Kijk dit dan:quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef Moody het volgende:
En ondanks dat het doodgedraaid wordt, is dit toch stiekem wel een sterk nummer....
Neuh, die was ik al binnen een dag beu.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef DO2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar die plaat van Daft Punk luistert? Die plaat ging hier toch wel vrij snel vervelen, hoor.
Het zegt ook wel iets als het meest minimalistische nummer op die plaat het nog het langste volhoudt. Hier, althans.
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBCquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef DO2 het volgende:
Een stel radio-dj's waar ik nog nooit van gehoord heb. Maar ik luister dan ook zelden naar de radio.
Deden een voorspelling voor 2014. Welke bands/artiesten een goede kans maken om in dat jaar door te breken.
Ben de namen van de bands/artiesten ook alweer vergeten.
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bearquote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef DO2 het volgende:
Is er hier nog iemand die naar die plaat van Daft Punk luistert? Die plaat ging hier toch wel vrij snel vervelen, hoor.
Het zegt ook wel iets als het meest minimalistische nummer op die plaat het nog het langste volhoudt. Hier, althans.
Ja, ik ken het BBC lijstje niet. Maar ik geloof je meteen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBC
Ja, Instant Crush vind ik ook nog wel aardig. Wederom een minimalistisch nummer.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bear
Die van de sound zijn ook nog wel betwistbaar. Zie er voorlopig weinig echt grote namen uit komen i.t.t. vorig jaar. Thomas Azier zou daar prima in het lijstje passen vind ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zag net de herhaling. Werd meteen pijnlijk duidelijk hoe ze in Nederland achterlopen op de internationale trends als je al die Hollandse gitaarbandjes waar ze mee kwamen vergelijkt met de artiesten van de sound van 2014 van de BBC
Ik wil voor 2014 alvast even Blaudzun nomineren.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
Beste Nederlandse plaat van 2013?
De Staat? Jacco Gardner?
Veel meer is er niet uitgekomen toch?
Eefjequote:Op woensdag 4 december 2013 01:29 schreef Moody het volgende:
Beste Nederlandse plaat van 2013?
De Staat? Jacco Gardner?
Veel meer is er niet uitgekomen toch?
Die met Panda Bear vond ik echt vreselijk eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 december 2013 00:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De twee nummers die ik nog draai van die plaat zijn de samenwerkingen met Julian Casablancas en onze vriend Panda Bear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |