Ik ben geen nicht, ik ben homo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:57 schreef kristalhelder het volgende:
Waarom ontkende je in andere topics een nicht te zijn?
Wat is t verschil?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen nicht, ik ben homo.
Je hebt tientallen normale reacties gekregen, je hebt alleen op elke suggestie een weerwoord. Als je niks wilt aannemen maar mensen begint af te zeiken als ze je een tip geven is het logisch dat men niet aardig blijft. Dat kun je zelf ook bedenken. Het is hier geen KLB.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Gewoon, normale inhoudelijke reacties. Enige wat ik hier krijg te horen is dat ik vals ben en toch niemand op me zit te wachten, en dat ik rood haar zou hebben
Je posts komen altijd nichterig overquote:Op donderdag 26 december 2013 14:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen nicht, ik ben homo.
Op de normale reacties heb ik ook normaal gereageerd. Dus waar heb je het over.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je hebt tientallen normale reacties gekregen, je hebt alleen op elke suggestie een weerwoord. Als je niks wilt aannemen maar mensen begint af te zeiken als ze je een tip geven is het logisch dat men niet aardig blijft. Dat kun je zelf ook bedenken. Het is hier geen KLB.
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is t verschil?
Je reageert als een nicht.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:00 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je posts komen altijd nichterig over
Dus omdat mijn reacties onaardig zijn zijn ze nichterig. Och jongens, als jullie daar beter van slapen. Ik weet wie het zegtquote:
Ik ga het niet terugzoeken, ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een partner en kom het even melden als het je is geluktquote:Op donderdag 26 december 2013 15:06 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Op de normale reacties heb ik ook normaal gereageerd. Dus waar heb je het over.
Dat duur nog wel evenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ga het niet terugzoeken, ik wens je veel succes bij de zoektocht naar een partner en kom het even melden als het je is gelukt
Nee, onaardige users stikt het van op FOK!, maar jouw reacties hebben gewoon een nichterig ondertoontje.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dus omdat mijn reacties onaardig zijn zijn ze nichterig. Och jongens, als jullie daar beter van slapen. Ik weet wie het zegt
Je weet niet eens wat 't betekend sukkel. Dat hele ''je reacties zijn nichterig'' heb ik pas gekregen sinds het algemeen bekend was dat ik homo ben. Daarvoor kreeg ik die onzin ook niet. Beetje doorzichtig vind je nietquote:Op donderdag 26 december 2013 15:25 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Nee, onaardige users stikt het van op FOK!, maar jouw reacties hebben gewoon een nichterig ondertoontje.
nogmaals TSquote:Op donderdag 26 december 2013 15:28 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat 't betekend sukkel. Dat hele ''je reacties zijn nichterig'' heb ik pas gekregen sinds het algemeen bekend was dat ik homo ben. Daarvoor kreeg ik die onzin ook niet. Beetje doorzichtig vind je niet
Lees aub nog is dit topic door en ga je schamen. Echt alle vooroordelen van 'nichten' worden hier bevestigd. Niet dat ik daar iets op tegen heb maar okee. Daarnaast je persoonlijkheid is om te kotsenquote:Op donderdag 26 december 2013 15:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ga je zaad halen jochie
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:38 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Lees aub nog is dit topic door en ga je schamen. Echt alle vooroordelen van 'nichten' worden hier bevestigd. Niet dat ik daar iets op tegen heb maar okee. Daarnaast je persoonlijkheid is om te kotsen
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom hier jong, dan zullen we zien wie het nichtje is. Je gaat me smeken. KK jong.
Kind je lijkt wel een puber van 16. Je maakt jezelf echt belachelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:41 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Met bloed jonguh, met bloed.
Zal me worst wezen. T'is maar een forum.quote:Op donderdag 26 december 2013 15:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Kind je lijkt wel een puber van 16. Je maakt jezelf echt belachelijk.
quote:Op donderdag 26 december 2013 15:42 schreef Joetjah het volgende:
Heb 't helemaal van voor tot achter gelezen, wat een entertainment![]()
TS komt nog wel aan een vent. Ik denk alleen dat hij meer succes heeft met een hetero bodybuilder vinden.
Wat een zeikwijf ben je![]()
![]()
Ach ach als dit representatief is voor jong-nederland zie ik de toekomst niet goed in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |