Ik kies geen kant, behalve inzake Israël.quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Degene aan wiens kant jij stond in de discussie of het kamp van Boze Appel en Papieren Tijger?
Staan de "zaken er omheen" op het spel als Chinezen de productie doen, of kunnen die juist meer orders verwachten?quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef waht het volgende:
[..]
25.000 voor productie van zonnepanelen, het tienvoudige voor de zaken eromheen als installatie.
Oh en dit is voor de EU als geheel.
Neen, die zijn dan ook fel tegen de maatregelen van de EC.quote:Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staan de "zaken er omheen" op het spel als Chinezen de productie doen, of kunnen die juist meer orders verwachten?
Is dat zo? Ik heb een enkele keer de industrie genoemd maar dat ging toch overduidelijk over het Europese/ Duitse perspectief?quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoeveel Nederlandse productiebanen op de tocht staan, want je hebt het wel steeds over "onze industrie".
Dat ligt buiten de EU, GS, PT en BA zullen staatssteun daar toejuichen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik kies geen kant, behalve inzake Israël.
Een Europees perspectief kan ik nog wel begrijpen, maar een Duits perspectief allerminst. Als Duitse producenten failliet gaan, mogen wij via Rotterdam die dingen importeren uit China en verspreiden in Europa. Nog meer Nederlandse banenwinstquote:Op maandag 2 december 2013 18:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb een enkele keer de industrie genoemd maar dat ging toch overduidelijk over het Europese/ Duitse perspectief?
Gesubsidieerde humus, lekker goedkoopquote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ligt buiten de EU, GS, PT en BA zullen staatssteun daar toejuichen.
Ik denk dat het wel prettig is als in de toekomst blijkt dat zonnepanelen een belangrijke energiebron zijn geworden we niet afhankelijk zijn van de Chinezen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee, niet onze ENORME zonnepanelen-industrie, waar honderdduizenden Nederlanders afhankelijk van zijn.
Niets mis met overheidsingrijpen, Palestijnen laten de markt wel eens falen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ligt buiten de EU, GS, PT en BA zullen staatssteun daar toejuichen.
Door te overleven?quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef waht het volgende:
[..]
Niets mis met overheidsingrijpen, Palestijnen laten de markt wel eens falen.
Niet zo racistisch, Gordonquote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel prettig is als in de toekomst blijkt dat zonnepanelen een belangrijke energiebron zijn geworden we niet afhankelijk zijn van de Chinezen.
Maar wat geeft het inderdaad toch allemaal, Chinezen geven die subsidie toch alleen maar omdat ze gek zijn, zit verder geen gedachtegang achter die spleetogen hoor..
Als alle kennis in China zit hebben we daar straks inderdaad geen idee meer van.quote:Op maandag 2 december 2013 18:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet zo racistisch, Gordon.
En niet iedereen is als de dood om buitenlandse, simpele, producten af te nemen. Of denk je dat er self-destruct knoppen in verwerkt zitten en wij totaal geen idee hebben hoe zo'n ding gemaakt wordt?
Koreanen zijn daarentegen prima te vertrouwen.quote:Dan worden mobiele telefoons een groter probleem.
Kuifje in Afrika is ook al decennia geleden aangepast hoorquote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
Was gisteren een item over het koloniaal museum in Belgie op tv, geopend in 1913 en niets veranderd sindsdien
nu gaan ze verbouwen.
als dit in Nederland stond was het al in 1978 verbouwd
racisme uit het begin van de eeuw enz enz
Het principe is echter gelijk. Overigens zit men in Belgie ook best in maag met de Kongokwestie.quote:
Ik las "kutje in Afrika".quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kuifje in Afrika is ook al decennia geleden aangepast hoor
Dat kunnen ze beter verbieden.quote:
Een EV-cel is geen rocketscience.quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als alle kennis in China zit hebben we daar straks inderdaad geen idee meer van.
Als ze jou een psalm voorschotelen dan lees je dat nog.quote:
Nee.quote:Op maandag 2 december 2013 19:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als ze jou een psalm voorschotelen dan lees je dat nog.
Lees dit dan maar eens voor;quote:
quote:De HEER is mijn herder,
het ontbreekt mij aan niets.
2 Hij laat mij rusten in groene weiden
en voert mij naar vredig water,
3 hij geeft mij nieuwe kracht
en leidt mij langs veilige paden
tot eer van zijn naam.
4 Al gaat mijn weg
door een donker dal,
ik vrees geen gevaar,
want u bent bij mij,
uw stok en uw staf,
zij geven mij moed.
5 U nodigt mij aan tafel
voor het oog van de vijand,
u zalft mijn hoofd met olie,
mijn beker vloeit over.
6 Geluk en genade volgen mij
alle dagen van mijn leven,
ik keer terug in het huis van de HEER
tot in lengte van dagen.
Apartheid an sich is een goed concept, alleen moet je niet kleuren scheiden, maar arm en rijk. Want een blanke pauper is even erg als een zwarte pauper.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
We moeten binnenkort apartheid weer eens bespreken. Voor-, nadelen, was het goed of juist slecht?
Lijkt me interessant.
Apartheid is het antwoord op de multiculturele samenleving.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
We moeten binnenkort apartheid weer eens bespreken. Voor-, nadelen, was het goed of juist slecht?
Lijkt me interessant.
Eens.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apartheid an sich is een goed concept, alleen moet je niet kleuren scheiden, maar arm en rijk. Want een blanke pauper is even erg als een zwarte pauper.
Dat is waar. Een blanke pauper is nog erger want confronterend.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Apartheid an sich is een goed concept, alleen moet je niet kleuren scheiden, maar arm en rijk. Want een blanke pauper is even erg als een zwarte pauper.
Niet zozeer het antwoord als wel het gevolg. Men gaat langs elkaar leven.quote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Apartheid is het antwoord op de multiculturele samenleving.
Doe nou niet of jij wel eens met de bus gaat.quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
De strippenkaart was voor koningen.
Ik ben wel eens met de bus gegaan.quote:Op maandag 2 december 2013 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Doe nou niet of jij wel eens met de bus gaat.
Dat ding heb ik nooit begrepen, ben blij dat we nu de ov-chipkaart hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
De strippenkaart was voor koningen.
Ik kan nu een opmerking over je IQ maken maar ik doe het niet.quote:Op maandag 2 december 2013 20:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding heb ik nooit begrepen, ben blij dat we nu de ov-chipkaart hebben.
Dat was dus niet voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met de bus gegaan.
quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking over je IQ maken maar ik doe het niet.
De apartheid in het Duitse Rijk van 1935 tot 1945 bedoel je?quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
Lijkt me interessant.
Op zich wel, tijdens mijn studententijd eens de nachtbus in Rotterdam genomen, en aangezien ik de enige passagier was heeft de chauffeur een blokje om gereden zodat ik voor mijn toenmalige woning kon uitstappen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat was dus niet voor herhaling vatbaar?
quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef waht het volgende:
Lijkt me interessant.
Dat zou van jou ook nogal ongepast zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kan nu een opmerking over je IQ maken maar ik doe het niet.
Wer im Glashaus sitzt, sollte nicht mit Steinen werfenquote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou van jou ook nogal ongepast zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |