Nja, wat voor type was je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijk
vond dat ze me allemaal na zaten te staren.....
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,quote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nja, wat voor type was je?
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,
en geestelijk ben ik ook pas op latere leeftijd 'losgekomen'
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En waarom voel jij je er niet op je gemak?
Om eerlijk te zijn had ik de foto's nog niet echt bekeken. Maar ik heb er sowieso geen behoefte aan om ergens ontbloot te staan. Als dat de opstelling is is het ook niets voor mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef StevenTerpstra het volgende:
TE KOOP: Trouwpak voor man...... Nooit gebruikt.......
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?
Pffquote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,
en dat bevalt ons beide prima. Hij mag zonder schaamte of schuld een grietje 'doen'
en als ik wat leuks tegenkom hoef ik me ook niet in te houden.
Wat ben jij kansloos zegquote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......quote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Pff
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de linksquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat ben jij kansloos zeg
Maar goed brede mannen:
http://www.clubrapido.com/
http://www.warehouse-amsterdam.com/website/
http://www.lademence.com/party/
Daar komen ze samen en feesten ze, t shirt uit, gespierd lijf showend en op zoek, precies wat jij zoekt...
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de links
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
ALLES!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
Welke scene?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien is t maar beter als je achter je pc blijft zitten janken, op nog zo'n dramaqueen zit de scène ook niet te wachten ...
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
Erg vermakelijk topic
TS, voor iemand die pretendeert een jonge knappe homoseksueel te zijn, kom je echt over als een oude, trieste en zeurende nicht.
Dat bedoel ik verder niet lullig, maar is wel wat me opvalt in dit topic. Beter doe je wat aan die instelling, dan ben ik er van overtuigd dat het met jou ook wel goed komt in de liefde.
Doe een beetje normaal joh, iedereen probeert je te helpen en dan doe je zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
picsquote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 25-12-2013 17:49:28 ]"Pools are perfect for holding water"
Ik heb m'n eigen definities van knap. Bill Goldberg heeft ook een knots van een neus en valt niet onder het kopje ''Hollywood good looks'' maar ik vind 'm knap.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:39 schreef probeer het volgende:
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daaromquote:
Ik ben niet obese, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:17 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daarom
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef Edensnator het volgende:
Oh sorry ik lees niet de ellenlange posts hierboven. Misschien ben je wel lelijk(dwerg of roodharig) daarvoor geld hetzelfde.
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.
Hoeft niet. Ik moet jou niet. En dat geldt voor alle 365 dagen van het jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
Ade lijkt mij gewoon een type Royke donders
Gast, wat wil je horen?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
jij moet u tegen mij zeggen hondquote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
Anders wat? Wat ga jij doen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij moet u tegen mij zeggen hond
geen idee. Hij wil dat we helpen, kwijlen, ja-knikken en in katzwijm vallen.quote:
zal ik je laten schreeuwen als een nichterige twinkslet.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Anders wat? Wat ga jij doen dan?
Come at me bro!
Twink? Hahaha, je zit er zo vies naastquote:Op woensdag 25 december 2013 20:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
zal ik je laten schreeuwen als een nichterige twinkslet.
oh er veel naast betekent een bear. Allllrighty.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Twink? Hahaha, je zit er zo vies naast
T'is dat je me type niet bent, anders zouden we nog wel 's zien wie er schreeuwt als een slet terwijl hij op z'n rug ligt
Tja, dat plaatje van je. Rood haar, bleek. Het straalt een bepaald iets uit, niet hetgeen waar ik op val.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
oh er veel naast betekent een bear. Allllrighty.
Geef nu maar eens aan waarom ik je type niet ben. Alsof je mij kent?
Jij zou toch je kop houden wegens de kerst?quote:Op woensdag 25 december 2013 20:15 schreef Edensnator het volgende:
Jezus TS wat een figuur ben je zeg
Je maakt jezelf belachelijk vandaar dat ik er wat van zeg.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij zou toch je kop houden wegens de kerst?
zucht. Just pass by.quote:Op woensdag 25 december 2013 20:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Tja, dat plaatje van je. Rood haar, bleek. Het straalt een bepaald iets uit, niet hetgeen waar ik op val.
Ik houd niet van Hollanders, niet van lieve jongetjes. Ik val op anabolen met grote spieren en een goede ass. Lekker rond
LOL. Jij wilde weten waarom je m'n type niet bent, dat heb ik beantwoord en daarna ga je zielig doen. Over nichterig gesproken.quote:
annabolen blabla. Misselijkmakend. Het enige wat me opvalt is dat je houdt van nep en oppervlakkig. Dat kan je zelf ook nagaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
LOL. Jij wilde weten waarom je m'n type niet bent, dat heb ik beantwoord en daarna ga je zielig doen. Over nichterig gesproken.
Je moet nog een aantal dingetjes leren in het leven, onder andere dat jequote:
Heeft met oppervlakkig niks te maken, iedereen heeft een type. Een man moet iets uitstralen, maar jullie willen allemaal met een zak chips in je hand op de bank gezien worden als een echte kerel.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
annabolen blabla. Misselijkmakend. Het enige wat me opvalt is dat je houdt van nep en oppervlakkig. Dat kan je zelf ook nagaan.
S6
Goh, waarom staat die wijze levensles nog niet in oma's spreukenboek, zo goed als ie isquote:Op woensdag 25 december 2013 21:42 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Je moet nog een aantal dingetjes leren in het leven, onder andere dat je
je volledige liefde aan iemand kunt geven, maar toch buiten de deur kan
neuken....
Volgens mij staat 'ie er wel in..........ergens rond pagina 80.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Goh, waarom staat die wijze levensles nog niet in oma's spreukenboek, zo goed als ie is
Vraagje: waarom denk jij dat zoiets NIET zou kunnen? Waarom zou je als je op straatquote:Op woensdag 25 december 2013 21:47 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Goh, waarom staat die wijze levensles nog niet in oma's spreukenboek, zo goed als ie is
Ik vind het gewoon vies, al dat geneuk met jan en alleman. Als je dat wilt doen kun je het op friends with benefits houden, dan hoef je elkaar geen partner te noemen.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:50 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Vraagje: waarom denk jij dat zoiets NIET zou kunnen? Waarom zou je als je op straat
(of in de homotent) een knap iemand ziet waarmee je sex zou kunnen/willen hebben
jezelf inperken?? Wat zou er dan 'niet trouw' aan zijn als je beide ermee ingestemd
hebt dat je ook met iemand anders naar bed 'mag' ??
Nou, dat geldt niet voor mij. Ik heb bijna nooit behoefte aan een ander, dus als het 2 keerquote:Op woensdag 25 december 2013 21:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vies, al dat geneuk met jan en alleman. Als je dat wilt doen kun je het op friends with benefits houden, dan hoef je elkaar geen partner te noemen.
Iedereen heeft wel bepaalde gevoelens, maar je hoeft niet altijd aan alles wat je voelt toe te geven. Nederlanders weten als geen ander iets nietigs te maken van seks. Ze hebben geen passie, het gaat allemaal maar om een een snelle wip.
''Ach, wat stelt het eigenlijk allemaal voor, moet toch kunnen''. Op die manier stelt het zeker allemaal niets voor nee. Jullie maken er ook niks van. Stelletje boeren.
Nja, doe wat je niet laten kan vriend.quote:Op woensdag 25 december 2013 21:58 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Nou, dat geldt niet voor mij. Ik heb bijna nooit behoefte aan een ander, dus als het 2 keer
per jaar gebeurd is dat veel voor mij. Ik heb voorlopig nog alleen maar zin in 'mijn partner'.
Maar we zijn niet vastgeketend aan mekaar wat sex betreft. Op zich is het ook 'maar sex'
(Wat niet wil zeggen dat daar geen passie in kan zitten; juist omdat iemand vreemd is maakt
het het ook wel weer spannend)
Misschien. Ik heb de vent die een beetje verkikkert op me is al gevraagd of we 's samen gaan. En uiteraard zei hij daar geen nee tegen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:02 schreef Semisane het volgende:
Dus...wat is eigenlijk de uitkomst? Ga je nou al een keertje naar één of andere toko? Het blijft al met al best een komisch topic op deze manier.
neuken??quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nja, doe wat je niet laten kan vriend.
Hey, ik heb net het kerstdiner achter de rug, dus mijn spieren zijn VEEL groter dan gister!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik neuk niet met ecto's.
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb de vent die een beetje verkikkert op me is al gevraagd of we 's samen gaan. En uiteraard zei hij daar geen nee tegen.
...en neem je de trein naar mijquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.
Zo werkt dat dus niet. Maar dat hoef ik jou ook niet uit te leggenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Hey, ik heb net het kerstdiner achter de rug, dus mijn spieren zijn VEEL groter dan gister!
(En ik heb mijn whey sjeekies ook al op!)
Ik kan me nou niet geheel aan de indruk ontdoen dat jij echt heel erg irritant bent. Ik geef Abraham in deze groot gelijk als hij de spreekwoordelijke middelvinger aan je toont. Niets persoonlijk verder hoor...oh wacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
...en neem je de trein naar mij
*trouwpak weer van Marktplaats afhaal*
Ik vind hem sowieso niks. Niet op die manier. Maar dat weet ie ook, maar zo nu en dan benoemt hij dan nog 's hoe jammer het is dat ik hem niet zie zitten en dat we het heel leuk zouden kunnen hebben samen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.
Waarom trouw je niet met die vriend van je? Je weet wel, die uit je ''open'' relatiequote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
...en neem je de trein naar mij
*trouwpak weer van Marktplaats afhaal*
LOL. Alles goed Alex?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef AlexanderC het volgende:
Richt een datingwebsite voor homo bodybuilders op
Tja, alleen is wel vrij apart lijkt me. Zal ik ook niet zo snel doen Of ik moet weten dat ik bekenden aan ga treffen, maar het is ook weer niet zo dat als je alleen gaat je direct door, hoe noemde iemand dat in dit topic?, een predator-ring wordt omsingelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niks. Niet op die manier. Maar dat weet ie ook, maar zo nu en dan benoemt hij dan nog 's hoe jammer het is dat ik hem niet zie zitten en dat we het heel leuk zouden kunnen hebben samen.
Marja, dat boeit me verder niet. Ik kan verder wel met 'm door een deur, en als ik naar zoiets zou gaan zou ik niet alleen willen gaan.
Je zou ook op bijvoorbeeld gay.nl kunnen zoeken op lichaamsgewicht. Misschien dat je dan bodybuilders tegenkomt.quote:
Ja, ik ken dat, maar ik heb er nog nooit iets uitgevist dat me trok.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Je zou ook op bijvoorbeeld gay.nl kunnen zoeken op lichaamsgewicht. Misschien dat je dan bodybuilders tegenkomt.
Ja oke, maar wie gaat nu alleen uit? Dat doe ik ook niet in een reguliere tent.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, alleen is wel vrij apart lijkt me. Zal ik ook niet zo snel doen Of ik moet weten dat ik bekenden aan ga treffen, maar het is ook weer niet zo dat als je alleen gaat je direct door, hoe noemde iemand dat in dit topic?, een predator-ring wordt omsingelt.Wat de neuk..een predator-ring...hoe de fok komt iemand aan zoiets achterlijks.
Teveel eisen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je bent onsympathiek en stelt te veel eisen; blijf niet zeuren dat je alleen bent want je gaat niemand vinden op deze manier.
Slotje.
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:47 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Meest kansloze site van Nederland.
En wat zegt dat danquote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als je dat ontkent zegt me dat meteen iets over jou
Want gespierde mannen doen dat nietquote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Surprise surprise. 2 minuten op Bull en al een waslijst aan aanbiedingen van goedkope sletjes
LOL. Die ''mannen'' daar zijn nooit gespierd. Hoewel ze zich zelf al heel wat vinden met hun 75 kg bij 1m90.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want gespierde mannen doen dat niet
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Surprise surprise. 2 minuten op Bull en al een waslijst aan aanbiedingen van goedkope sletjes
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat je geen niveau hebt.
edit: foutjequote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Photoshop? Fake? Ooit aan gedacht?
Tuurlijk zullen er bodybuilders zijn die ook homo zijn, maar ben ze 0x tegengekomen tot nu toe, dat is wat ik zei.
Lekker tochquote:Op donderdag 26 december 2013 11:52 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent zeker in voor een white white Xmas hè.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
LOL. Die ''mannen'' daar zijn nooit gespierd. Hoewel ze zich zelf al heel wat vinden met hun 75 kg bij 1m90.
Een van de weinige brede dier daar geregeld komt is een hoer. Laat zich iedere dag door een ander in de kont naaien voor een paar tientjes.
Tja, t'is ook kansloos. Vandaar dit topic. Internet werkt duidelijk niet voor me.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je t uberhaupt weet geeft al aan hoe lang je er rondhangt, en t dan kansloos noemen hehehe, je weet gewoon niks beters, je droomt van je bodybuilderdaddy type en schopt zo hard om je heen dat zelfs al zou ie in de buurt zijn hij je nog in de goot laat liggen, heerlijk, jij komt er wel!![]()
Wat een topic dit, echt te mooi voor woorden! Vind deze quote toch wel hét pareltje, prachtig gewoon!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En ook al beweren sommige hier dat ik oppervlakkig ben, ik kijk ook naar persoonlijkheid.
Zoek je heil dan offlinequote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Tja, t'is ook kansloos. Vandaar dit topic. Internet werkt duidelijk niet voor me.
vooral de $$$ hequote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
En jij voelt je gewoon aangesproken, omdat je een van de mannen bent die inlogt met ''$$$ voor date met jonger''![]()
![]()
Ja man. Hoe oud ben je smeerpijp?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zoek je heil dan offline
[..]
vooral de $$$ he
Wil jij me dan wat aandacht geven daddy?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef YuckFou het volgende:
oud genoeg om jou een zeikende kleuter te vinden Abe...
Voor een autistische zolderkamer ecto vind je jezelf heel watquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
LOL. Je zou sowieso breken als ik je in m'n armen nam
Je stelt nogal wat eisen ja, en er staat een verrot karakter tegenover.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Teveel eisen?
Nigga please.
Jij weet niet wat ecto betekend. En ik acht mezelf meer dan een overjarige homo die moet betalen voor een wip ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor een autistische zolderkamer ecto vind je jezelf heel wat
Kijk naar die UI van je, dan zie je verrot. Kate Moss, wat een lelijk mokkel is dat tochquote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je stelt nogal wat eisen ja, en er staat een verrot karakter tegenover.
Zal wel aan het soort reacties liggen denk ik zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is nou precies hetgeen je hoopte te bereiken met het openen van dit topic? Je zeikt alleen maar iedereen die reageert af namelijk.
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zal wel aan het soort reacties liggen denk ik zo.
Gewoon, normale inhoudelijke reacties. Enige wat ik hier krijg te horen is dat ik vals ben en toch niemand op me zit te wachten, en dat ik rood haar zou hebbenquote:
Ik ben geen nicht, ik ben homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef kristalhelder het volgende:
Waarom ontkende je in andere topics een nicht te zijn?
Wat is t verschil?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen nicht, ik ben homo.
Je hebt tientallen normale reacties gekregen, je hebt alleen op elke suggestie een weerwoord. Als je niks wilt aannemen maar mensen begint af te zeiken als ze je een tip geven is het logisch dat men niet aardig blijft. Dat kun je zelf ook bedenken. Het is hier geen KLB.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Gewoon, normale inhoudelijke reacties. Enige wat ik hier krijg te horen is dat ik vals ben en toch niemand op me zit te wachten, en dat ik rood haar zou hebben
Je posts komen altijd nichterig overquote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen nicht, ik ben homo.
Op de normale reacties heb ik ook normaal gereageerd. Dus waar heb je het over.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je hebt tientallen normale reacties gekregen, je hebt alleen op elke suggestie een weerwoord. Als je niks wilt aannemen maar mensen begint af te zeiken als ze je een tip geven is het logisch dat men niet aardig blijft. Dat kun je zelf ook bedenken. Het is hier geen KLB.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is t verschil?
Je reageert als een nicht.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je posts komen altijd nichterig over
Dus omdat mijn reacties onaardig zijn zijn ze nichterig. Och jongens, als jullie daar beter van slapen. Ik weet wie het zegtquote:
Ik ga het niet terugzoeken, ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een partner en kom het even melden als het je is geluktquote:Op donderdag 26 december 2013 15:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Op de normale reacties heb ik ook normaal gereageerd. Dus waar heb je het over.
Dat duur nog wel evenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een partner en kom het even melden als het je is gelukt
Nee, onaardige users stikt het van op FOK!, maar jouw reacties hebben gewoon een nichterig ondertoontje.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus omdat mijn reacties onaardig zijn zijn ze nichterig. Och jongens, als jullie daar beter van slapen. Ik weet wie het zegt
Je weet niet eens wat 't betekend sukkel. Dat hele ''je reacties zijn nichterig'' heb ik pas gekregen sinds het algemeen bekend was dat ik homo ben. Daarvoor kreeg ik die onzin ook niet. Beetje doorzichtig vind je nietquote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, onaardige users stikt het van op FOK!, maar jouw reacties hebben gewoon een nichterig ondertoontje.
nogmaals TSquote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat 't betekend sukkel. Dat hele ''je reacties zijn nichterig'' heb ik pas gekregen sinds het algemeen bekend was dat ik homo ben. Daarvoor kreeg ik die onzin ook niet. Beetje doorzichtig vind je niet
Lees aub nog is dit topic door en ga je schamen. Echt alle vooroordelen van 'nichten' worden hier bevestigd. Niet dat ik daar iets op tegen heb maar okee. Daarnaast je persoonlijkheid is om te kotsenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ga je zaad halen jochie
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Lees aub nog is dit topic door en ga je schamen. Echt alle vooroordelen van 'nichten' worden hier bevestigd. Niet dat ik daar iets op tegen heb maar okee. Daarnaast je persoonlijkheid is om te kotsen
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.
Kind je lijkt wel een puber van 16. Je maakt jezelf echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Met bloed jonguh, met bloed.
Zal me worst wezen. T'is maar een forum.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kind je lijkt wel een puber van 16. Je maakt jezelf echt belachelijk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:42 schreef Joetjah het volgende:
Heb 't helemaal van voor tot achter gelezen, wat een entertainment![]()
TS komt nog wel aan een vent. Ik denk alleen dat hij meer succes heeft met een hetero bodybuilder vinden.
Wat een zeikwijf ben je![]()
![]()
Ach ach als dit representatief is voor jong-nederland zie ik de toekomst niet goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |