Hier (VK) mag het!quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al de boom in huis? Ik zet helemaal geen boom dit jaar ik ben er toch niet
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Zuurpruimen die nu al een kerstboom hebben staan, gatverdamme, wacht gewoon tot na 5 december.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef SinterkIaas het volgende:
NU AL!? Hier kan de Sint niet om juichen
Ik zal vanavond eens wat gaan aftuigen.
Ik heb daar mijn sla.. pieten voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn sla.. pieten voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt zeggen wat je wilt.
Waar heb je eigenlijk op scherp gesteld?quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
Vraag me niet wáár ik op scherpgesteld heb (al is deze foto sowieso genomen zonder flits, dus dat zal de reden wel zijn...), maar dit is onze boom:
[ afbeelding ]
mooi zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
Vraag me niet wáár ik op scherpgesteld heb (al is deze foto sowieso genomen zonder flits, dus dat zal de reden wel zijn...), maar dit is onze boom:
[ afbeelding ]
Erg leuk & fraai.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een mini op het nachtkastje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle vijfquote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hebben de lego winter village!
![]()
hehehe, so true.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zijn lichtjes en kleurtjes in je huis. Lichtjes en kleurtjes! In! Je! Huis!
Onbegrijpelijk dat daar afkeurend over kan worden gedaan door m'n medeturken.
Ik mis nog een foto.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zijn lichtjes en kleurtjes in je huis. Lichtjes en kleurtjes! In! Je! Huis!
Whehe. Dat is de reden waarom mijn gele, rode, roze en witte vlinders en bloemen niet in de boom zitten, want volgens de beeb 'hoort' dat niet.quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vandaag de hele dag weg en toen ik thuis kwam bleek dat F. Samen met de jongens een kerstboom was gaan halen en de heren hebben hem zelf opgetuigd:
[ afbeelding ]
Beetje 'jammer' alleen dat ik vorig jaar in de sale een berg nieuwe (zilver, ijsblauw en witte) ballen had gehaald, maar dat de heren die niet mooi vonden omdat er rode ballen in de kerstboom horen.![]()
Bummer.quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De roze flikkerboom is na lang beraad toch gecanceld.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat je mannen het goed gedaan hebben hoor BE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Je idee van die wijnglazen is tof!quote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Kerst kerst kerstLove it !
[ afbeelding ]
Mijn hond vond het ook echt FAN-TAS-TISCH![]()
![]()
Als in: Gekocht in de primark want haha grappig; maar uiteraard past het heul nietDus toen maar even sporadisch omgedaan voor de foto.
HET IDEE WAS LEUK !11!! Nee?
Ik heb een boel inspiratie gehaald op welke.nlquote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh! Je idee van die wijnglazen is tof!
Dat rendierhoofd heb ik ook!quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier staat de boom ook, ik hou nogal van to much en roze maar dat zie je wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde altijd al een kerststal en heb er dit jaar een gekocht!
[ afbeelding ]
En dit is echt de aller lelijkste "kerstbal"ooit. Liefde op het eerste gezicht, mooi van lelijkheid.
[ afbeelding ]
Al is deze ook echt heel lelijk
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de puntjes op de i's zetten, zal dan wel wat detailfoto's nemen ook.
Kerst.
En nee, scherpstellen is niet mijn ding.
alles wat ik zie op de foto's is facking awesome!quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is echt de aller lelijkste "kerstbal"ooit. Liefde op het eerste gezicht, mooi van lelijkheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles wat ik zie op de foto's is facking awesome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
*urensysteem: Anderhalf uur besteed aan het maken van een kerstkransquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Mag ik mijn zelf-in-elkaar-geflanste-krans voor op het werk hier ook plaatsen?
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
that's what she said...quote:
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groterquote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n heerlijk kitsch dorp wil ik later ook.
Dat houdt me ook tegen, ik heb nu al genoeg kerstballen om twee bomen mee te vullen, en het aantal tierelantijntjes door het hele huis neemt ook alleen maar toequote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groter
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
that's what she said...
Knorretje gaat elk jaar naar een kerstmarkt in Duitsland en haalt daar dan een paar ballen van 20-30 euro per stuk. We hebben er echt mooie bij zitten. Maar we halen ook goeikope hoor. Zoals de hamburger:
[ afbeelding ]
Echte jaren 70 ballen (geen retro, maar echt 40+ jaar oud):
[ afbeelding ]
Knorretje zelf:
[ afbeelding ]
en echte souvenirballen:
[ afbeelding ]
Lekker alles door elkaar.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder heeft DRIE!!!! van die dorpen! Ik zal voor de liefhebbers wel wat plaatjes gaan schieten, kan de doorgewinterde kerstgek z'n hart mee ophalen
![]()
Maar heel leuk weer Danny!![]()
Mijn dorp word ook te groot, eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is zo verslavend.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groter
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
It's getting ridiculous.
[ afbeelding ]
Dat dorp, geweldig!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
https://www.facebook.com/(...)55843&type=1&theater
The Doctor has landed!
Je boom is prachtigquote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel! Ik woon in een huis met alleen mannen dus moet af en toe mijn liefde voor roze kwijt. Het liefst had ik een hello kitty boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je boom is prachtigIets te roze naar mijn smaak, maar ik mag je stijl wel.
Geldt overigens ook voor je keuze van meubels en behang. Heel smaakvol
ik vind jouw ronde tafeltje/kastje leuk .quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik woon in een huis met alleen mannen dus moet af en toe mijn liefde voor roze kwijt. Het liefst had ik een hello kitty boom.
wowquote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hamburger is leuk!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
that's what she said...
Knorretje gaat elk jaar naar een kerstmarkt in Duitsland en haalt daar dan een paar ballen van 20-30 euro per stuk. We hebben er echt mooie bij zitten. Maar we halen ook goeikope hoor. Zoals de hamburger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knorretje zelf:
[ afbeelding ]
en echte souvenirballen:
[ afbeelding ]
Waar heb je dat hertje in de Guirlande vandaan? Echt heel leuk en uniek!quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Boom:
[ afbeelding ]
Detail boom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guirlande:
[ afbeelding ]
Detail guirlande:
[ afbeelding ]
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eetkamer:
[ afbeelding ]
Overall:
[ afbeelding ]
Je kerstboomquote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat gaaf die hamburgerquote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
that's what she said...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knorretje zelf:
[ afbeelding ]
en echte souvenirballen:
[ afbeelding ]
Mijn boompje is maar 1,65m. De meeste kerstballen zijn daarom ook een maat kleiner dan gemiddeldquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuk en prachtigMijn boom is niet zo groot.
Wauwquote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alle vijf
Mijn man heeft een hobby, zeg maar
mooi gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 08:56 schreef winterapfel het volgende:
We hadden een kapotte Nijntje mobiel. Huisvlijt van mijn ouders (de opa en oma vam Myrthe, bijna 2) resulteerde in een kerststal van Nijntje!!!
[ afbeelding ]![]()
maar dat vind ik toch wel heel mooi gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedereen heeft zulke mooie duidelijke foto's
Maarja onze boom dan maar met ballen en disney/sesamstraatbeeldjes
[ afbeelding ]
Die boomquote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een bazenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef smulpan het volgende:
onze bierboom in ons studentenhuis. de grolschboom
[ afbeelding ]
Omg doe normaalquote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie boom Semtexquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:
Ik presenteer u, de Hysterieboom 2013 (een Nordmann blauwspar)
[ afbeelding ]
Detail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk gedaan zeg!!quote:Op zondag 15 december 2013 08:56 schreef winterapfel het volgende:
We hadden een kapotte Nijntje mobiel. Huisvlijt van mijn ouders (de opa en oma vam Myrthe, bijna 2) resulteerde in een kerststal van Nijntje!!!
[ afbeelding ]![]()
Wauw, wat zal dat gaaf lijken in het donker.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm... hangt er een beetje vanaf ook wat voor versiering het is imho.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij zit 'm de mooie kerstversiering in het doseren.
Een heel huis vol met allerlei kerstspullen is leuk, maar het geeft niet altijd die kerstsfeer, dat knusse & gezellige. Hier en daar een paar mooie accessoires of een héle mooie boom & verder alleen een kerststukje op tafel versus een walhalla aan kerstmeuk die het druk maken, maar niet gezellig.
Meer mensen die er zo over denken?
Ja. Hier in het dorp zijn er mensen die hun tuin en huis versierd hebben met dusdanig veel licht dat ik het een wonder vind dat er nog geen vliegtuig geland is. Er is echter ook een huis die heeft allemaal kleine lichtjes en een paar boompjes versierd.quote:Op zondag 15 december 2013 18:11 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij zit 'm de mooie kerstversiering in het doseren.
Een heel huis vol met allerlei kerstspullen is leuk, maar het geeft niet altijd die kerstsfeer, dat knusse & gezellige. Hier en daar een paar mooie accessoires of een héle mooie boom & verder alleen een kerststukje op tafel versus een walhalla aan kerstmeuk die het druk maken, maar niet gezellig.
Meer mensen die er zo over denken?
Awww je kittehquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Wat een heerlijke hysterische bomen!![]()
Maar ik geef je gelijk hoor Natalie, een vol huis met weet ik veel hoeveel spullen en lichtjes etc vind ik niet altijd sfeer geven. Ik houd het zelf liever rustiger, bij deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een bonus pic.![]()
[ afbeelding ]
Ik ook. De fout die ik gemaakt door een enkele keer zo'n setje te kopen maak ik goed door ze niet meer te gebruiken. Blauw led is echt superongezellig.quote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Candaasje het volgende:
Zelf vind ik heel veel (blauwe) led-kerstversiering afschuwelijk ongezellig.
Jouw boom & inrichting!quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik geef je gelijk hoor Natalie, een vol huis met weet ik veel hoeveel spullen en lichtjes etc vind ik niet altijd sfeer geven. Ik houd het zelf liever rustiger, bij deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een bonus pic.![]()
[ afbeelding ]
die koekiemonster is geniaal !quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iedereen heeft zulke mooie duidelijke foto's
Maarja onze boom dan maar met ballen en disney/sesamstraatbeeldjes
[ afbeelding ]
Mooie boom en die poes is adorablequote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een bonus pic.![]()
[ afbeelding ]
Dat is de reden dat ik nog altijd van die gelige kerstlichtjes heb.... zo veel leuker en gezelliger.quote:Op zondag 15 december 2013 22:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik ook. De fout die ik gemaakt door een enkele keer zo'n setje te kopen maak ik goed door ze niet meer te gebruiken. Blauw led is echt superongezellig.
er zijn ook gele led's. bij ons is alles inmiddels led, maar wel gewoon in warm geel. kleur is gewoon hetzelfde als de ouderwetse lampjes, alleen gebruikt zo'n streng 15 watt ipv 225 wattquote:Op maandag 16 december 2013 08:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik nog altijd van die gelige kerstlichtjes heb.... zo veel leuker en gezelliger.![]()
Ik moet m'n camera nog steeds vinden.M'n kerstdecoratie is nu wel compleet.
ja ditquote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef Danny het volgende:
[..]
er zijn ook gele led's. bij ons is alles inmiddels led, maar wel gewoon in warm geel. kleur is gewoon hetzelfde als de ouderwetse lampjes, alleen gebruikt zo'n streng 15 watt ipv 225 watt
I know. Maar mijn oude lampjes (geen led dus) deden het ook nog,op 1 streng na. Dan ga ik geen nieuwe kopen. maar destijds zag ik nergens gele LED's.quote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef Danny het volgende:
[..]
er zijn ook gele led's. bij ons is alles inmiddels led, maar wel gewoon in warm geel. kleur is gewoon hetzelfde als de ouderwetse lampjes, alleen gebruikt zo'n streng 15 watt ipv 225 watt
Is dat niet dat dorp waar Anton Heiboer woonde, de Ilp ofzo. Daar hebben ze ook elk jaar files omdat iedereen dat wil zien.....quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:25 schreef Iwanius het volgende:
Aardig. Er was op SBS een opname te zien van een plaatsje ergens in Noord Holland,Ype o.i.d., en waar een hele wijk al versiert was.
Die is fraai!quote:Op zaterdag 21 december 2013 00:21 schreef RoelerMF het volgende:
Wij hebben dit jaar twee bomen staan. Een klassieke boom, waarvan ik geen foto's online heb staan, maar hij verschilt weinig met die van vorig jaar
Haha, dat soort (gekleurde) lampjes heeft m'n moeder ook nogquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:24 schreef Scootmobiel het volgende:
De onze dit jaar (bij daglicht en avond):
[ afbeelding ]
We hebben al ruim 20 jaar deze zelfde gekleurde lampjes in de boom (één snoer van 15 en één van 16 stuks), en ze doen het nog steeds prima.![]()
Sommigen vinden het maar kitscherig, die gekleurde lampjes, maar daar hebben wij mooi lak aan, haha.Ieder z'n meug, toch?
Wow mooie boom en kerststalletjequote:Op donderdag 26 december 2013 06:02 schreef female81 het volgende:
M'n roze/gouden glitterboel (afgezien van het stalletje voor ongeveer de helft mogelijk gemaakt door Kruidvat en voor ongeveer de andere helft door De Bijenkorf: prijstechnisch gezien is de boel mooi in balans.):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 08:38 schreef Scootmobiel het volgende:
Dank je!
(Dus toch nog iemand die het wél kan waarderen, LOL....![]()
)
Ik houd er ook heel erg van. Medio jaren 00 heb ik er nog een aantal jaren eentje in gehangen. Maar die is inmiddels overleden.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.
Ja, de enige gekleurde lampjes die je de laatste jaren in de winkels ziet zijn altijd die hele kleine, valt me weleens op... Het 'gewone' formaat krijg je overal alleen maar in wit, helaas.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Gekleurde lampjes zijn helemaal niet kitscherig..Maar erg leuk zelfs jammer dat wij ze niet hebben.
Ja die van vroeger zie ik niet meer wel die kleintjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:47 schreef Scootmobiel het volgende:
Ja, de enige gekleurde lampjes die je de laatste jaren in de winkels ziet zijn altijd die hele kleine, valt me weleens op... Het 'gewone' formaat krijg je overal alleen maar in wit, helaas.![]()
(Ben ik even blij dat wij ze nog van 'vroeger' hebben.......)
Maar wie weet komt het wel weer eens helemaal in de mode, die gekleurde lampjes... Hopelijk kan je dan alsnog je slag slaan!
Je foto's zijn wel mooiquote:Op maandag 30 december 2013 10:01 schreef Ewelina het volgende:
Dank jeJammer genoeg niet zulke beste foto's, irl is het mooier.
Lijkt heel erg op mijn studie als ik weer eens niet opgeruimd heb. Wat een drukte op de achtergrond.quote:
Te weinig bergruimtequote:Op woensdag 1 januari 2014 12:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op mijn studie als ik weer eens niet opgeruimd heb. Wat een drukte op de achtergrond.
je kan het ook allemaal doenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik niet... ik ben aan het dubben of ik dit jaar een roze of een mintkleurige boom wil. Of toch paar paars met wit/zilver of blauw met goud.
Ik vond het roze/lila/blauwe boompje van Skaai vorig jaar erg mooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
quote:
Ik heb bij de Bijenkorf schitterende lichtroze ballen en pegel gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan het ook allemaal doen
Wij moeten inkrimpen... op de kerstboomplek staat nu een box, en dus moeten we een kleinere boomMaar ik ga het gewoon compenseren met andere kerstmeuk
Dat was ik ook van plan.quote:Op maandag 3 november 2014 12:58 schreef Iwanius het volgende:
Ik zou alvast gaan inkopen aangezien zo eind november de meeste mensen de winkels zullen gaan bevolken voor de Sint en Kerst dagen en met alle gevolgen van dien.
quote:
Ik heb het dit jaar ook vroeg te pakken. Heb al een houten kerstboompje bij de action gekocht en een paar leuke hangers voor in de boom.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]!
Ik ben vandaag gezwicht. Ik heb de eerste versiering al gekocht.![]()
En nu kan ik niet wachten om de boom op te tuigen
Die blauwgroene pegel heb ik ook gekochtquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Jouw hysterische boom is altijd top! Dit past er weer prima bij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Ooh die kauwgomballenautomaatquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Yup!quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ooh die kauwgomballenautomaatbijenkorf?
Ik ook, en het hele kerstdorp daarbij.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Ik kijk ook heel erg uit naar foto's van Danny & Knorretjes boom
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:47 schreef Ewelina het volgende:
Mijn nieuwe aankoopjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
de veer van de pauw
[ link | afbeelding ]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Zoo dat ziet er goed uit. Waar hebben jullie dit vandaan en tegen welke prijs?
Bijenkorf?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn
Het wisselt. Dit jaar wil ik een pauwenthema.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, dat is meteen een hele nieuwe collectie! Heb jij altijd meerkleurige ballen of slechts 1?
Ja dat dus. Alles komt van de Bijenkorf, muv de grote gouden sterren (Xenos) en de pauwen (Sissy boy, ik heb er 3).quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Leukquote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Ewelina het volgende:
Hysterisch bij Intratuin: http://www.intratuin.nl/b(...)ersiering/vrolijk-1/
Die hond
Waar koop je deze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
en:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op Etsy aan het kijken naar 'vintage' kerstballen. De leukste komen wat mij betreft uit Rusland en de Oekraïne. Alleen veel te duur om te verschepen en grote kans dat ze sneuvelen onderweg:Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit:
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Best nog wel wat pauwedingen te vinden her en der:quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.
Ik vind dit:
[ afbeelding ]
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !
Die heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
werkkamp heeft ook lelijke pauwenballen
Ringen zijn van pvc gemaakt jaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef valentijn101 het volgende:
Wat een werk. Waar zijn de ringen van gemaakt? Pvc? Karton?
WOW!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Eindelijk af en maar gelijk ophgehangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super origineelquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikkenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Super origineel. Leuk gedaan!
(ook handig voor als je niet zoveel ruimte hebt)
Ga je ook nog een 'echte' kerstboom opzetten?
quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, begrijpelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)
Erg leukquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gemaakt! Gaan de katten geen kersthangers uit die pvc-ringen hengelen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)
quote:Op maandag 17 november 2014 16:04 schreef Gewas het volgende:
Ik heb gister al mijn kerstboom opgezet want Sinterklaas vier ik niet.
[ afbeelding ]
Ben eigenlijk niet van plan om er verder nog versiering in te doen, vind het wel best zo.
Wat leuk!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
60 euro in totaal dan, 29 voor de boom en 31 voor alle meukquote:Op donderdag 20 november 2014 14:22 schreef Monopoly het volgende:
De Kerstplaylist staat op, alle meubels worden aan de kant geschoven. Boom en lichtjes staan paraat. Het gaat gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben gekozen voor een neppert dit jaar. Heb altijd een echte boom gehad, maar dit was handiger. Voor 40 euro een boom van 2M15 inclusief slingers, ballen, piek, versieringsmeuk en gekleurde lampjes
[ afbeelding ]
Eindresultaat post Moira. vanavond. Ik moet straks nog aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly en het verhaal van de kerstboom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 20 november 2014 16:51 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly en het verhaal van de kerstboom:Die duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het eindresultaat![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toegegeven; dat doe ik ook altijd.
Mooi ding geworden wel (die boom dan he, niet die knakker).
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Ik wilde 't ook pas na 5 december doen (Sinterklaas is eerstquote:
Sint is vrij meedogenloos dit jaar....quote:Op donderdag 20 november 2014 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik wilde 't ook pas na 5 december doen (Sinterklaas is eerst) maar vriendlief Mono doet 't altijd in de laatste week van november.
Ik kon een goedkope grote nepboom van het werk fixen inclusief allemaal 70% afgeprijsde kerstmeuk, maar dan moest ik er wel snel bij zijn. Dus dat dus gekocht en toen is 't ook bij mij gaan kriebelen om die meuk uit de tassen te halen en die bitch gewoon op te tuigen
Ik hoop dat de beste Sint ons vergeeft
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:18 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sint is vrij meedogenloos dit jaar....
[ afbeelding ]
Nou, daar valt hooguit een smeulende kerstbal inquote:Op donderdag 20 november 2014 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn schoentje zetten onder de kerstboom
Qua sites niet, maar Xenos of Intratuin hebben wel leuke dingen.quote:Op zondag 23 november 2014 19:50 schreef Pechvogels het volgende:
Jullie nog tips qua sites voor goedekope versiering in de boom? Ik vind 1,70-3,00 euro per hanger ding in een boom altijd zo belachelijk. Per stuk rond de 80 cent-1,00 ok of een klein pakketje met meerdere dingen voor een ok prijs.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zit nu te janken want ik zet dit jaar geen kerstboom.
Mijn man is ruim negen maanden dood 😪
Dankje ! Ik kijk wel hoe het loopt. ik zet iig geen kerstboom wat ik normaal altijd na Sinterklaas wel doet.quote:Op maandag 24 november 2014 18:43 schreef ElizabethR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan het me zo goed voorstellen dat je er helemaal geen trek in hebt dit jaar. Toch blijf je voor mij een heel dappere vrouw. Ik denk aan je!!
Tjee.. Sterkte Haaibaaikequote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Goedkope ballen kopen en die met een spuitbus spuitsneeuw bewerken een alternatief?quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wilde hier mijn kerstbomen-tragiek posten: Ik wilde dit jaar een sneeuw-thema in de boom (sneeuwballen, sneeuwvlokken-hangers, ijspegels) maar nu blijkt dat mijn sneeuwballen (stoffen kerstballen die net echte sneeuwballen lijken) tijdens de verhuizing vermist zijn geraakt. En dat ik hoopte dat ik die alsnog weer kan kopen.
Maar als ik dan Haaibaaike's post lees, maak ik me er niet meer druk om. Sterkte Haaibaaike.
Meh, ik had van die pluizige ballen, ik ben bang dat ik zelf nooit zo'n effect ga bereikenquote:Op dinsdag 25 november 2014 19:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Goedkope ballen kopen en die met een spuitbus spuitsneeuw bewerken een alternatief?
quote:Op maandag 24 november 2014 15:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Bij Intratuin heb ik zoiets gezienquote:Op dinsdag 25 november 2014 16:23 schreef MaLo het volgende:
Ik wilde hier mijn kerstbomen-tragiek posten: Ik wilde dit jaar een sneeuw-thema in de boom (sneeuwballen, sneeuwvlokken-hangers, ijspegels) maar nu blijkt dat mijn sneeuwballen (stoffen kerstballen die net echte sneeuwballen lijken) tijdens de verhuizing vermist zijn geraakt. En dat ik hoopte dat ik die alsnog weer kan kopen.
Maar als ik dan Haaibaaike's post lees, maak ik me er niet meer druk om. Sterkte Haaibaaike.
Slim om 't bescheiden te houden. Dan is 't na de Kerst ook nog vlot een keer opgeruimd...quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
Wij zijn ook net klaar![]()
[ afbeelding ]
Ik vind warm witte lampjes persoonlijk mooier.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
[ afbeelding ]
De kerstboom in ieder geval gewoon versierd en al meenemenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Pfff. Ga ik verhuizen vlak voor de kerst.Handig met versieren.
Gewoon een slinger over een verhuisdoos gooien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Dat is toch niet bij jouw thuis😀👌Wel mooi hoor.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Man man man..
[ afbeelding ]
Daar is m'n versiering te duur voor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:20 schreef Anne het volgende:
[..]
De kerstboom in ieder geval gewoon versierd en al meenemen.
Mooie grote boom👍quote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef Renesite het volgende:
Ik plaats alleen de plaatjes hoor. Ik heb niets aan de styling gedaan, dat heeft Patrique89 gedaan
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef Ewelina het volgende:
Over de ouderdom van het gebruik van de kerstboom lopen de bronnen zeer uiteen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:56 schreef gewoonmeppen het volgende:
Rare gewoonte eigenlijk...
Een afgezaagde spar/dennenboom in je woning zetten en vol hangen met prullaria en kleine lampjes.
Benieuwd wie daarmee ooit begonnen is en waarom andere mensen dit ook een goed idee vonden.
Joh!quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch niet bij jouw thuis...
Gezelliggg hoorrr! Bij het zien van dit topic ga ik ook maar eens snel aan de slag!quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De kerstboom staat weer
[ afbeelding ]
Zoals elk jaar weer een prachtige boom👍🎄quote:Op woensdag 3 december 2014 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. De kerstboom staat weer
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 3 december 2014 11:24 schreef valentijn101 het volgende:
En de sneeuw die vannacht gevallen is
Ja, hier (belgie, in de buurt van genk) heeft het vannacht gesneeuwd. Als je goed kijkt zie je, op de bomen buiten,nog een paar vlokjes liggen.quote:
Dat is wel tofquote:
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....quote:Op zondag 7 december 2014 17:36 schreef bondage het volgende:
Nou, hij staat...
Natuurlijk weer de gebruikelijke ergernissen:
- Een boom die van ellende uit elkaar valt en nu een kwart meter korter is
- Verlichting welke volledig in de war zit
- Glitters overal
- Handen naar de klote door scherpe randen
[ afbeelding ]
Ik heb heul geen kelderquote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....
quote:Op zondag 7 december 2014 17:43 schreef soapie het volgende:
[..]
Daarom heb ik de mijne vorig jaar zo met ballen en al in de kelder gezet....
Ochquote:Op zondag 7 december 2014 17:49 schreef bondage het volgende:
Het was al kut en nu lopen mensen mij ook nog eens belachelijk te maken.
Edit: ik ga patat en hamburgers vreten om mezelf te troosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |