De Chinezen willen graag wat van de winsten van de pulp die ze over de hele wereld verschepen aan ons teruggeven. Ik zeg aanpakken. Zodra ze stoppen met geld weggeven stijgen de prijzen vanzelf weer zodat concurrentie mogelijk is.quote:Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook jij bent dan plots wel voor marktverstoring? Heel bijzonder weer.
Aha.quote:Op maandag 2 december 2013 16:38 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De Chinezen willen graag wat van de winsten van de pulp die ze over de hele wereld verschepen aan ons teruggeven. Ik zeg aanpakken. Zodra ze stoppen met geld weggeven stijgen de prijzen vanzelf weer zodat concurrentie mogelijk is.
Kruipend en onder de open zweren is de geëigende manier. Vergeet uw ratelaar niet mee te nemen om uw komst aan te kunnen kondigen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is het toegestaan om per bus naar de voedselbank te gaan, of moet het blootsvoets?
Goed idee. Ik heb al een boetekleed.quote:Op maandag 2 december 2013 16:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Kruipend en onder de open zweren is de geëigende manier. Vergeet uw ratelaar niet mee te nemen om uw komst aan te kunnen kondigen.
Dat wordt dan smullen vanavond.quote:Op maandag 2 december 2013 16:44 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goed idee. Ik heb al een boetekleed.
Volgens mij is auto de reguliere manier.quote:Op maandag 2 december 2013 16:40 schreef TitusPullo het volgende:
Is het toegestaan om per bus naar de voedselbank te gaan, of moet het blootsvoets?
De algemene nadelen van staatssteun compenseren de algemene voordelen ruimschoots.quote:Op maandag 2 december 2013 15:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je mag zeker pragmatisch denken maar je somt keer op keer de voordeel op van deze staatssteun. Dat is wat ik een tikje bijzonder vind, zeker omdat je anders graag erg fundamentalistisch bent in je geloof
Tamelijk conservatieve insteek dit.quote:Op maandag 2 december 2013 16:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Neuh, daarvan heeft hij genoeg voorbeelden gegeven.
Nadat de blanke Sint zijn zwarte slaven de producten heeft laten distribueren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
Wanneer mogen we het orakel uit Harderwijk weer verwachten?
Dat is al snel.quote:Op maandag 2 december 2013 16:58 schreef waht het volgende:
[..]
Nadat de blanke Sint zijn zwarte slaven de producten heeft laten distribueren.
Die gebruik ik al om het GAK te bezoeken.quote:Op maandag 2 december 2013 16:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is auto de reguliere manier.
Klopt het dat het Belgische biercafé te Leiden verworden is tot ordinaire discotheek?quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gebruik ik al om het GAK te bezoeken.
Bestaat het GAK nog dan?quote:Op maandag 2 december 2013 17:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die gebruik ik al om het GAK te bezoeken.
Dat zou goed kunnen, ik mijd het.quote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt het dat het Belgische biercafé te Leiden verworden is tot ordinaire discotheek?
De charme is volledig weg, en voor Brussel hoef je het niet te doen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik mijd het.
Precies. Aan de overkant zit een veel beter cafe. En Lemmy's heeft meer Belgische bieren.quote:Op maandag 2 december 2013 17:03 schreef waht het volgende:
[..]
De charme is volledig weg, en voor Brussel hoef je het niet te doen.
Er zijn meer linksen op oorlogspadquote:Op maandag 2 december 2013 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij wil Arolsen zijn agressie kwijt vanwege het verliezen van zijn Joop den Uyl trofee
POL / Plegers van knockout game moeten snoeihard aangepakt worden
Dit is meer iets voor BNW.quote:Op maandag 2 december 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me beter dat de de politie voortaan gewoon iedereen preventief neerknuppelt.
En de portemonnee jat. Om een punt te maken, natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me beter dat de de politie voortaan gewoon iedereen preventief neerknuppelt.
Te beginnen in deze SCquote:Op maandag 2 december 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Dan wel een flyer achterlaten waarin uitgelegd wordt hoe belangrijk de politie is.quote:Op maandag 2 december 2013 17:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de portemonnee jat. Om een punt te maken, natuurlijk.
Omdat deze mensen nu zinvol werden neergeknuppeld, in plaats van dat ze het slachtoffer werden van zinloos geweld.quote:Op maandag 2 december 2013 17:31 schreef waht het volgende:
[..]
Dan wel een flyer achterlaten waarin uitgelegd wordt hoe belangrijk de politie is.
Spotgoedkope Chinese zonnepanelen maken onze eigen industrie kapot, dat is toch wel duidelijk?quote:Op maandag 2 december 2013 16:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De algemene nadelen van staatssteun compenseren de algemene voordelen ruimschoots.
In de specifieke Europese situatie kunnen wij profiteren zonder dat de algemene nadelen allemaal ook voor ons gelden; de laatste keer dat ik checkte hebben Chinezen niet de mogelijkheid bij ons belasting te heffen.
Eerst die pepperspray, vergeet nooit de pepperspray. Straks krijgt de politie nog weerstand en dat is uiteraard niet arboverantwoord.quote:Op maandag 2 december 2013 17:23 schreef Monolith het volgende:
Je bent een beetje te laat voor het feestje.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spotgoedkope Chinese zonnepanelen maken onze eigen industrie kapot, dat is toch wel duidelijk?
Ik wist niet dat we een eigen industrie hadden. Van mij is er i.i.g. niets bij.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spotgoedkope Chinese zonnepanelen maken onze eigen industrie kapot, dat is toch wel duidelijk?
Spray, tase, shoot, cuff.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst die pepperspray, vergeet nooit de pepperspray. Straks krijgt de politie nog weerstand en dat is uiteraard niet arboverantwoord.
Ja hoor, zo simpel is het Bob.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Oh nee, niet onze ENORME zonnepanelen-industrie, waar honderdduizenden Nederlanders afhankelijk van zijnquote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aan de andere kant miep je bij andere zaken wel graag door over detailsquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh nee, niet onze ENORME zonnepanelen-industrie, waar honderdduizenden Nederlanders afhankelijk van zijn.
Dat is toch je taak, als beste discussievoerderquote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant miep je bij andere zaken wel graag door over details.
Geef nou maar gewoon toe dat hij gelijk heeft.quote:Op maandag 2 december 2013 18:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant miep je bij andere zaken wel graag door over details.
op welk onderdeel precies?quote:Op maandag 2 december 2013 18:13 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat hij gelijk heeft.
Dat de Nederlandse zonnepanelenindustrie maar moeilijk onderschat kan wordenquote:
Daarover ben ik helemaal niet met je in discussie gegaan. Daarin kom je toch niet verder dan wat ridicule overdrijvingen. Dat heeft dus toch geen nut.quote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat de Nederlandse zonnepanelenindustrie maar moeilijk onderschat kan worden?
Vertel dan eens hoeveel Nederlandse productiebanen op de tocht staan, want je hebt het wel steeds over "onze industrie".quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarover ben ik helemaal niet met je in discussie gegaan. Daarin kom je toch niet verder dan wat ridicule overdrijvingen. Dat heeft dus toch geen nut.
Degene aan wiens kant jij stond in de discussie of het kamp van Boze Appel en Papieren Tijger?quote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef waht het volgende:
De beste vs. de slechtste discussievoerder, wie zal dat toch winnen.
25.000 voor productie van zonnepanelen, het tienvoudige voor de zaken eromheen als installatie.quote:Op maandag 2 december 2013 18:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vertel dan eens hoeveel Nederlandse productiebanen op de tocht staan, want je hebt het wel steeds over "onze industrie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |