quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:58 schreef Norrage het volgende:
5. Daft Punk - Random Access Memories (COLUMBIA/SONY)
6. Jacco Gardner - Cabinet Of Curiosities (EXCELSIOR)
#29quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Moody het volgende:
Hebben ze Jonathan Wilson over het hoofd gezien?
Haha, dat is sowieso een gemisquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Norrage het volgende:
Sowieso een kutlijstje, want geen Darkside. Maar die werd ook keihard afgebrand door Oor. Kennelijk te "indie"
quote:
Ik kan het me ook voorstellen, maar ik gok dat als je naar louter de #1s kijkt Nick Cave toch gewoon het meest vertegenwoordigd is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:12 schreef BoerBert het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat niemand van de inzenders Nick Cave op 1 had en dat hij tóch, op punten, op 1 eindigde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen, maar ik gok dat als je naar louter de #1s kijkt Nick Cave toch gewoon het meest vertegenwoordigd is.
En zwaar terechte #1. Bij mij zal AF op #1 komen, maar Nick Cave is eigenlijk een completer coherenter en beter album.Ah, okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Cave is ook niet mijn nummer 1, maar wel top5/top10.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan het me ook voorstellen, maar ik gok dat als je naar louter de #1s kijkt Nick Cave toch gewoon het meest vertegenwoordigd is.
En zwaar terechte #1. Bij mij zal AF op #1 komen, maar Nick Cave is eigenlijk een completer coherenter en beter album.En waarom zet je dan AF op #1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik bedoel, de "massa" zal Nick Cave een coherenter etc album vinden, en daarom beter. Ik vind het een coherenter album ja, maar niet beterquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:45 schreef Maxerazzi het volgende:
Die nieuw Mogwai is echt geen drol aan.
The nationalquote:
Die edit button is soms moeilijk te klikkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef DO2 het volgende:
Jij spreekt jezelf voortdurend tegen Norrage. En daar heb je vaak maar 2 zinnen voor nodig.
Waarom moet een album het beste vinden hetzelfde zijn als een album dat het beste is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:13 schreef DO2 het volgende:
Jij spreekt jezelf voortdurend tegen Norrage. En daar heb je vaak maar 2 zinnen voor nodig.
Dus je vindt het persoonlijk niet zijn beste, maar je vindt wel dat het zijn beste is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom moet een album het beste vinden hetzelfde zijn als een album dat het beste is?
Dat zijn andere dingen.
Deze zinquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dus je vindt het persoonlijk niet zijn beste, maar je vindt wel dat het zijn beste is.
Net als ik dat ik begrijp en accepteer dat Reflektor zeker niet het beste album is (het is te lang, niet coherent, teveel rare dingen), maar ik het wel het beste album vind (ik vind het gewoon fantastisch).quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dus je vindt het persoonlijk niet zijn beste, maar je vindt wel dat het zijn beste is.
Zoiets?
Ik probeer het te begrijpen, he,.
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Net als ik dat ik begrijp en accepteer dat Reflektor zeker niet het beste album is (het is te lang, niet coherent, teveel rare dingen), maar ik het wel het beste album vind (ik vind het gewoon fantastisch).
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar jij gaat nog een stap verder, hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:27 schreef Norrage het volgende:
Zo raar is het toch niet?![]()
Ik kan begrijpen dat bijvoorbeeld de Beach Boys een van de beste bands allertijden is, terwijl ik ze ronduit kut vind . Of ik vind Supertramp een van de beste bands ooit, maar ik weet dat het zeker niet de beste band ooit is.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:32 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik nog wel inkomen. Maar jij gaat nog een stap verder, hoor.
Jij zegt, bijvoorbeeld, dat je die plaat van Nick Cave niet zijn beste vindt.
Maar stiekem vind je het wel zijn beste, omdat het goed beschouwd toch zijn beste is.
Ook al vind je stiekem van niet. Ofzo.
Ik heb hoofdpijn.
Bij zoiets subjectiefs als 'het beste album' vind ik het verschil niet echt significantquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Net als ik dat ik begrijp en accepteer dat Reflektor zeker niet het beste album is (het is te lang, niet coherent, teveel rare dingen), maar ik het wel het beste album vind (ik vind het gewoon fantastisch).
Erg hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |