Jij quote The Beatles met Maroon 5? Als ik een time out-kaart kon uitdelen, had je 'm zonder twijfel meteen ontvangen.quote:
Dat hele album is erg vet, maar het beklijft hier totaal niet omdat ik de meeste tracks los al helemaal stukgeluisterd heb vorig jaarquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Ik gooi er nog even een toppertje in uit dit jaar:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Ik gooi er nog even een toppertje in uit dit jaar:
Trolmodusquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:57 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jij quote The Beatles met Maroon 5? Als ik een time out-kaart kon uitdelen, had je 'm zonder twijfel meteen ontvangen.
Daarom alleen dit nummer. Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig volledige albums luister. Daar moet je echt tijd voor maken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hele album is erg vet, maar het beklijft hier totaal niet omdat ik de meeste tracks los al helemaal stukgeluisterd heb vorig jaarHeb hem 1 of 2 keer in zijn geheel gedraaid nu geloof ik, terwijl ik hem nota bene gekocht heb
Geniaal uiteraardquote:
Maar dat hele album staat vol pareltjes. Als ik elke track voor het eerst had gehoord op het album stond 'ie nu bovenaan mijn jaarlijstje, dat weet ik zeker. Alleen door de manier waarop de nummers uitkwamen (de eerste is toch bijna 2 jaar oud nu) lijkt het meer een soort best-ofquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Daarom alleen dit nummer. Moet zeggen dat ik de laatste tijd weinig volledige albums luister. Daar moet je echt tijd voor maken.
Wat vind je trouwens van Postiljonen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat hele album is erg vet, maar het beklijft hier totaal niet omdat ik de meeste tracks los al helemaal stukgeluisterd heb vorig jaarHeb hem 1 of 2 keer in zijn geheel gedraaid nu geloof ik, terwijl ik hem nota bene gekocht heb
Ken ik niet. Ben nu bezig maar ik ga het nog luisteren, want dit straatje ben ik nog lang niet op uitgekeken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van Postiljonen?
Zelfde straatje.
In mijn hoofd waren ze zo'n repetitief bandje. Dat is deerhunter zeker?quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:01 schreef DO2 het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk zelden of nooit iemand over Deerhoof lullen.
Da's toch het ultieme hipsterbandje:
Godspeed, ik als ambassadeur van saaiheidslabels vind dat echt niet saai. Heerlijke muziek.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sigur Rós vind ik daar veel te boeiend voor, dan raak ik afgeleid. Godspeed! is wel een goede want christus wat is dat saai soms
[..]
Is het ook. Hoewel sommige artiesten het er echt om lijken te doen.
Hele sterke plaat idd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:52 schreef DO2 het volgende:
Young Team is wel een verdomd lekker plaatje, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |