Wat jij beschrijft herken ik inderdaad wel. Misschien wil ik onderbewust ook alles wel erg op afstand houden. En ervoor zorgen dat her er sowieso nooit van gaat komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Eén van de meiden? Ha, zou je willen.
Maar goed. Wat je zo allemaal typt brengt zoals al eerder gezegd niet een beeld van een erg blij, zichzelf accepterend type naar voren. Je hebt ontdekt dat je op mannen valt maar eigenlijk vind je dat afschuwelijk, zo lijkt het. En als je dan maar een onbereikbaar ideaalbeeld voor ogen houdt dat voor jou de énige man is waar je op valt PLUS dat je niet op zoek wil omdat dat 'toch geen effect heeft' dan is het gemakkelijk om vol te houden dat men gewoon niet begrijpt hoe het is om jou te zijn. Wel lekker veilig, dat dan weer wel.
Omdat ik altijd om me heen hoor hoe negatief er altijd over homo's wordt gesproken. En als men zegt dat ze er zogezegd geen moeite mee hebben maken ze het de halve tijd nog steeds belachelijk. Altijd domme stempels en parodieën. Ik wil niet als een karikatuur door het leven.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom denk je dat het alleen maar confrontaties op gaat leveren?
Ja misschien met een aantal mensen
maar echt niet met het gross
je moet mensen ook wat credit geven
LOL.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:06 schreef MangoLotion het volgende:
er schijnt een app te zijn die aangeeft of er andere homo's in de buurt zijn, een vriend van mij heeft dat.
Er zitten echt leuke normale jongens tussen, waar je ook mee kan kletsen. Die vriend van mij ziet er ook echt supergoed uit (net een model) en dito smaak, dus volgens mij zitten er wel leuke mannen op die appquote:
Ik heb rechtsboven een favorietenknop.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde als voor die andere pipo.
En bovenin zit een kruis. Klik en donder op als het je niet bevalt
Dus het is niet zo'n sexding, zoals Bull Chat?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Er zitten echt leuke normale jongens tussen, waar je ook mee kan kletsen. Die vriend van mij ziet er ook echt supergoed uit (net een model) en dito smaak, dus volgens mij zitten er wel leuke mannen op die app
ga fan met andere mensen omquote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Omdat ik altijd om me heen hoor hoe negatief er altijd over homo's wordt gesproken. En als men zegt dat ze er zogezegd geen moeite mee hebben maken ze het de halve tijd nog steeds belachelijk. Altijd domme stempels en parodieën. Ik wil niet als een karikatuur door het leven.
Dat wil ik niet. Ik heb m'n hele leven al altijd alleen maar met vrouwen opgetrokken, nooit mannelijke mannen om me heen gehad. En dat ik de laatste tijd daar ook wat meer mee spreek en dergelijke vind ik best wel prima.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga fan met andere mensen om
zo ingewikkeld is het niet hoor
je creert je eigen drama
Maar waarom kom je hier dan zo klagen? De oplossing is simpel en alleen jij kan er wat aan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik heb m'n hele leven al altijd alleen maar met vrouwen opgetrokken, nooit mannelijke mannen om me heen gehad. En dat ik de laatste tijd daar ook wat meer mee spreek en dergelijke vind ik best wel prima.
Dit topic ging erover of het een goed idee is om samen met die man naar zo'n tent te gaan, en of er eventueel tips zijn over waar ik naartoe zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Maar waarom kom je hier dan zo klagen? De oplossing is simpel en alleen jij kan er wat aan doen.
Als er dan wat van word gezegd, ben je op je pik getrapt.
Jij vraagt om advies, dat krijg je dan ook. Maar je doet er niks mee.
Kijk eerst eens waar het probleem ligt. Niet bij ons, maar bij jou!
Dus hup naar die homotenten en actie ondernemen, want van onze raad wordt je toch niet wijzer!
Ik heb nergens gezegd dat je uit de kast moet komenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dit topic ging erover of het een goed idee is om samen met die man naar zo'n tent te gaan, en of er eventueel tips zijn over waar ik naartoe zou kunnen gaan.
Lezen vriend. Ik heb niet gevraagd of ik uit de kast moet komen. Dat ben ik ook helemaal niet van plan. En er staat verder ook helemaal geen klacht in mijn OP, dus waar heb je het over.
Jij creëert drama omdat je daarop kickt.
dan zeik nietquote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Ik heb m'n hele leven al altijd alleen maar met vrouwen opgetrokken, nooit mannelijke mannen om me heen gehad. En dat ik de laatste tijd daar ook wat meer mee spreek en dergelijke vind ik best wel prima.
Ditquote:Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan zeik niet
ik zeg niet dat het mannen moeten zijn, of vrouwen of bepaalde types etc
alleen dat als je homo bent dat je mensen om je heen wil die daar niet debiel over doen
net zo als dat als je donker vent je geen racisten om je heen wil, en een gelovige geen mensen die aan godslastering doen etc etc
anders is het gewoon een vorm van zelfkastijding
je opent topic na topic en ze gaan eigenlijk allemaal over 'ik wil dat er wat veranderd'
Na een paar posts zijn we bij 'ik zit niet goed in mijn vel, ik ben ongelukkig, sociaal niet sterk, eenzaam' etc
en daarna besluit je om precies het zelfee te blijven doen...
Persoonlijk vind ik dat zwak en slachtoffergedrag
en ook nog eens niet bijster slim...
steeds het zelfde blijven doen zal voor dezelfde situatie zorgen.
Dat durf ik niet te zeggen en ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het heet.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dus het is niet zo'n sexding, zoals Bull Chat?
Ik heb overigens sowieso geen apps en dar soort dingen. Mijn telefoon stamt nog uit het stenen tijdperk.
Waar zeg ik dat dan allemaal?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:
je opent topic na topic en ze gaan eigenlijk allemaal over 'ik wil dat er wat veranderd'
Na een paar posts zijn we bij 'ik zit niet goed in mijn vel, ik ben ongelukkig, sociaal niet sterk, eenzaam' etc
en daarna besluit je om precies het zelfee te blijven doen...
Persoonlijk vind ik dat zwak en slachtoffergedrag
en ook nog eens niet bijster slim...
steeds het zelfde blijven doen zal voor dezelfde situatie zorgen.
Je hebt homo's die de wereld dan om zo'n persoon gaan bespelen net zo lang tot iemand er zelf aan heeft getwijfeld en daarvan maken dan sommige homos gebruik. Jij lijkt mij zo'n homo die dat ergens wel weet maar niet wil weten en er ook geen gebruik van zou willen maken omdat iemand dan niet 'uit zichzelf' tot zo'n keuze is gekomen of inzicht of wat voor naam het ook heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Waarschijnlijk zit ik er weer naast en is hij zo hetero als de pest. Daarom geloof ik ook niet in gaydar, dat werkt bij mij namelijk nooit. Ik zie niet of iemand homo is of niet, tenzij het er zo dik bovenop ligt dat de hele wereld het kan zien. Dus...
Het feit dat die man me leuk vind, en ik dus waarschijnlijk beter geen contact met hem kan hebben. Dan hoopt hij er misschien op dat hij me van gedachte kan laten veranderen. Krijg je dat soort toestanden.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat houdt je eigenlijk tegen om met die man-die-je-kent naar die gayclub te gaan?
A) Ik snap geen bal van je post. Leer Nederlands.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef loop het volgende:
[..]
Je hebt homo's die de wereld dan om zo'n persoon gaan bespelen net zo lang tot iemand er zelf aan heeft getwijfeld en daarvan maken dan sommige homos gebruik. Jij lijkt mij zo'n homo die dat ergens wel weet maar niet wil weten en er ook geen gebruik van zou willen maken omdat iemand dan niet 'uit zichzelf' tot zo'n keuze is gekomen of inzicht of wat voor naam het ook heeft.
Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
A) Ik snap geen bal van je post. Leer Nederlands.
Ok ok die 'je' is zodirect echt morsdood in jouw topic en leeft ergens anders verder.quote:B) Alles wat jij zegt is bullshit. Dus beter verlaat je meteen m'n topic achterlijke homofoob.
Dat je geslaagd bent voor Nederlands havoniveau wil niet zeggen dat je je altijd begrijpelijk en samenhangend uitdrukt.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef loop het volgende:
[..]
Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.
[..]
Ok ok die 'je' is zodirect echt morsdood in jouw topic en leeft ergens anders verder.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef loop het volgende:
[..]
Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.
hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
A) Ik snap geen bal van je post. Leer Nederlands.
B) Alles wat jij zegt is bullshit. Dus beter verlaat je meteen m'n topic achterlijke homofoob.
Iemand homo maken. Knapquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.
Hij denkt alleen dat jij niet zo'n soort homo bent die dat zou doen, want jij wil iemand die van zichzelf al homo is.
Verontrustend dat ik dit begrijp eigenlijk
Gatverdammequote:Op woensdag 4 december 2013 20:52 schreef Mylene het volgende:
Ga een keer naar een gay sauna, kun je van alles doen, ook seksen.
Nou nee, niet op die manierquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Nemeosis het volgende:
R&P / Niet in staat er wat aan te doen
Voor Abe.
Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezierquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dus wat kan ik het beste doen? En voor de homo's, waar in hemelsnaam komen brede mannelijke homo mannen? Tips?
Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haastquote:Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezier![]()
Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaarquote:
Hehe, vastquote:Op woensdag 25 december 2013 00:15 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaar
een beetje kennen)
Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En dan volgende week maar kennis maken met mijn nieuwe schoonouders??
Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijn
Eh nee, sorry.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Is dit wat?? :>
[ afbeelding ]
Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haast
En waarom voel jij je er niet op je gemak?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef StevenTerpstra het volgende:
We kunnen ook gewoon eens een keer 'over de grens' naar een homotent gaan.
Word alleen lastig als 1 van ons een leuke gast tegenkomt :>
Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...
Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.
Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 00:56 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!
Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weetquote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goed
Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weet
sta je in de 'predator ring' (omringd door vieze ouwe enge mannetjes)
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.
Maar bedankt voor de waarschuwing.
Nja, wat voor type was je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijk
vond dat ze me allemaal na zaten te staren.....
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,quote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nja, wat voor type was je?
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,
en geestelijk ben ik ook pas op latere leeftijd 'losgekomen'
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En waarom voel jij je er niet op je gemak?
Om eerlijk te zijn had ik de foto's nog niet echt bekeken. Maar ik heb er sowieso geen behoefte aan om ergens ontbloot te staan. Als dat de opstelling is is het ook niets voor mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef StevenTerpstra het volgende:
TE KOOP: Trouwpak voor man...... Nooit gebruikt.......
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?
Pffquote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,
en dat bevalt ons beide prima. Hij mag zonder schaamte of schuld een grietje 'doen'
en als ik wat leuks tegenkom hoef ik me ook niet in te houden.
Wat ben jij kansloos zegquote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......quote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Pff
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de linksquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat ben jij kansloos zeg
Maar goed brede mannen:
http://www.clubrapido.com/
http://www.warehouse-amsterdam.com/website/
http://www.lademence.com/party/
Daar komen ze samen en feesten ze, t shirt uit, gespierd lijf showend en op zoek, precies wat jij zoekt...
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de links
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
ALLES!quote:Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
quote:Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.
Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.
Welke scene?quote:Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Misschien is t maar beter als je achter je pc blijft zitten janken, op nog zo'n dramaqueen zit de scène ook niet te wachten ...
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
Erg vermakelijk topic
TS, voor iemand die pretendeert een jonge knappe homoseksueel te zijn, kom je echt over als een oude, trieste en zeurende nicht.
Dat bedoel ik verder niet lullig, maar is wel wat me opvalt in dit topic. Beter doe je wat aan die instelling, dan ben ik er van overtuigd dat het met jou ook wel goed komt in de liefde.
Doe een beetje normaal joh, iedereen probeert je te helpen en dan doe je zo.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
picsquote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?quote:Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 25-12-2013 17:49:28 ]"Pools are perfect for holding water"
Ik heb m'n eigen definities van knap. Bill Goldberg heeft ook een knots van een neus en valt niet onder het kopje ''Hollywood good looks'' maar ik vind 'm knap.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:39 schreef probeer het volgende:
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daaromquote:
Ik ben niet obese, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:17 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daarom
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef Edensnator het volgende:
Oh sorry ik lees niet de ellenlange posts hierboven. Misschien ben je wel lelijk(dwerg of roodharig) daarvoor geld hetzelfde.
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.
Hoeft niet. Ik moet jou niet. En dat geldt voor alle 365 dagen van het jaar.quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.quote:Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
Ade lijkt mij gewoon een type Royke donders
Gast, wat wil je horen?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
jij moet u tegen mij zeggen hondquote:Op woensdag 25 december 2013 19:57 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
Anders wat? Wat ga jij doen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
jij moet u tegen mij zeggen hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |