versies werken prima voor scrypt miningquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:26 schreef probeer het volgende:
[..]
Danku, maar ik mine zelf niets(dat laat ik voor me doen
)
Zat meer te denken aan de invloed die dit heeft op de LTC miners ..
Ik zag hem net ff in de 31 range hehe, ja zou sowieso afwachten met instappen nu.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[quote]Op dinsdag 3 december 2013 14:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Not bad. Moet even kijken wanneer ik weer instap in LTC, die is echt tricky vandaag ook komt hij nooit onder de 32$.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |