Hier (VK) mag het!quote:Op maandag 2 december 2013 11:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo vroeg al de boom in huis? Ik zet helemaal geen boom dit jaar ik ben er toch niet
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Zuurpruimen die nu al een kerstboom hebben staan, gatverdamme, wacht gewoon tot na 5 december.
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Perenijsje het volgende:
[..]
Het een sluit het ander toch niet uit. Misschien hebben ze aan de andere kant van de kamer wel een opgetuigde zwarte Piet staan.
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef SinterkIaas het volgende:
NU AL!? Hier kan de Sint niet om juichen
Ik zal vanavond eens wat gaan aftuigen.
Ik heb daar mijn sla.. pieten voorquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bent u niet te druk met inpakken en zulks om u drukt te maken over kerstbomen? Of heeft u even pauze?![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn sla.. pieten voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt zeggen wat je wilt.
Waar heb je eigenlijk op scherp gesteld?quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
Vraag me niet wáár ik op scherpgesteld heb (al is deze foto sowieso genomen zonder flits, dus dat zal de reden wel zijn...), maar dit is onze boom:
[ afbeelding ]
mooi zegquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
Vraag me niet wáár ik op scherpgesteld heb (al is deze foto sowieso genomen zonder flits, dus dat zal de reden wel zijn...), maar dit is onze boom:
[ afbeelding ]
Erg leuk & fraai.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Natalie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een mini op het nachtkastje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alle vijfquote:Op zondag 8 december 2013 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hebben de lego winter village!
![]()
hehehe, so true.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zijn lichtjes en kleurtjes in je huis. Lichtjes en kleurtjes! In! Je! Huis!
Onbegrijpelijk dat daar afkeurend over kan worden gedaan door m'n medeturken.
Ik mis nog een foto.quote:Op zondag 8 december 2013 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zijn lichtjes en kleurtjes in je huis. Lichtjes en kleurtjes! In! Je! Huis!
Whehe. Dat is de reden waarom mijn gele, rode, roze en witte vlinders en bloemen niet in de boom zitten, want volgens de beeb 'hoort' dat niet.quote:Op zondag 8 december 2013 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was vandaag de hele dag weg en toen ik thuis kwam bleek dat F. Samen met de jongens een kerstboom was gaan halen en de heren hebben hem zelf opgetuigd:
[ afbeelding ]
Beetje 'jammer' alleen dat ik vorig jaar in de sale een berg nieuwe (zilver, ijsblauw en witte) ballen had gehaald, maar dat de heren die niet mooi vonden omdat er rode ballen in de kerstboom horen.![]()
Bummer.quote:Op zondag 8 december 2013 22:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De roze flikkerboom is na lang beraad toch gecanceld.
quote:Op zondag 8 december 2013 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind dat je mannen het goed gedaan hebben hoor BE![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh! Je idee van die wijnglazen is tof!quote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef PriemGirl het volgende:
Kerst kerst kerstLove it !
[ afbeelding ]
Mijn hond vond het ook echt FAN-TAS-TISCH![]()
![]()
Als in: Gekocht in de primark want haha grappig; maar uiteraard past het heul nietDus toen maar even sporadisch omgedaan voor de foto.
HET IDEE WAS LEUK !11!! Nee?
Ik heb een boel inspiratie gehaald op welke.nlquote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oeh! Je idee van die wijnglazen is tof!
Dat rendierhoofd heb ik ook!quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Hier staat de boom ook, ik hou nogal van to much en roze maar dat zie je wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde altijd al een kerststal en heb er dit jaar een gekocht!
[ afbeelding ]
En dit is echt de aller lelijkste "kerstbal"ooit. Liefde op het eerste gezicht, mooi van lelijkheid.
[ afbeelding ]
Al is deze ook echt heel lelijk
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op zondag 8 december 2013 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen de puntjes op de i's zetten, zal dan wel wat detailfoto's nemen ook.
Kerst.
En nee, scherpstellen is niet mijn ding.
alles wat ik zie op de foto's is facking awesome!quote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is echt de aller lelijkste "kerstbal"ooit. Liefde op het eerste gezicht, mooi van lelijkheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel!quote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles wat ik zie op de foto's is facking awesome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
*urensysteem: Anderhalf uur besteed aan het maken van een kerstkransquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Mag ik mijn zelf-in-elkaar-geflanste-krans voor op het werk hier ook plaatsen?
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
that's what she said...quote:
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groterquote:Op woensdag 11 december 2013 15:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo'n heerlijk kitsch dorp wil ik later ook.
Dat houdt me ook tegen, ik heb nu al genoeg kerstballen om twee bomen mee te vullen, en het aantal tierelantijntjes door het hele huis neemt ook alleen maar toequote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groter
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
that's what she said...
Knorretje gaat elk jaar naar een kerstmarkt in Duitsland en haalt daar dan een paar ballen van 20-30 euro per stuk. We hebben er echt mooie bij zitten. Maar we halen ook goeikope hoor. Zoals de hamburger:
[ afbeelding ]
Echte jaren 70 ballen (geen retro, maar echt 40+ jaar oud):
[ afbeelding ]
Knorretje zelf:
[ afbeelding ]
en echte souvenirballen:
[ afbeelding ]
Lekker alles door elkaar.
Jaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn moeder heeft DRIE!!!! van die dorpen! Ik zal voor de liefhebbers wel wat plaatjes gaan schieten, kan de doorgewinterde kerstgek z'n hart mee ophalen
![]()
Maar heel leuk weer Danny!![]()
Mijn dorp word ook te groot, eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is zo verslavend.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:52 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, want het wordt elk jaar groter en groter
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
It's getting ridiculous.
[ afbeelding ]
Dat dorp, geweldig!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Danny het volgende:
https://www.facebook.com/(...)55843&type=1&theater
The Doctor has landed!
Je boom is prachtigquote:Op maandag 9 december 2013 14:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je wel! Ik woon in een huis met alleen mannen dus moet af en toe mijn liefde voor roze kwijt. Het liefst had ik een hello kitty boom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je boom is prachtigIets te roze naar mijn smaak, maar ik mag je stijl wel.
Geldt overigens ook voor je keuze van meubels en behang. Heel smaakvol
ik vind jouw ronde tafeltje/kastje leuk .quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Dank je wel! Ik woon in een huis met alleen mannen dus moet af en toe mijn liefde voor roze kwijt. Het liefst had ik een hello kitty boom.
wowquote:Op woensdag 11 december 2013 15:38 schreef Danny het volgende:
Beaum:
[ afbeelding ]
Balleuh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Durrup:
[ afbeelding ]
Poppeuhtjeuhs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die hamburger is leuk!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:51 schreef Danny het volgende:
[..]
that's what she said...
Knorretje gaat elk jaar naar een kerstmarkt in Duitsland en haalt daar dan een paar ballen van 20-30 euro per stuk. We hebben er echt mooie bij zitten. Maar we halen ook goeikope hoor. Zoals de hamburger:
[ afbeelding ]
Echte jaren 70 ballen (geen retro, maar echt 40+ jaar oud):
[ afbeelding ]
Knorretje zelf:
[ afbeelding ]
en echte souvenirballen:
[ afbeelding ]
Lekker alles door elkaar.
Waar heb je dat hertje in de Guirlande vandaan? Echt heel leuk en uniek!quote:Op zondag 8 december 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Boom:
[ afbeelding ]
Detail boom:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guirlande:
[ afbeelding ]
Detail guirlande:
[ afbeelding ]
Kerstdorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]