Want gespierde mannen doen dat nietquote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Surprise surprise. 2 minuten op Bull en al een waslijst aan aanbiedingen van goedkope sletjes
LOL. Die ''mannen'' daar zijn nooit gespierd. Hoewel ze zich zelf al heel wat vinden met hun 75 kg bij 1m90.quote:Op donderdag 26 december 2013 11:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Want gespierde mannen doen dat niet
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:31 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Surprise surprise. 2 minuten op Bull en al een waslijst aan aanbiedingen van goedkope sletjes
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat je geen niveau hebt.
edit: foutjequote:Op maandag 2 december 2013 20:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Photoshop? Fake? Ooit aan gedacht?
Tuurlijk zullen er bodybuilders zijn die ook homo zijn, maar ben ze 0x tegengekomen tot nu toe, dat is wat ik zei.
Lekker tochquote:Op donderdag 26 december 2013 11:52 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jij bent zeker in voor een white white Xmas hè.
quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
LOL. Die ''mannen'' daar zijn nooit gespierd. Hoewel ze zich zelf al heel wat vinden met hun 75 kg bij 1m90.
Een van de weinige brede dier daar geregeld komt is een hoer. Laat zich iedere dag door een ander in de kont naaien voor een paar tientjes.
Tja, t'is ook kansloos. Vandaar dit topic. Internet werkt duidelijk niet voor me.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:28 schreef YuckFou het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je t uberhaupt weet geeft al aan hoe lang je er rondhangt, en t dan kansloos noemen hehehe, je weet gewoon niks beters, je droomt van je bodybuilderdaddy type en schopt zo hard om je heen dat zelfs al zou ie in de buurt zijn hij je nog in de goot laat liggen, heerlijk, jij komt er wel!![]()
Wat een topic dit, echt te mooi voor woorden! Vind deze quote toch wel hét pareltje, prachtig gewoon!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En ook al beweren sommige hier dat ik oppervlakkig ben, ik kijk ook naar persoonlijkheid.
Zoek je heil dan offlinequote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Tja, t'is ook kansloos. Vandaar dit topic. Internet werkt duidelijk niet voor me.
vooral de $$$ hequote:Op donderdag 26 december 2013 13:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
En jij voelt je gewoon aangesproken, omdat je een van de mannen bent die inlogt met ''$$$ voor date met jonger''![]()
![]()
Ja man. Hoe oud ben je smeerpijp?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Zoek je heil dan offline
[..]
vooral de $$$ he
Wil jij me dan wat aandacht geven daddy?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef YuckFou het volgende:
oud genoeg om jou een zeikende kleuter te vinden Abe...
Voor een autistische zolderkamer ecto vind je jezelf heel watquote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
LOL. Je zou sowieso breken als ik je in m'n armen nam
Je stelt nogal wat eisen ja, en er staat een verrot karakter tegenover.quote:Op donderdag 26 december 2013 10:43 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Teveel eisen?
Nigga please.
Jij weet niet wat ecto betekend. En ik acht mezelf meer dan een overjarige homo die moet betalen voor een wip ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:05 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Voor een autistische zolderkamer ecto vind je jezelf heel wat
Kijk naar die UI van je, dan zie je verrot. Kate Moss, wat een lelijk mokkel is dat tochquote:Op donderdag 26 december 2013 14:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Je stelt nogal wat eisen ja, en er staat een verrot karakter tegenover.
Zal wel aan het soort reacties liggen denk ik zo.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat is nou precies hetgeen je hoopte te bereiken met het openen van dit topic? Je zeikt alleen maar iedereen die reageert af namelijk.
Wat wil je horen dan?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Zal wel aan het soort reacties liggen denk ik zo.
Gewoon, normale inhoudelijke reacties. Enige wat ik hier krijg te horen is dat ik vals ben en toch niemand op me zit te wachten, en dat ik rood haar zou hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |