quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef loop het volgende:
[..]
Dat is weinig overtuigend aangezien ik geslaagd ben op havo nivo voor Nederlands. Dus iedereen die dat nivo heeft moet opnieuw nederlands leren vrees ik.
hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
A) Ik snap geen bal van je post. Leer Nederlands.
B) Alles wat jij zegt is bullshit. Dus beter verlaat je meteen m'n topic achterlijke homofoob.
Iemand homo maken. Knapquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij zegt dat er homo's zijn die iemand homo willen maken omdat ze hem aantrekkelijk vinden. Kennelijk lukt dat ook.
Hij denkt alleen dat jij niet zo'n soort homo bent die dat zou doen, want jij wil iemand die van zichzelf al homo is.
Verontrustend dat ik dit begrijp eigenlijk
Gatverdammequote:Op woensdag 4 december 2013 20:52 schreef Mylene het volgende:
Ga een keer naar een gay sauna, kun je van alles doen, ook seksen.
Nou nee, niet op die manierquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Nemeosis het volgende:
R&P / Niet in staat er wat aan te doen
Voor Abe.
Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezierquote:Op maandag 2 december 2013 20:15 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Dus wat kan ik het beste doen? En voor de homo's, waar in hemelsnaam komen brede mannelijke homo mannen? Tips?
Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haastquote:Op woensdag 25 december 2013 00:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ga een keer naar Rapido. Daar zijn ze in elk geval breed. Iedereen aan de pillen, kun je meteen ontmaagd worden. Veel plezier![]()
Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaarquote:
Hehe, vastquote:Op woensdag 25 december 2013 00:15 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Zodat we mekaar kunnen leren kennen.. (Is wel handig als we gaan trouwen dat we elkaar
een beetje kennen)
Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:18 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
En dan volgende week maar kennis maken met mijn nieuwe schoonouders??
Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijnquote:Op woensdag 25 december 2013 00:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Weet je wat, als je grotere spieren hebt dan ik wil ik wel met je op date, anders is het een no go.
Ik snap 'm niet.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:21 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Nou, ik denk wel dat ze 'groter' zijn
Eh nee, sorry.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:27 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Is dit wat?? :>
[ afbeelding ]
Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight, thanks. Dat ontmaagd heeft echter geen haast
En waarom voel jij je er niet op je gemak?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Bekijk de foto's even, ik weet niet of jij je er op je gemak zult voelen (ikzelf absoluut niet). Maar ik vraag me af of je dat überhaupt ergens zult hebben tussen de homo's, zolang je zelf je seksuele voorkeur niet hebt kunnen accepteren.
Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 25 december 2013 00:50 schreef StevenTerpstra het volgende:
We kunnen ook gewoon eens een keer 'over de grens' naar een homotent gaan.
Word alleen lastig als 1 van ons een leuke gast tegenkomt :>
Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...quote:Op woensdag 25 december 2013 00:51 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |