Kijk dit dan:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Moody het volgende:
En ondanks dat het doodgedraaid wordt, is dit toch stiekem wel een sterk nummer....
Neuh, die was ik al binnen een dag beu.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef DO2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar die plaat van Daft Punk luistert? Die plaat ging hier toch wel vrij snel vervelen, hoor.
Het zegt ook wel iets als het meest minimalistische nummer op die plaat het nog het langste volhoudt. Hier, althans.
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBCquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef DO2 het volgende:
Een stel radio-dj's waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar ik luister dan ook zelden naar de radio.
Deden een voorspelling voor 2014. Welke bands/artiesten een goede kans maken om in dat jaar door te breken.
Ben de namen van de bands/artiesten ook alweer vergeten.
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bearquote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef DO2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar die plaat van Daft Punk luistert? Die plaat ging hier toch wel vrij snel vervelen, hoor.
Het zegt ook wel iets als het meest minimalistische nummer op die plaat het nog het langste volhoudt. Hier, althans.
Ja, ik ken het BBC lijstje niet. Maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBC
Ja, Instant Crush vind ik ook nog wel aardig. Wederom een minimalistisch nummer.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bear
Die van de sound zijn ook nog wel betwistbaar. Zie er voorlopig weinig echt grote namen uit komen i.t.t. vorig jaar. Thomas Azier zou daar prima in het lijstje passen vind ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBC
Ik wil voor 2014 alvast even Blaudzun nomineren.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
Beste Nederlandse plaat van 2013?
De Staat? Jacco Gardner?
Veel meer is er niet uitgekomen toch?
Eefjequote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
De Staat? Jacco Gardner?
Die met Panda Bear vond ik echt vreselijk eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 december 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bear
Ah super. Dit is chillquote:
Django Django?quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen, maar ik gok dat als je naar louter de #1s kijkt Nick Cave toch gewoon het meest vertegenwoordigd is.
En zwaar terechte #1. Bij mij zal AF op #1 komen, maar Nick Cave is eigenlijk een completer coherenter en beter album.Mag gedeelde nummer 1 ook. Nick Cave was live wel zo ongelofelijk goed, de ervaring daarvan is in elk geval beter dan vanaf plaat wat mij betreft. Nu moet ik Arcade Fire nog live zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neohu heeft nog geen signature
Het gaat me niet zo zeer om dat die specifieke namen echt groot worden, maar om het soort muziek dat ze maken. De BBC-lijst is vooral allemaal dance, indie-rb en electro, wat duidelijk veel meer de trend is tegenwoordig. Zoals ze in dwdd zeiden is de gitaar helemaal uit nu. In Nederland blijft het echter allemaal gitaarbandjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef portie het volgende:
[..]
Die van de sound zijn ook nog wel betwistbaar. Zie er voorlopig weinig echt grote namen uit komen i.t.t. vorig jaar. Thomas Azier zou daar prima in het lijstje passen vind ik.
Die andere Nederlandse bandjes/nummers worden het natuurlijk niet. Mag toch hopen dat er leukere bandjes op aan het staan zijn in 2013/2014
Yo Opperbaas,quote:Op woensdag 4 december 2013 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Django Django?
Ja, er zijn 2 nummers ofzo van DD dat een beetje hier op lijkt
Maar Follakzoid is heel tofheb ze moeten missen met LGW omdat ze overlapten met Yo La Tengo
![]()
Yo onderdaan,quote:Op woensdag 4 december 2013 13:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Yo Opperbaas,
Take it easy, labeltjes plakken is moeilijk.
19/12 in Vera.
AC Berkheimer, Eins Zwei and the Parallel Cinema, Orlando, Silhouettes, Yori Swart, Eefje, Rachel Louise,....quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
De Staat? Jacco Gardner?
Gelukkig wel, hoor liever gitaarbandjes dan dance, indie-rb en electro ondanks dat dat 'de trend' is. Dan maar niet trendyquote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat me niet zo zeer om dat die specifieke namen echt groot worden, maar om het soort muziek dat ze maken. De BBC-lijst is vooral allemaal dance, indie-rb en electro, wat duidelijk veel meer de trend is tegenwoordig. Zoals ze in dwdd zeiden is de gitaar helemaal uit nu. In Nederland blijft het echter allemaal gitaarbandjes.
Normal Person verdient meer dan vijf sterrenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk album heeft Arcade Fire toch gemaakt
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijk album heeft Arcade Fire toch gemaakt
2e deel van Supersymmetry blijft kutquote:Op woensdag 4 december 2013 17:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het staat nu ook weer op. Voor de 500ste keer.
Het stoort me in ieder geval niet zo erg als bijvoorbeeld Less Than You Think, waar nog een nummer achterkomtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
2e deel van Supersymmetry blijft kut
Het meest irritant zijn de nummers waar ineens een halve minuut stilte tussen zit. Dan ga ik gelijk twijfelen aan mijn laptopquote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het stoort me in ieder geval niet zo erg als bijvoorbeeld Less Than You Think, waar nog een nummer achterkomt
Heel erg kut. Dat is echt zonde van het nummer.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
2e deel van Supersymmetry blijft kut
Mee eens. Nu klinkt het alsof de mening van anderen bepaalt dat iets het beste is, ondanks dat je het zelf niet vindt, maar uiteindelijk toch maar aangeeft dat het toch het beste is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:25 schreef Felagund het volgende:
Ik snap hem nog steeds niet.
Als ik een album te lang vind, vind ik het niet fantastisch, omdat ik hem anders niet te lang zou vinden. Als een album te lang is, betekent dat voor mij dat ik hem voor het einde af wil zetten. En dan kan ik het onmogelijk het beste album van het jaar vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |