ik wil kitkatquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is veel makkelijker te realiseren
je lijkt mijn dochter van 4,5 welquote:
Ik neem 11.16 de bus naar school. 17.55 de bus terug naar huis. Huiswerk maken, misschien tc ofzo, en dan slapen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Wat ga je vandaag allemaal doen sofje?
misschien ben ik dat ook welquote:Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt mijn dochter van 4,5 wel
Straks pasquote:
mannelijke eendquote:Op maandag 2 december 2013 10:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je lijkt mijn dochter van 4,5 wel
SPANNNEND. WHATSAPP MAAR HOE HET GING OKE.quote:Op maandag 2 december 2013 10:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
misschien ben ik dat ook wel
[..]
Straks pasSPAANNNNEEENNNNDDDDDDD
Fijne dagquote:Op maandag 2 december 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
SPANNNEND. WHATSAPP MAAR HOE HET GING OKE.
IK GA NU WEG DOEI
NEE SOF BLIJF VERLAAT MIJ NIETquote:Op maandag 2 december 2013 11:00 schreef supersof het volgende:
[..]
SPANNNEND. WHATSAPP MAAR HOE HET GING OKE.
IK GA NU WEG DOEI
beetje lastig gezien je gewichtquote:Op maandag 2 december 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jezus![]()
Dan kun je mij oprapen s'ochtends![]()
ik hou momenteel ook vocht vastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik hou momenteel ook vocht vast
maar serieus, jij slaapt 10 uur of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaag maar 9quote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar serieus, jij slaapt 10 uur of zo
Slapenquote:
ik dacht dat jij ook wel 12 uur per dag sliepquote:Op maandag 2 december 2013 11:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar serieus, jij slaapt 10 uur of zo
Ze slaapt alleen uit, maar gaat dan ook weer om 4 uur snachts naar bedquote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook wel 12 uur per dag sliep
Slapenquote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Slapenmijn bed
mijn kussen
mijn deken
mijn pyjama
mijn teddy
![]()
heel somsquote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slapenjouw bed
jouw kussen
jouw deken
jouw pyjama
jouw teddy
[..]
heel soms
wat kijk je boosquote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Slapenjouw bed
jouw kussen
jouw deken
jouw pyjama
jouw teddy
quote:Op maandag 2 december 2013 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is niet goed dat jullie dit van mij wetenquote:Op maandag 2 december 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ze slaapt alleen uit, maar gaat dan ook weer om 4 uur snachts naar bed
Komt door je wapp gedragquote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
het is niet goed dat jullie dit van mij weten
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nou ja zeglet eens op die powerpointdame
Ben al weg daar. Geen FOK! tijdens collegequote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
nou ja zeglet eens op die powerpointdame
Incestquote:
moet ik je wandelstok nog aangeven?quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja potverdorie dan slaap ik al
o, je bent nu al klaar met schol voor de dag?quote:Op maandag 2 december 2013 11:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al weg daar. Geen FOK! tijdens college
Zonder fysieke handelingen is er niets incest aanquote:
graagquote:Op maandag 2 december 2013 11:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet ik je wandelstok nog aangeven?
[..]
o, je bent nu al klaar met schol voor de dag?
Nee zit de wachten op de volgende les over 10 minuten.quote:Op maandag 2 december 2013 11:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
moet ik je wandelstok nog aangeven?
[..]
o, je bent nu al klaar met schol voor de dag?
Heel slim Aldoquote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zonder fysieke handelingen is er niets incest aan
[..]
graagPak je dan meteen mijn snuggie?
heb je die?!quote:Op maandag 2 december 2013 11:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
graagPak je dan meteen mijn snuggie?
Die hangt naast mijn grapjas aan de kapstokquote:
Ik heb maar 1 bankdekenquote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zo'n ding lijkt mij nog best chillmaar ik heb genoeg dekentjes
quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
baasDat is een deken voor de ultiem luie mensen
ik heb er geenquote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
zo'n ding lijkt mij nog best chillmaar ik heb genoeg dekentjes
quote:
Super baas toch?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 bankdekenDie had mijn ma in de Ikea er bij gesneakt
zelfs voor 1 euro kan je een deken halenquote:
Deed ze vannacht meteenquote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Super baas toch?![]()
ik zie dat je je ondertitel hebt aangepast
Dekenaddictquote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb op mijn bed naast mijn dekbed altijd nog een deken, soms zelf twee
![]()
[..]
zelfs voor 1 euro kan je een deken halen
ja, maar wat moet ik er mee?quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb op mijn bed naast mijn dekbed altijd nog een deken, soms zelf twee
![]()
[..]
zelfs voor 1 euro kan je een deken halen
ik heb 8 kussens hierquote:Op maandag 2 december 2013 11:40 schreef Ezell het volgende:
en ik heb vier hoofdkussen op mijn bed liggen
Tijd om een leukere ondertitel te zoeken.quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Super baas toch?![]()
ik zie dat je je ondertitel hebt aangepast
Op je bed?!quote:Op maandag 2 december 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 8 kussens hier![]()
moeders![]()
Jij wilt zeker ook een aldotekstje?quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijd om een leukere ondertitel te zoeken.
Zijn die leukquote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook een aldotekstje?
quote:
Ik heb al een tweepersoonsbed, dus dat gaat niet passen.quote:
Dat is wel chill jaquote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb al een tweepersoonsbed, dus dat gaat niet passen.Soms is het wel chill, een bed als bank gebruiken. Kan je bij filmmarathons altijd lekker in slaap vallen.
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik. precies lang genoeg om languit op te liggen
ik val hoe dan ook in slaapquote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja![]()
helemaal bij die slechte marathons
dus ik zou het beter moetenquote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook maar 6 uur per nacht
Luilak gespot!quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
dus ik zou het beter moetenik val altijd als eerste in slaap
doe dat dan ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik word gewoon heel moe van het commentaar geven op de film![]()
Zeker bij Forrest gump de hele tijd RUN FORREST RUN aan het roepenquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik word gewoon heel moe van het commentaar geven op de film![]()
bij horrors roepen waar de moordenaar staatquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
lekker lullen over de film die je kijkt![]()
echt heerlijk met thrillers enzo
jammer dat de meeste mensen er niet hetzelfde over denken
is vermakelijkquote:
misschienquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker bij Forrest gump de hele tijd RUN FORREST RUN aan het roepen
"Wat een domme moordenaar. Hij had dat niet moeten doen, maar dit!"quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij horrors roepen waar de moordenaar staat
quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wat een domme moordenaar. Hij had dat niet moeten doen, maar dit!"
"Als ik die man was, zou ik mij onder het bed waar het lijk ligt verstoppen. Wie gaat daar nou kijken?!"
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en bij historische films de juistheid in twijfel trekken![]()
vorige week naar de hunger games geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en bij historische films de juistheid in twijfel trekken![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik in alle rust een film wil kijken, doe ik dat wel alleen.
Ja verklap nou niet dat ze een pijl en boog heeftquote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week naar de hunger games geweest.
tijdens de film elke keer zeggen: hee, net had ze nog 4 pijlen, nu weer 12. ze heeft nu 10x geschoten en de pijlenkoker is nog vol..
Vorige keer had ik dat ook.quote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik ken mensen die de hele tijd SSSTTT roepen
Dan gewoon de chips pakken en keihard gaan krakenquote:
Popcorn is beter.quote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan gewoon de chips pakken en keihard gaan kraken
popcornquote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Popcorn is beter.![]()
Ik heb The Purge gekeken met live commentaar van een vriendin en mezelf. Geweldige film meteen.
Wat echt irritant is:quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar te veel praten tijdens een film vind ik ook wel irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar te veel praten tijdens een film vind ik ook wel irritant
Bij die gemaskerde vent bij de deur: "Fucking eng ventje! Daar is vast iets misgegaan bij de opvoeding...quote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
popcorn
the purge is echt een kutfilmgoed concept slecht uitgewerkt
quote:Op maandag 2 december 2013 11:55 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Bij die gemaskerde vent bij de deur: "Fucking eng ventje! Daar is vast iets misgegaan bij de opvoeding..."
quote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat echt irritant is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowiesoquote:Op maandag 2 december 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als jij leuker bent dan de film, dan accepteer ik het
beetje verquote:Op maandag 2 december 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je mij straks uitzwaaien trouwens?
Doe eens niet zo seksistisch tegen mijn grote zusquote:
Ga dan met de autoquote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Duurt 1 uur met het ov vanaf hier. Met de auto 20 minuten.![]()
[..]
geen twijfel mogelijk
ik twijfelquote:
ik doe niet eens seksistisch..quote:Op maandag 2 december 2013 11:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe eens niet zo seksistisch tegen mijn grote zus
so sadquote:Op maandag 2 december 2013 11:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen rijbewijs.Ga zelf met de auto en kom mij oppikken.
O wacht, die is kapot.
ik probeer alleen maar mijn broereigenschappen te tonenquote:Op maandag 2 december 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik twijfel
[..]
ik doe niet eens seksistisch..
ik weet hetquote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Geen rijbewijs. Ga zelf met de auto en kom mij oppikken. O wacht, die is kapot.
klote Ezelldorpquote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik weet het![]()
vanuit utrecht zou het zelfs sneller gaan
blijf oefenenquote:Op maandag 2 december 2013 12:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik probeer alleen maar mijn broereigenschappen te tonen
sshhhht, het heet gewoon ezelldorpquote:
veertig minuutjes fietsen voor mij, dat welquote:Op maandag 2 december 2013 12:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dat het dicht bij het strand is
Jij zei dat het strand op fietsafstand wasquote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
sshhhht, het heet gewoon ezelldorp
[..]
veertig minuutjes fietsen voor mij, dat wel
tuurlijk welquote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zei dat het strand op fietsafstand was40 minuten is geen fietsafstand
echt niet, gedraag je!quote:
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondquote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
tuurlijk welik fiets in de zomer altijd naar het strand
de mensen met wie ik erheen ga, wonen bijna allemaal op maximaal twintig minuten fietsafstand... jaloezie
[..]
echt niet, gedraag je!
quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondtenminste, alleen bij het waalstrand
jeejquote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb nog een leuke foto van het uitzicht vanaf het strand, zie dm zo
ja, sluit mij maar weer buiten.quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb nog een leuke foto van het uitzicht vanaf het strand, zie dm zo
neequote:
niet iedereen weet waar ezelldorp ligtquote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sluit mij maar weer buiten.
je haat tjacka en mij he
Puur natuur die foto!quote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
niet iedereen weet waar ezelldorp ligt
no shitquote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
niet iedereen weet waar ezelldorp ligt
Ik heel mijn leven, wat denk je precies te missen?quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondtenminste, alleen bij het waalstrand
zand dat tussen je reet gaat zitten na een dagje strandquote:Op maandag 2 december 2013 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heel mijn leven, wat denk je precies te missen?
Het komt OVERALquote:Op maandag 2 december 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zand dat tussen je reet gaat zitten na een dagje strand
Druk met werk en elkaarquote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Waar zijn die promi en taexon eigenlijk?
Hoi hoiquote:
wie houdt je tegen?quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef Ezell het volgende:
Nou... Ik heb zin om naar België te gaan.![]()
en waar wil je heen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb dingen te doen joh.Maar misschien dat ik deze week een dagje vrij kan maken.
not this shit againquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ooohh yes yes yes tomo zitteke we
Shit? Pure kwaliteit jaquote:
heb je gedronkenquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ooohh yes yes yes tomo zitteke we
Mijn OP in KPD is ook af.quote:Op maandag 2 december 2013 13:23 schreef Fok-it het volgende:
Tjackie die post in OUDik moest lachen
Mooizo, Heb genoeg plaatjes, maar niet om te delenquote:Op maandag 2 december 2013 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja goed, heb je nog leuke plaatjes om te delen?
quote:
Wat een omslachtig antwoord. We mochten zoveel zien altijd.quote:Op maandag 2 december 2013 13:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, Heb genoeg plaatjes, maar niet om te delen
Jaquote:
Trollen in OUDquote:
Hoe fileer ik mijn baby?quote:
Dat was le ontgroeningquote:
Beetje sneu, vind ikquote:
Misschien moeten we een kring maken in GRTDquote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Trollen is bijna nooit sneu, als je niet persoonlijk word.
Wordt*quote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Trollen is bijna nooit sneu, als je niet persoonlijk word.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een kring maken in GRTD
Doen we een keer lief door daarmee te stoppen en FOK met rust te laten is het weer niet goedquote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een omslachtig antwoord. We mochten zoveel zien altijd.
* Tjacka accepteert de hand en steekt hem uit naar...quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
* Insomnia_ steekt een hand uit naar...
quote:
Ik vond het altijd leuke bijdrages in de SC.quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen we een keer lief door daarmee te stoppen en FOK met rust te laten is het weer niet goed
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.quote:
Hiquote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.
Groetjes,
een volwassen LB
Op je 18e moet je juist kinderachtiger gaan doen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.
Groetjes,
een volwassen LB
Ik ben gelukkig wel heel volwassen. Anders krijg ik ook niet zo'n zware taak op mijn schouders.quote:Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op je 18e moet je juist kinderachtiger gaan doen.
Op je 16e en 17e quasi volwassen
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuke bijdrages in de SC.
Nee van jou en Prom natuurlijk. Dat is traditie.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
Inboedel kopen bij de action![]()
Haha wat leuk. Hebben jullie ook een bed gekocht? Wat prom lust er wel pap van toch?quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
Naw, we doen lief en dat doen we maar niet meer hequote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee van jou en Prom natuurlijk. Dat is traditie.
wat burgerlijkquote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bed verhuist meequote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha wat leuk. Hebben jullie ook een bed gekocht? Wat prom lust er wel pap van toch.
Damn, goede voorbereiding ditdat.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
uh, okequote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Je inboedel bij de action kopen is wel heel fout trouwens
Ja, je weet nooit wat je nog in je reet kan steken.quote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
Zijn jullie van die mensen die bullshit kopen omdat het leuk staat in het interieur?
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
Zijn jullie van die mensen die bullshit kopen omdat het leuk staat in het interieur?
gvdquote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, je weet nooit wat je nog in je reet kan steken.
Ja wij zitten ook allebei met werk en bende dus kwam eigenlijk wel goed uit om alvast die zooi te halenquote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Damn, goede voorbereiding ditdat.Ik ben gewoon gaan verhuizen en dan steeds: wat heb ik nodig? o ja, dat even halen!
Naja gewoon wat simpele dingen zoals handdoeken en zooi glazen en bendequote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Je inboedel bij de action kopen is wel heel fout trouwens
Nee. Ik zou sowieso niet snel 'bullshit' kopen alleen omdat dat past bij het een of anderquote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
We hebben niks kwa decoratiequote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
Dat laat ik aan mijn persoonlijke assistente over.quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik zou sowieso niet snel 'bullshit' kopen alleen omdat dat past bij het een of ander
gvdquote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat laat ik aan mijn persoonlijke assistente over.
nee, dat doen alleen vrouwenquote:Op maandag 2 december 2013 13:51 schreef Ezell het volgende:
Je hebt geen planten, lijstjes iets?quote:
Daar geld aan uitgeven is ook onzin.quote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen planten, lijstjes iets?
ohw ja, dat heb ik welquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde van het geld.quote:Op maandag 2 december 2013 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik zou sowieso niet snel 'bullshit' kopen alleen omdat dat past bij het een of ander
Planten gaan dood bij ons, die mogen lekker in de tuin groeienquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is het ook maar anders is je huis wel heel kaligquote:Op maandag 2 december 2013 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar geld aan uitgeven is ook onzin.
Wat voor hoop?quote:
hoop op een hoopvolle hoop?quote:
Dan ga ik wel via Suezquote:
Nee, hou niet zo van frans gasquote:
ook van schimmelkaasquote:
vraag het cachiequote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen paardrijdsters hebben graag een schimmel tussen hun benen
Sinterklaas ook schijnt...quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen paardrijdsters hebben graag een schimmel tussen hun benen
Helemaal out of your leaguequote:
wait whut?quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal out of your league
misschien moet je dan rooksignalen gebruiken...quote:
ik wilde eigenlijk de rookpauze overslaanquote:Op maandag 2 december 2013 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet je dan rooksignalen gebruiken...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben geslaagd voor m'n rijexamen.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, GEFELICITEEEEEEEEERDquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag nog helemaal niet rijden
quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook even feliciteren. Van harte LBen tof dat je fijn alleen met je auto op pad kan.
Heb het geld eventjes niet voor een rijbewijsquote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zo weer met ov richting Utrecht.
Op LB's verjaardagquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
komt later welquote:Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het geld eventjes niet voor een rijbewijs
ik had er op mn 18de ook nog geen geld voor, maar toen had ik ook nog geen auto nodig, dus boeide me dat vrij weinigquote:
Ik heb het ook niet echt nodig. Heb mijn OV-kaartquote:Op maandag 2 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er op mn 18de ook nog geen geld voor, maar toen had ik ook nog geen auto nodig, dus boeide me dat vrij weinig
moet er nu niet aan denken om met ov naar het werk te moetenquote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt nodig. Heb mijn OV-kaart
quote:Op maandag 2 december 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
kamers > rijbewijs![]()
Nou, ik ga mijn tas inpakken. Tot vanavond, waarschijnlijk.
Dat is zo verdomd kut he, ik zou niet gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou met mijn maat naar de Hobbit marathon gaan. Gaat zijn vriendin ook mee. Okay.
Ik ben inmiddels gewend aan deze formatiequote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zo verdomd kut he, ik zou niet gaan.
Ik wil wel komen, maar ik kan je niet beloven dat ik mijn YOLO muts thuislaat.quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels gewend aan deze formatie
Of ik fiks zelf even een chick
quote:Op maandag 2 december 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil wel komen, maar ik kan je niet beloven dat ik mijn YOLO muts thuislaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |