abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133899873
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 22:47 schreef mrspoeZ het volgende:
Eén van de meiden? Ha, zou je willen.

Maar goed. Wat je zo allemaal typt brengt zoals al eerder gezegd niet een beeld van een erg blij, zichzelf accepterend type naar voren. Je hebt ontdekt dat je op mannen valt maar eigenlijk vind je dat afschuwelijk, zo lijkt het. En als je dan maar een onbereikbaar ideaalbeeld voor ogen houdt dat voor jou de énige man is waar je op valt PLUS dat je niet op zoek wil omdat dat 'toch geen effect heeft' dan is het gemakkelijk om vol te houden dat men gewoon niet begrijpt hoe het is om jou te zijn. Wel lekker veilig, dat dan weer wel.
Wat jij beschrijft herken ik inderdaad wel. Misschien wil ik onderbewust ook alles wel erg op afstand houden. En ervoor zorgen dat her er sowieso nooit van gaat komen.
pi_133900889
Maar waarom denk je dat het alleen maar confrontaties op gaat leveren?

Ja misschien met een aantal mensen
maar echt niet met het gross
je moet mensen ook wat credit geven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_133901179
er schijnt een app te zijn die aangeeft of er andere homo's in de buurt zijn, een vriend van mij heeft dat.
pi_133902631
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarom denk je dat het alleen maar confrontaties op gaat leveren?

Ja misschien met een aantal mensen
maar echt niet met het gross
je moet mensen ook wat credit geven
Omdat ik altijd om me heen hoor hoe negatief er altijd over homo's wordt gesproken. En als men zegt dat ze er zogezegd geen moeite mee hebben maken ze het de halve tijd nog steeds belachelijk. Altijd domme stempels en parodieën. Ik wil niet als een karikatuur door het leven.
pi_133902644
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:06 schreef MangoLotion het volgende:
er schijnt een app te zijn die aangeeft of er andere homo's in de buurt zijn, een vriend van mij heeft dat.
LOL.
pi_133902711
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

LOL.
Er zitten echt leuke normale jongens tussen, waar je ook mee kan kletsen. Die vriend van mij ziet er ook echt supergoed uit (net een model) en dito smaak, dus volgens mij zitten er wel leuke mannen op die app ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 11:18:02 #107
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_133902800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 19:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde als voor die andere pipo.

En bovenin zit een kruis. Klik en donder op als het je niet bevalt :W
Ik heb rechtsboven een favorietenknop.
Niet dat dit daar thuis hoort maarja...
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_133903078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Er zitten echt leuke normale jongens tussen, waar je ook mee kan kletsen. Die vriend van mij ziet er ook echt supergoed uit (net een model) en dito smaak, dus volgens mij zitten er wel leuke mannen op die app ;)
Dus het is niet zo'n sexding, zoals Bull Chat?

Ik heb overigens sowieso geen apps en dar soort dingen. Mijn telefoon stamt nog uit het stenen tijdperk.
pi_133903639
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Omdat ik altijd om me heen hoor hoe negatief er altijd over homo's wordt gesproken. En als men zegt dat ze er zogezegd geen moeite mee hebben maken ze het de halve tijd nog steeds belachelijk. Altijd domme stempels en parodieën. Ik wil niet als een karikatuur door het leven.
ga fan met andere mensen om
zo ingewikkeld is het niet hoor

je creert je eigen drama
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_133903751
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ga fan met andere mensen om
zo ingewikkeld is het niet hoor

je creert je eigen drama
Dat wil ik niet. Ik heb m'n hele leven al altijd alleen maar met vrouwen opgetrokken, nooit mannelijke mannen om me heen gehad. En dat ik de laatste tijd daar ook wat meer mee spreek en dergelijke vind ik best wel prima.
  woensdag 4 december 2013 @ 11:55:44 #111
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_133903900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dat wil ik niet. Ik heb m'n hele leven al altijd alleen maar met vrouwen opgetrokken, nooit mannelijke mannen om me heen gehad. En dat ik de laatste tijd daar ook wat meer mee spreek en dergelijke vind ik best wel prima.
Maar waarom kom je hier dan zo klagen? De oplossing is simpel en alleen jij kan er wat aan doen.
Als er dan wat van word gezegd, ben je op je pik getrapt.
Jij vraagt om advies, dat krijg je dan ook. Maar je doet er niks mee.
Kijk eerst eens waar het probleem ligt. Niet bij ons, maar bij jou!
Dus hup naar die homotenten en actie ondernemen, want van onze raad wordt je toch niet wijzer!
pi_133904008
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:55 schreef JustAsEasy het volgende:

[..]

Maar waarom kom je hier dan zo klagen? De oplossing is simpel en alleen jij kan er wat aan doen.
Als er dan wat van word gezegd, ben je op je pik getrapt.
Jij vraagt om advies, dat krijg je dan ook. Maar je doet er niks mee.
Kijk eerst eens waar het probleem ligt. Niet bij ons, maar bij jou!
Dus hup naar die homotenten en actie ondernemen, want van onze raad wordt je toch niet wijzer!
Dit topic ging erover of het een goed idee is om samen met die man naar zo'n tent te gaan, en of er eventueel tips zijn over waar ik naartoe zou kunnen gaan.

Lezen vriend. Ik heb niet gevraagd of ik uit de kast moet komen. Dat ben ik ook helemaal niet van plan. En er staat verder ook helemaal geen klacht in mijn OP, dus waar heb je het over.

Jij creëert drama omdat je daarop kickt.
  woensdag 4 december 2013 @ 12:01:24 #113
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_133904063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dit topic ging erover of het een goed idee is om samen met die man naar zo'n tent te gaan, en of er eventueel tips zijn over waar ik naartoe zou kunnen gaan.

Lezen vriend. Ik heb niet gevraagd of ik uit de kast moet komen. Dat ben ik ook helemaal niet van plan. En er staat verder ook helemaal geen klacht in mijn OP, dus waar heb je het over.

Jij creëert drama omdat je daarop kickt.
Ik heb nergens gezegd dat je uit de kast moet komen :')
pi_133904071
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

dan zeik niet

ik zeg niet dat het mannen moeten zijn, of vrouwen of bepaalde types etc
alleen dat als je homo bent dat je mensen om je heen wil die daar niet debiel over doen
net zo als dat als je donker vent je geen racisten om je heen wil, en een gelovige geen mensen die aan godslastering doen etc etc
anders is het gewoon een vorm van zelfkastijding

je opent topic na topic en ze gaan eigenlijk allemaal over 'ik wil dat er wat veranderd'
Na een paar posts zijn we bij 'ik zit niet goed in mijn vel, ik ben ongelukkig, sociaal niet sterk, eenzaam' etc

en daarna besluit je om precies het zelfee te blijven doen...

Persoonlijk vind ik dat zwak en slachtoffergedrag
en ook nog eens niet bijster slim...
steeds het zelfde blijven doen zal voor dezelfde situatie zorgen.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 4 december 2013 @ 12:02:52 #115
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_133904098
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan zeik niet

ik zeg niet dat het mannen moeten zijn, of vrouwen of bepaalde types etc
alleen dat als je homo bent dat je mensen om je heen wil die daar niet debiel over doen
net zo als dat als je donker vent je geen racisten om je heen wil, en een gelovige geen mensen die aan godslastering doen etc etc
anders is het gewoon een vorm van zelfkastijding

je opent topic na topic en ze gaan eigenlijk allemaal over 'ik wil dat er wat veranderd'
Na een paar posts zijn we bij 'ik zit niet goed in mijn vel, ik ben ongelukkig, sociaal niet sterk, eenzaam' etc

Dit
:D
pi_133904191
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dus het is niet zo'n sexding, zoals Bull Chat?

Ik heb overigens sowieso geen apps en dar soort dingen. Mijn telefoon stamt nog uit het stenen tijdperk.
Dat durf ik niet te zeggen en ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe het heet.
pi_133904217
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef rhubarbje het volgende:

Waar zeg ik dat dan allemaal? :')

Het enige dat ik zeg is dat ik er soms toch wel naar verlang om met iemand samen te zijn, en that's it. Ik heb nergens geschreven ongelukkig te zijn. En het niet hebben van vriendschappen is gewoon een keuze.

Dat jullie mij zielig vinden wil nog niet zeggen dat ik dat zelf ook zo beleef. Ik denk dat hier vooral spraken is van zelf geïnterpreteerde projectie.
pi_133904563
Ik denk dat hier sprake is van een aantal hardnekkige copingssystemen waardoor je 95% van de tijd zelf ook gelooft dat dit allemaal zelf gekozeb is en dat je het wel prima vind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_133905130
Nja, hier dan een serieus vraagje.

Er is dus een man in m'n sportschool die ik net 3 keer heb gezien. Maar hij spookt dus wel door m'n gedachten, en nu weet ik niet of ik hem in mijn herinnering zodanig heb geromantiseerd omdat ik denk dat ik hem toch niet meer tegenkom of dat hij nu daadwerkelijk zo aantrekkelijk was. Het zou me namelijk niets verbazen vallen als hij vies tegenvalt als ik 'm weer zie.

Maar nu sprak ik gister met een andere man in de sportschool over hem. En die zei dat hij wel degelijk nog komt, maar dan dus op andere tijden. Hoewel hij 'm soms voor periodes ook weer niet ziet.

Stel ik kom 'm weer tegen en hij bleek inderdaad leuk, hoe pap ik daar het beste mee aan? En hoe kan ik nu in hemelsnaam weten of die vent eventueel van dattum is.

De eerste keer dat ik 'm zag had ik iets laten liggen in de kleedruimte en keek voor een moment onder een bankje waarop hij meteen heel hulpvaardig vroeg of ik iets zocht, en de manier waarop ie naar me lachte deed me denken aan hoe een man die ik ken die me daadwerkelijk leuk vind naar me lacht.

Later toen ik 'm voor de 2e keer tegenkwam en hij me zag zitten op een machine kreeg ik ook meteen een hele hartelijke smile van 'm met begroeting.

Waarschijnlijk zit ik er weer naast en is hij zo hetero als de pest. Daarom geloof ik ook niet in gaydar, dat werkt bij mij namelijk nooit. Ik zie niet of iemand homo is of niet, tenzij het er zo dik bovenop ligt dat de hele wereld het kan zien. Dus...
  woensdag 4 december 2013 @ 16:59:37 #120
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_133913528
Wat houdt je eigenlijk tegen om met die man-die-je-kent naar die gayclub te gaan?
Prrrrr
pi_133913621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Waarschijnlijk zit ik er weer naast en is hij zo hetero als de pest. Daarom geloof ik ook niet in gaydar, dat werkt bij mij namelijk nooit. Ik zie niet of iemand homo is of niet, tenzij het er zo dik bovenop ligt dat de hele wereld het kan zien. Dus...
Je hebt homo's die de wereld dan om zo'n persoon gaan bespelen net zo lang tot iemand er zelf aan heeft getwijfeld en daarvan maken dan sommige homos gebruik. Jij lijkt mij zo'n homo die dat ergens wel weet maar niet wil weten en er ook geen gebruik van zou willen maken omdat iemand dan niet 'uit zichzelf' tot zo'n keuze is gekomen of inzicht of wat voor naam het ook heeft.
pi_133918725
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat houdt je eigenlijk tegen om met die man-die-je-kent naar die gayclub te gaan?
Het feit dat die man me leuk vind, en ik dus waarschijnlijk beter geen contact met hem kan hebben. Dan hoopt hij er misschien op dat hij me van gedachte kan laten veranderen. Krijg je dat soort toestanden.
pi_133918804
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 17:02 schreef loop het volgende:

[..]

Je hebt homo's die de wereld dan om zo'n persoon gaan bespelen net zo lang tot iemand er zelf aan heeft getwijfeld en daarvan maken dan sommige homos gebruik. Jij lijkt mij zo'n homo die dat ergens wel weet maar niet wil weten en er ook geen gebruik van zou willen maken omdat iemand dan niet 'uit zichzelf' tot zo'n keuze is gekomen of inzicht of wat voor naam het ook heeft.
A) Ik snap geen bal van je post. Leer Nederlands.

B) Alles wat jij zegt is bullshit. Dus beter verlaat je meteen m'n topic achterlijke homofoob.
pi_133920900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.

quote:
B) Alles wat jij zegt is bullshit. Dus beter verlaat je meteen m'n topic achterlijke homofoob.
Ok ok die 'je' is zodirect echt morsdood in jouw topic en leeft ergens anders verder.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:38:07 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_133921436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef loop het volgende:

[..]

Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.

[..]

Ok ok die 'je' is zodirect echt morsdood in jouw topic en leeft ergens anders verder.
Dat je geslaagd bent voor Nederlands havoniveau wil niet zeggen dat je je altijd begrijpelijk en samenhangend uitdrukt.

QED.
The love you take is equal to the love you make.
pi_133921497
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef loop het volgende:

[..]

:') :') :') x 10.000
pi_133921561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.
Hij denkt alleen dat jij niet zo'n soort homo bent die dat zou doen, want jij wil iemand die van zichzelf al homo is.

Verontrustend dat ik dit begrijp eigenlijk :{
compact en kleverig.
pi_133922033
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.
Hij denkt alleen dat jij niet zo'n soort homo bent die dat zou doen, want jij wil iemand die van zichzelf al homo is.

Verontrustend dat ik dit begrijp eigenlijk :{
Iemand homo maken. Knap :')

Laat ik mijn magische homo krachten dan maar eens op die kleerkast gaan uitoefenen. Als hij nog niet homo is wordt ie het wel dan en leven we nog lang en gelukkig :+
pi_133922085
Ga een keer naar een gay sauna, kun je van alles doen, ook seksen.
pi_133922218
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:52 schreef Mylene het volgende:
Ga een keer naar een gay sauna, kun je van alles doen, ook seksen.
Gatverdamme :r

Echt geen behoefte aan!
  zaterdag 7 december 2013 @ 00:19:04 #131
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_134005859
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_134030542
quote:
Nou nee, niet op die manier ;)
pi_134673354
quote:
5s.gif Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dus wat kan ik het beste doen? En voor de homo's, waar in hemelsnaam komen brede mannelijke homo mannen? Tips?
Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezier :*
pi_134673422
Daten???
pi_134673464
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezier :*
Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haast ;)
pi_134673470
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:13 schreef StevenTerpstra het volgende:
Daten???
Why?
pi_134673493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Why?
Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaar
een beetje kennen :) )
pi_134673556
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:15 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaar
een beetje kennen :) )
Hehe, vast ;)
pi_134673618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Hehe, vast ;)
En dan volgende week maar kennis maken met mijn nieuwe schoonouders?? :)
pi_134673665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

En dan volgende week maar kennis maken met mijn nieuwe schoonouders?? :)
Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.
pi_134673720
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.
Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijn :)
pi_134673859
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijn :)
Ik snap 'm niet.
pi_134673914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.
Is dit wat?? :>

pi_134673944
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Is dit wat?? :>

[ afbeelding ]
Eh nee, sorry.
pi_134673962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Eh nee, sorry.
*bruiloft aflas*
pi_134674127
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haast ;)
Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.
pi_134674384
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.
En waarom voel jij je er niet op je gemak?
pi_134674545
We kunnen ook gewoon eens een keer 'over de grens' naar een homotent gaan.
Word alleen lastig als 1 van ons een leuke gast tegenkomt :>
pi_134674578
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef StevenTerpstra het volgende:
We kunnen ook gewoon eens een keer 'over de grens' naar een homotent gaan.
Word alleen lastig als 1 van ons een leuke gast tegenkomt :>
Waarom zou je dat willen? :')
pi_134674642
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? :')
Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...
pi_134674693
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.
pi_134674708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.
Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!
pi_134674782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:56 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!
Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goed ;)
pi_134674831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goed ;)
Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weet
sta je in de 'predator ring' (omringd door vieze ouwe enge mannetjes)
pi_134674890
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weet
sta je in de 'predator ring' (omringd door vieze ouwe enge mannetjes)
Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.

Maar bedankt voor de waarschuwing.
pi_134674918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.

Maar bedankt voor de waarschuwing.
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijk
vond dat ze me allemaal na zaten te staren.....
pi_134675021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijk
vond dat ze me allemaal na zaten te staren.....
Nja, wat voor type was je?
pi_134675038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Nja, wat voor type was je?
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,
en geestelijk ben ik ook pas op latere leeftijd 'losgekomen'
pi_134675101
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:07 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,
en geestelijk ben ik ook pas op latere leeftijd 'losgekomen'
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.
pi_134675145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??
pi_134675232
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??
Ja.
pi_134675262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ja.
Oeeeeeee.............maak me gek! :) :) :)
pi_134675745
TE KOOP: Trouwpak voor man...... Nooit gebruikt....... :)
pi_134679145
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

En waarom voel jij je er niet op je gemak?
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.
pi_134682134
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.
Om eerlijk te zijn had ik de foto's nog niet echt bekeken. Maar ik heb er sowieso geen behoefte aan om ergens ontbloot te staan. Als dat de opstelling is is het ook niets voor mij.
pi_134682156
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef StevenTerpstra het volgende:
TE KOOP: Trouwpak voor man...... Nooit gebruikt....... :)
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?
pi_134682326
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,
en dat bevalt ons beide prima. Hij mag zonder schaamte of schuld een grietje 'doen'
en als ik wat leuks tegenkom hoef ik me ook niet in te houden.
pi_134682425
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,
en dat bevalt ons beide prima. Hij mag zonder schaamte of schuld een grietje 'doen'
en als ik wat leuks tegenkom hoef ik me ook niet in te houden.
Pff :')

Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde'' :|W
  woensdag 25 december 2013 @ 13:08:23 #169
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_134682585
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Wat ben jij kansloos zeg :')
Maar goed brede mannen:
http://www.clubrapido.com/
http://www.warehouse-amsterdam.com/website/
http://www.lademence.com/party/
Daar komen ze samen en feesten ze, t shirt uit, gespierd lijf showend en op zoek, precies wat jij zoekt...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_134682616
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Pff :')

Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......
pi_134682630
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Wat ben jij kansloos zeg :')
Maar goed brede mannen:
http://www.clubrapido.com/
http://www.warehouse-amsterdam.com/website/
http://www.lademence.com/party/
Daar komen ze samen en feesten ze, t shirt uit, gespierd lijf showend en op zoek, precies wat jij zoekt...
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de links ;)
pi_134682677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.
  woensdag 25 december 2013 @ 13:12:20 #173
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_134682730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de links ;)
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal* :')
*ik zoek een daddy* :')
*de rest begrijpt me niet* :')
*ik ben anders, echt* :')
*op de sportschool kijken ze naar me* :')
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn* :')
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
pi_134682802
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
_O_
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134682999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?
pi_134687363
quote:
14s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.

Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.

:W
pi_134687371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

_O_
Meisje toch :')
pi_134687375
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 13:20 schreef StevenTerpstra het volgende:

[..]

Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?
ALLES!
pi_134687451
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Door jou zeker. Kanker toch op uitgezakte drol. Jij uit nu je eigen frustraties omdat je een smerig oud kereltje bent dat het niet kan verkroppen dat hij geen 20 meer is.

Dus zeg over mij wat je wilt. Je kent me niet en hebt geen enkel idee tegen wie je praat.

:') _O-

Je bent hilarisch.
  Moderator woensdag 25 december 2013 @ 16:25:24 #180
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134688288
:9 wordt hier gebitcht?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 25 december 2013 @ 16:41:58 #181
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_134688690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:38 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

:')
Misschien is t maar beter als je achter je pc blijft zitten janken, op nog zo'n dramaqueen zit de scène ook niet te wachten ...
pi_134688735
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:41 schreef YuckFou het volgende:

[..]

:')
Misschien is t maar beter als je achter je pc blijft zitten janken, op nog zo'n dramaqueen zit de scène ook niet te wachten ...
Welke scene? :')

Meisje, ik hoef nichtjes zoals jij echt niet voor m'n matties.
pi_134689057
Erg vermakelijk topic

TS, voor iemand die pretendeert een jonge knappe homoseksueel te zijn, kom je echt over als een oude, trieste en zeurende nicht.

Dat bedoel ik verder niet lullig, maar is wel wat me opvalt in dit topic. Beter doe je wat aan die instelling, dan ben ik er van overtuigd dat het met jou ook wel goed komt in de liefde.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134689448
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:00 schreef probeer het volgende:
Erg vermakelijk topic

TS, voor iemand die pretendeert een jonge knappe homoseksueel te zijn, kom je echt over als een oude, trieste en zeurende nicht.

Dat bedoel ik verder niet lullig, maar is wel wat me opvalt in dit topic. Beter doe je wat aan die instelling, dan ben ik er van overtuigd dat het met jou ook wel goed komt in de liefde.
Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
pi_134689660
quote:
13s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweert knap te zijn, waar heb je het over. En aapjes hebben praatjes. De een lult de ander na.
Doe een beetje normaal joh, iedereen probeert je te helpen en dan doe je zo.
pi_134689799
quote:
13s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:18 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

pics
Edensnator over 'n out
pi_134689920
quote:

[..]

Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?

En inderdaad. De observaties van meerdere users in dit topic zijn allemaal gewoon voorbeelden van elkaar na praten. Wij hebben een hekel aan je, en zijn er op uit om gemeen tegen je te doen. Hebben we zelfs een geheim clubje voor opgericht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door probeer op 25-12-2013 17:49:28 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_134690553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef Edensnator het volgende:

[..]

pics
Ben je homo ofzo?
pi_134690595
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:39 schreef probeer het volgende:
Ok, je hebt het nooit zelf met zoveel woorden gezegd. Maar je hebt erg hoge eisen qua fysiek en uiterlijk en bent hier veel mee bezig. Me dunkt dat je dan zelf ook in die categorie valt?
Ik heb m'n eigen definities van knap. Bill Goldberg heeft ook een knots van een neus en valt niet onder het kopje ''Hollywood good looks'' maar ik vind 'm knap.

Verder heb ik een gespierder postuur dan de gemiddelde Nederlandse jongen ja, dus ik mag best eisen hebben op dat gebied.
pi_134690618
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ben je homo ofzo?
Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daarom
Edensnator over 'n out
pi_134690646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:17 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Als je obese bent of fucking lelijk zal ik als ik jou was de grens niet zo hoog leggen daarom
Ik ben niet obese, maar dat heb ik al gezegd.
pi_134690687
Oh sorry ik lees niet de ellenlange posts hierboven. Misschien ben je wel lelijk(dwerg of roodharig) daarvoor geld hetzelfde.
Edensnator over 'n out
pi_134690782
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:21 schreef Edensnator het volgende:
Oh sorry ik lees niet de ellenlange posts hierboven. Misschien ben je wel lelijk(dwerg of roodharig) daarvoor geld hetzelfde.
Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.
pi_134691069
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Geen van allen. Ik sta 3 niveaus boven jou.
Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.
Edensnator over 'n out
pi_134692580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Het is dat het kerstmis is en zal verdere opmerkingen achterwege laten.
Hoeft niet. Ik moet jou niet. En dat geldt voor alle 365 dagen van het jaar.
  Moderator woensdag 25 december 2013 @ 19:56:52 #196
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134692627
Ade lijkt mij gewoon een type Royke donders
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_134692652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
Ade lijkt mij gewoon een type Royke donders
En jij lijkt me een typje ''oud wijf''.
pi_134692670