Hey, ik heb net het kerstdiner achter de rug, dus mijn spieren zijn VEEL groter dan gister!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:05 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik neuk niet met ecto's.
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:04 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Misschien. Ik heb de vent die een beetje verkikkert op me is al gevraagd of we 's samen gaan. En uiteraard zei hij daar geen nee tegen.
...en neem je de trein naar mijquote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.
Zo werkt dat dus niet. Maar dat hoef ik jou ook niet uit te leggenquote:Op woensdag 25 december 2013 22:06 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
Hey, ik heb net het kerstdiner achter de rug, dus mijn spieren zijn VEEL groter dan gister!
(En ik heb mijn whey sjeekies ook al op!)
Ik kan me nou niet geheel aan de indruk ontdoen dat jij echt heel erg irritant bent. Ik geef Abraham in deze groot gelijk als hij de spreekwoordelijke middelvinger aan je toont. Niets persoonlijk verder hoor...oh wacht.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
...en neem je de trein naar mij
*trouwpak weer van Marktplaats afhaal*
Ik vind hem sowieso niks. Niet op die manier. Maar dat weet ie ook, maar zo nu en dan benoemt hij dan nog 's hoe jammer het is dat ik hem niet zie zitten en dat we het heel leuk zouden kunnen hebben samen.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...dan doe je dat toch gewoon? Je bent verder niet verplicht om de hele avond om hem heen te hangen...dus vind je hem niks, laat je hem gewoon staan.
Waarom trouw je niet met die vriend van je? Je weet wel, die uit je ''open'' relatiequote:Op woensdag 25 december 2013 22:07 schreef StevenTerpstra het volgende:
[..]
...en neem je de trein naar mij
*trouwpak weer van Marktplaats afhaal*
LOL. Alles goed Alex?quote:Op woensdag 25 december 2013 22:08 schreef AlexanderC het volgende:
Richt een datingwebsite voor homo bodybuilders op
Tja, alleen is wel vrij apart lijkt me. Zal ik ook niet zo snel doen Of ik moet weten dat ik bekenden aan ga treffen, maar het is ook weer niet zo dat als je alleen gaat je direct door, hoe noemde iemand dat in dit topic?, een predator-ring wordt omsingelt.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:12 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niks. Niet op die manier. Maar dat weet ie ook, maar zo nu en dan benoemt hij dan nog 's hoe jammer het is dat ik hem niet zie zitten en dat we het heel leuk zouden kunnen hebben samen.
Marja, dat boeit me verder niet. Ik kan verder wel met 'm door een deur, en als ik naar zoiets zou gaan zou ik niet alleen willen gaan.
Je zou ook op bijvoorbeeld gay.nl kunnen zoeken op lichaamsgewicht. Misschien dat je dan bodybuilders tegenkomt.quote:
Ja, ik ken dat, maar ik heb er nog nooit iets uitgevist dat me trok.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:20 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Je zou ook op bijvoorbeeld gay.nl kunnen zoeken op lichaamsgewicht. Misschien dat je dan bodybuilders tegenkomt.
Ja oke, maar wie gaat nu alleen uit? Dat doe ik ook niet in een reguliere tent.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, alleen is wel vrij apart lijkt me. Zal ik ook niet zo snel doen Of ik moet weten dat ik bekenden aan ga treffen, maar het is ook weer niet zo dat als je alleen gaat je direct door, hoe noemde iemand dat in dit topic?, een predator-ring wordt omsingelt.Wat de neuk..een predator-ring...hoe de fok komt iemand aan zoiets achterlijks.
Teveel eisen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
Je bent onsympathiek en stelt te veel eisen; blijf niet zeuren dat je alleen bent want je gaat niemand vinden op deze manier.
Slotje.
quote:Op donderdag 26 december 2013 10:47 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Meest kansloze site van Nederland.
En wat zegt dat danquote:Op donderdag 26 december 2013 10:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als je dat ontkent zegt me dat meteen iets over jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |