Het wisselt. Dit jaar wil ik een pauwenthema.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:42 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, dat is meteen een hele nieuwe collectie! Heb jij altijd meerkleurige ballen of slechts 1?
Ja dat dus. Alles komt van de Bijenkorf, muv de grote gouden sterren (Xenos) en de pauwen (Sissy boy, ik heb er 3).quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Bijenkorf. Prijs: het deed mijn creditcard pijn

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards

Leukquote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef Ewelina het volgende:
Hysterisch bij Intratuin: http://www.intratuin.nl/b(...)ersiering/vrolijk-1/
Die hond

Waar koop je deze?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Buitgemaakte kerstballen vandaag, boom moet nog komen (we kopen elk jaar een blauwspar):
en:
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 9 november 2014 16:02 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben op Etsy aan het kijken naar 'vintage' kerstballen. De leukste komen wat mij betreft uit Rusland en de Oekraïne. Alleen veel te duur om te verschepen en grote kans dat ze sneuvelen onderweg:Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit:
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!

Best nog wel wat pauwedingen te vinden her en der:quote:Op woensdag 12 november 2014 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben nav jouw post eens gaan zoeken op pauwenballen.
Ik vind dit:
[ afbeelding ]
Uit de Victoriaanse tijd.... ¤179,10 !

Die heb ik aan me voorbij laten gaanquote:Op donderdag 13 november 2014 00:02 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
werkkamp heeft ook lelijke pauwenballen

Ringen zijn van pvc gemaakt jaquote:Op woensdag 19 november 2014 11:02 schreef valentijn101 het volgende:
Wat een werk. Waar zijn de ringen van gemaakt? Pvc? Karton?

WOW!quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Eindelijk af en maar gelijk ophgehangen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Super origineelquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikkenquote:Op woensdag 19 november 2014 11:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Super origineel. Leuk gedaan!
(ook handig voor als je niet zoveel ruimte hebt)
Ga je ook nog een 'echte' kerstboom opzetten?

quote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ah, begrijpelijkquote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)

Erg leukquote:Op woensdag 19 november 2014 09:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Mooi gemaakt! Gaan de katten geen kersthangers uit die pvc-ringen hengelen dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
een echte kerstboom is momenteel niet handig met een rondkruipende baby (en drie katten die echt gewoon midden in de kerstboom springen om een bal eruit te kunnen tikken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |