Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
ALLES!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
Welke scene?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien is t maar beter als je achter je pc blijft zitten janken, op nog zo'n dramaqueen zit de scène ook niet te wachten ...
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
Erg vermakelijk topic
TS, voor iemand die pretendeert een jonge knappe homoseksueel te zijn, kom je echt over als een oude, trieste en zeurende nicht.
Dat bedoel ik verder niet lullig, maar is wel wat me opvalt in dit topic. Beter doe je wat aan die instelling, dan ben ik er van overtuigd dat het met jou ook wel goed komt in de liefde.
Doe een beetje normaal joh, iedereen probeert je te helpen en dan doe je zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
picsquote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 25-12-2013 17:49:28 ]"Pools are perfect for holding water"
Ik heb m'n eigen definities van knap. Bill Goldberg heeft ook een knots van een neus en valt niet onder het kopje ''Hollywood good looks'' maar ik vind 'm knap.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:39 schreef probeer het volgende:
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daaromquote:
Ik ben niet obese, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:17 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daarom
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef Edensnator het volgende:
Oh sorry ik lees niet de ellenlange posts hierboven. Misschien ben je wel lelijk(dwerg of roodharig) daarvoor geld hetzelfde.
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.
Hoeft niet. Ik moet jou niet. En dat geldt voor alle 365 dagen van het jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
Ade lijkt mij gewoon een type Royke donders
Gast, wat wil je horen?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
jij moet u tegen mij zeggen hondquote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
Anders wat? Wat ga jij doen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij moet u tegen mij zeggen hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |