Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:53 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Gewoon, om jou 'te begeleiden' en hopelijk zelf ook een leuke avond te hebben...
Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!quote:Op woensdag 25 december 2013 00:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van. Volgens mij ben ej me gewoon aan het trollen met een kloon.
Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 25 december 2013 00:56 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Welnee.... ik kom misschien wat 'grappig' over maar ik meen het wel!!
Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weetquote:Op woensdag 25 december 2013 00:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Aight. Dankje dan, maar ik ga al met een ''vriend'' van me binnenkort. Dus dat komt wel goed
Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:00 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Heel goed!! Bedenk wel dat dat ook vaak tegenvalt met jouw leeftijd! Voordat je het weet
sta je in de 'predator ring' (omringd door vieze ouwe enge mannetjes)
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijkquote:Op woensdag 25 december 2013 01:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Die vriend van mij is 46, en ik zie er niet uit als een weerloos jongetje.
Maar bedankt voor de waarschuwing.
Nja, wat voor type was je?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:03 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Geen dank. Ik weet nog dat toen ik jouw leeftijd had ik het verschrikkelijk
vond dat ze me allemaal na zaten te staren.....
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,quote:Op woensdag 25 december 2013 01:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nja, wat voor type was je?
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Qua wat bedoel je? Lichamelijk vind ik mezelf nou niet echt een Adonis,
en geestelijk ben ik ook pas op latere leeftijd 'losgekomen'
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??quote:Op woensdag 25 december 2013 01:10 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Veel homo's houden toch van ''twinks'' of iets dergelijks. Ik ben zo'n type niet. Dus dat komt ook niet op mij af, die vieze oude mannetjes.
Ja.quote:Op woensdag 25 december 2013 01:12 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Wat voor type ben jij dan? Een gespierde, gebruinde, muscleboy??
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En waarom voel jij je er niet op je gemak?
Om eerlijk te zijn had ik de foto's nog niet echt bekeken. Maar ik heb er sowieso geen behoefte aan om ergens ontbloot te staan. Als dat de opstelling is is het ook niets voor mij.quote:Op woensdag 25 december 2013 10:58 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik houd er niet van op een feest te staan waar iedereen met ontbloot bovenlichaam is en elkaars spieren bewondert, daar heb ik ook helemaal het lichaam niet voor. Daarbij vind ik een zaal vol veertigplussers in een onderbroekje aan de xtc wat treurigs hebben. Ik ga liever ergens anders heen.
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 01:44 schreef StevenTerpstra het volgende:
TE KOOP: Trouwpak voor man...... Nooit gebruikt.......
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,quote:Op woensdag 25 december 2013 12:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ben je serieus opzoek naar een man waarmee je het huwelijksbootje kunt instappen dan?
Pffquote:Op woensdag 25 december 2013 13:00 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Ja maar wel in een open relatie... Ik heb nu ook een soort scharrel in een open relatie,
en dat bevalt ons beide prima. Hij mag zonder schaamte of schuld een grietje 'doen'
en als ik wat leuks tegenkom hoef ik me ook niet in te houden.
Wat ben jij kansloos zegquote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......quote:Op woensdag 25 december 2013 13:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Pff
Please. Stereo homo. En dan praten over ''ware liefde''
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de linksquote:Op woensdag 25 december 2013 13:08 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Wat ben jij kansloos zeg
Maar goed brede mannen:
http://www.clubrapido.com/
http://www.warehouse-amsterdam.com/website/
http://www.lademence.com/party/
Daar komen ze samen en feesten ze, t shirt uit, gespierd lijf showend en op zoek, precies wat jij zoekt...
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Liefde heeft bij mij niet zoveel met sex te maken......
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...quote:Op woensdag 25 december 2013 13:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Fuck you voor die opmerking, en dankje voor de links
quote:Op woensdag 25 december 2013 13:12 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fuck you met je zielige gedoe, ik lees al een tijdje mee in een paar topics van je en je bent precies hetzelfde als al die andere om aandacht jankende nichtjes...
* ik ben zo speciaal*
*ik zoek een daddy*
*de rest begrijpt me niet*
*ik ben anders, echt*
*op de sportschool kijken ze naar me*
*nu kan ik eindelijk mezelf zijn*
boe-fucking-hoe, kom uit de kast, duik in de gayscene en laat je ontmaagden, hoe eerder hoe beter, dan blijven we hier van je puberaal geklets verschoond...
Ja dat zal allemaal wel, maar wat heeft dat met sex te maken dan?quote:Op woensdag 25 december 2013 13:11 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Trouw zijn aan iemand, heeft niks met liefde te maken, er voorwaardelijk voor iemand zijn, heeft niets met liefde te maken. Zeggen dat je van iemand houd is ook zo gemakkelijk als je het niet hoeft te laten zien, marja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |