Daar is geen speld tussen te krijgen.quote:
Direct fusilleren die mensen, accijnsinkomsten heeft de overheid hard nodig voor het algemeen belang.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een keer per 100 jaar 'tanken'. Daar gaat de overheid weinig aan overhouden http://freernrg.com/thori(...)ling-once-a-century/
Is Betyar al wakker dan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:03 schreef waht het volgende:
[..]
Het ruikt hier inderdaad opeens naar zelfgestookte drank.
Als ik het zo lees moet je wel steeds water gaan tanken, tenzij de stoom weer afgekoeld en herbruikt wordt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Een keer per 100 jaar 'tanken'. Daar gaat de overheid weinig aan overhouden http://freernrg.com/thori(...)ling-once-a-century/
Ik maakte een grapje over Corrie en toen ging de NWS-SC over haar collectieve zuiger.quote:
Mijn wat?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over Corrie en toen ging de NWS-SC over haar collectieve zuiger.
Was het een nieuw grapje? Daar kan men niet zo goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over Corrie en toen ging de NWS-SC over haar collectieve zuiger.
niet echtquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Was het een nieuw grapje? Daar kan men niet zo goed mee omgaan.
Meer aids in Nederland dan in bepaalde delen van Afrika.quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met name in de HIV-statistieken.
Er is de laatste jaren meer asfalt gelegd toch nam het aantal files afgelopen periode toe. hoorde ik vanochtend op de radio.quote:
Mogelijk zijn de mohammedanen afvalligen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:30 schreef Reya het volgende:
Op dit forum is iedereen toch alcoholist?
Die radio van jou is overduidelijk kapot.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is de laatste jaren meer asfalt gelegd toch nam het aantal files afgelopen periode toe. hoorde ik vanochtend op de radio.
Dan zijn er onvoldoende wegen bijgelegd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is de laatste jaren meer asfalt gelegd toch nam het aantal files afgelopen periode toe. hoorde ik vanochtend op de radio.
Waar hebt u nu wegen voor nodig?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan zijn er onvoldoende wegen bijgelegd.
AmbtenaarFMquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:38 schreef waht het volgende:
[..]
Die radio van jou is overduidelijk kapot.
Zo'n tankje water lijkt me nog wel te doen. Een keer per jaar ontkalken en hoppa.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik het zo lees moet je wel steeds water gaan tanken, tenzij de stoom weer afgekoeld en herbruikt wordt.
Na eerst bijna non existent te zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |