Ik hoop van welquote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
S. kan nu de hele OP manipuleren. Dat gaat ze vast niet doen
rom zou ze dat dan doen, zo kinderachtig lijkt ze me niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
Je mag gewoon Snowbells zeggen hoor, en nee dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
Ik breng mensen altijd op ideeën.quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je mag gewoon Snowbells zeggen hoor, en nee dat ga ik niet doen.. Ik had daar nog niet eens bij nagedacht
Hey vriend, zie je mij hier rellen? Ik ben gewoon aan het sociaal doen met andere fokkers.quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Snowbells je vriendjes zijn al weg. Het lijkt mij beter dat je er achter aan gaat.
Fijne dag. En misschien breng je onz de volgende keer wel iets bij.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Snowbells je vriendjes zijn al weg. Het lijkt mij beter dat je er achter aan gaat.
Fijne dag. En misschien breng je onz de volgende keer wel iets bij.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Tjacka het volgende:
hahaha snapte je de grap onz voor ons. hahaha
Tuurlijk je mag posten. Maar niet gaan zitten stoken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey vriend, zie je mij hier rellen? Ik ben gewoon aan het sociaal doen met andere fokkers.
hoezo moest die naar haarquote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met roro aan het whatsappen was en dat hij opeens een foto van mij naar mij stuurde. Maar die moest dus eigenlijk naar Snowbells.
Hehequote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met roro aan het whatsappen was en dat hij opeens een foto van mij naar mij stuurde. Maar die moest dus eigenlijk naar Snowbells.
Geen idee.quote:
Is een naaktfoto van beach ook goed?quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tuurlijk je mag posten. Maar niet gaan zitten stoken.
Je kan mij trouwens inpalmen door naaktfoto's te sturen in DM.
Dat lijkt mij net verstandig.quote:Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een naaktfoto van beach ook goed?
Krullenbolletje mag ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een naaktfoto van beach ook goed?
Fixedquote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
Sowieso snap ik dat gehaat van die ONZ'ers niet, aangezien een deel van die users voorheen gewoon in PUB zat. Maar ok, het zal wel.
Hoeft niet meer joh.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat vindt hij opwindend.
Ik ook wel hoor
ff bijkomen hequote:
Ik heb aan t begin van JNG (lees de eerste week ofzo) gepost ja. Toen begon de aids en was ik wegquote:
Wel jammer dat je zeg dat het hier dan altijd kut is. Terwijl dat de laatste weken echt het geval niet meer is.quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb aan t begin van JNG (lees de eerste week ofzo) gepost ja. Toen begon de aids en was ik weg
Pijnlijk ditquote:
Welke aids?quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb aan t begin van JNG (lees de eerste week ofzo) gepost ja. Toen begon de aids en was ik weg
ikquote:
Zou best kunnen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zometeen pauze.quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Enorm. Ik heb zweet onder mijn oksels.
Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.quote:
Waar zeg ik datquote:Op zondag 1 december 2013 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel jammer dat je zeg dat het hier dan altijd kut is. Terwijl dat de laatste weken echt het geval niet meer is.
Dat zegt meer over jou dan natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar zeg ik datJNG SC was aids daar was iedereen het over eens. Van deze SC weet ik niet veel behalve dat er veel dezelfde users zitten dus ik trek mijn conclusies ja.
Goed plan. Fokkie is net een losgeslagen kleuter.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.
Je kan zonder zorgen je gang gaanquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wacht nog even met fappen. Voordat je het weet gaat fokkie weer met vreemde termen gooien.
Lekker oppervlakkig.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waar zeg ik datJNG SC was aids daar was iedereen het over eens. Van deze SC weet ik niet veel behalve dat er veel dezelfde users zitten dus ik trek mijn conclusies ja.
En waarom heb je je gezicht verbouwd?quote:Op zondag 1 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
De foto's of mijn borsten? Allebei ja
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazenquote:
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.quote:
Die users zijn hier niet of nauwelijks meer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazen
niets moetquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.
Dat ik snel conclusies trek?quote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan natuurlijk.
Ik heb je geblokkeerd vanwege je oppervlakkigheid. Ik verwacht nu jouw nummer in mijn DM.quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gezeik in de SC waardoor JNG uiteindelijk sloot. En daarvoor het geforceerde leven in topics blazen
truequote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die users zijn hier niet of nauwelijks meer.
Het is even een traantje wegpinken. Maar ik zorg er persoonlijk voor dat de volgende note die je me geeft een positieve isquote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet je er wel nog een note voor geven trouwens. Je zal nu wel moeten huilen verwacht ik.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom heb je je gezicht verbouwd?
Daarvoor al?quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Taxi drinken I guess.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Waar zijn die promi en taexon eigenlijk?
quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waarom heb je je gezicht verbouwd?
Die zijn helaas weg. Dat waren leuke users trouwens.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Die zijn hier al niet meer sinds voor de zomerquote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
wtfquote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb je geblokkeerd vanwege je oppervlakkigheid. Ik verwacht nu jouw nummer in mijn DM.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zijn helaas weg. Dat waren leuke users trouwens.
Ik ben hier blij mee.quote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is even een traantje wegpinken. Maar ik zorg er persoonlijk voor dat de volgende note die je me geeft een positieve is
Ik had er niks tegen, alleen ze gooiden me ietwat te veel privé dingen op.quote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik welquote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Crack_ het volgende:
De helft hier weet helemaal niet waarom JNG sc ís gesloten.
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 16:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry ik lees niet wat je gestuurd heb.
Fake foto's op je fobo zettenquote:Op zondag 1 december 2013 16:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik
Heb
Mijn
Gezicht
Niet
Verbouwd
Waar
Heb
Je
Het
Over
Hoe gaat het met je coins?quote:
PUB/JNG was een leuk concept maar uiteindelijk werd er alleen maar getrolld of topics geopend die al bestonden in andere subfora. De PUB SC was welquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O die.... Nee, ik hoorde dat het een kutuser was.
Zou je willen stoppen met reageren op krullenbolletje? Nu moet ik evengoed nog haar posts lezen.quote:
Een blijk van waardering van een mod als jou doet mij goed.quote:Op zondag 1 december 2013 16:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat maak je je er weer een interessante discussie van LETMEIN.
ik heb genoten hoor van die geile verhalenquote:Op zondag 1 december 2013 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had er niks tegen, alleen ze gooiden me ietwat te veel privé dingen op.
Disturbing.quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb genoten hoor van die geile verhalen
Welke had je ook alweer?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb genoten hoor van die geile verhalen
quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
LMI is een beetje apart. Let niet op hem.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Snowbells het volgende:
Krul niet gemeet hebbenDenken dat krul nep is
Oke bedankt voor deze infoquote:Op zondag 1 december 2013 16:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik een foto van jou zie moet ik denken aan maisnon.
Die heb je niet op btc-e ofwel?quote:
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze mag hier best posten. Jij mag ook wel even normaal tegen haar gaan doen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wou dit graag even mededelen. Nu kun je weer vertrekken, we hebben hier niks aan jou.
Waz dat?quote:
Ik zeg ook niet dat ze hier niet mag posten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze mag hier best posten. Jij mag ook wel even normaal tegen haar gaan doen.
jezelfquote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
Ik ga naar de AH. Wat zal ik meenemen?![]()
![]()
Monster en aftereight.quote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
![]()
Neem wat lekkers voor mij mee.quote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wou dit graag even mededelen. Nu kun je weer vertrekken, we hebben hier niks aan jou.
whahaha ja goeiequote:
Maar daar komt het wel op neer.quote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze hier niet mag posten.
Ik heb de afgelopen twee dagen al after eight gegetenquote:
Wat wil je>>??????quote:
quote:
;s nou segquote:
Mijn ogen deden pijn van deze post.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw posts kwamen daar evengoed op neer.
Als ze alleen maar komt trollen hoeft ze van mij hier niet te posten nee.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jouw posts kwamen daar evengoed op neer.
Dan delen wij bij deze dezelfde mening.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als ze alleen maar komt trollen hoeft ze van mij hier niet te posten nee.
Hmm nah, niet echt zin inquote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet.Doe maar een bak aardbeien of zoiets.
Een eierkoek.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm nah, niet echt zin in![]()
aardbeiden kwark dan
Nee, want net trollde ze niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan delen wij bij deze dezelfde mening.
Je moet winterkost eten in de winter Ezell. Stamppot met worst.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet.Doe maar een bak aardbeien of zoiets.
Nee je bent te laat.quote:
Is goed.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm nah, niet echt zin in![]()
aardbeiden kwark dan
Nou, je bent welkom.quote:
Ja dag.quote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet winterkost eten in de winter Ezell. Stamppot met worst.
Combineren Stef, combinerenquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja kutzooi... waarom moet het dan ook onder interessante voetbalwedstrijden gebeuren?
Nope. Ik zit niet in US ieder vrouwelijk wezen op te hemelenquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een zolderkamerautist
LB is een viese hoer ;Squote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Gvd vriendjes, ik probeer hier LB te verdedigen, geef mij de vitale informatie.
Tja je bent geen vrouw zoals Fok-it, dus combineren kan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja kutzooi... waarom moet het dan ook onder interessante voetbalwedstrijden gebeuren?
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het leven als krantenbezorger is hard kan ik je vertellen. Erg hard.
klonenquote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?
voor zover ik weet heeft ze nog geen geld in ontvangst genomen voor seksuele handelingenquote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar is al genoeg bewijs voor geweest.
Eten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?
ik ben haar pimp.quote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voor zover ik weet heeft ze nog geen geld in ontvangst genomen voor seksuele handelingen
quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Tja je bent geen vrouw zoals Fok-it, dus combineren kan niet.
Dan moet je kiezen.
de leefquote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over zwaar leven gesproken
Oh oke. Dan besluit ik bij deze dat LB geen hoer is en heb ik haar meteen gered.quote:
Licht eraan hoe zwaar beladen je vork isquote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over zwaar leven gesproken
Lichtquote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Licht eraan hoe zwaar beladen je vork is
ja de vork is licht beladen.quote:
Thanks but no thanksquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik wil je wel helpen inburgeren.
(zo goed tjacka?)
Hehe dat is ook weer eeuwen geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh oke. Dan besluit ik bij deze dat LB geen hoer is en heb ik haar meteen gered.
Tevens wel eens fijn dat we nu kunnen communiceren zonder Beach als tussenpersoon. Hoe gaat het?
Ja klopt, maar goed geheugen en alles. Zoiets vergeet ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe dat is ook weer eeuwen geleden..
Alles goed hoor, bij jou ook alles onder controle?
quote:
Goed!quote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
wauw zelfs beach is hier wauw beach hoe is het
'Snow help ik lijk gay' - beachquote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar goed geheugen en alles. Zoiets vergeet ik niet.
Onder controle? Wat bedoel je daar nou weer mee?
Het kan soms raar lopen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
Wat een liefde ineens in dit topic. Ik word er bang van.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
Komt omdat Sof zo weggaat.quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
bah VA moet dat nouquote:
quote:
Spreek haar zowat dagelijks, niks aan de hand, why?quote:
Wat moet je anders op FOK!quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Ik zit niet in US ieder vrouwelijk wezen op te hemelen
VA heeft nummertje gehosseld in da caféquote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist zo te horen. Praat mij bij.
Mooi, fijn om te horen.quote:
Haha, je bracht hem wel in een lastige positie.quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Snow help ik lijk gay' - beach
En ja.. zo zonder begeleider op fok
Graag gedaan. 17.gif Oorlog los je niet op met bekvechten, maar met elkaar uit laten praten en liefde.quote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Tjacka het volgende:
quote:
Vertelquote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VA heeft nummertje gehosseld in da café
Wat heb je dit mooi gezegd. Ik werd enorm emotioneel r0dawa.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi, fijn om te horen.
[..]
Haha, je bracht hem wel in een lastige positie.![]()
Ik vroeg me ook al af waarom hij dat wilde weten.
[..]
Graag gedaan. 17.gif Oorlog los je niet op met bekvechten, maar met elkaar uit laten praten en liefde.
Ik ben binnen drie kwartier terug hoorquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu begint het interessant te worden. Ik wacht op de inbreng van VA.
Hihi inbreng
Ik heb geen link met r0dawa.quote:Op zondag 1 december 2013 16:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat heb je dit mooi gezegd. Ik werd enorm emotioneel r0dawa.
Nouja, we zaten bij een tafeltje. Tafeltje naast me zat een meisje. Ze vroeg of ik haar stoel bezet wilde houden. Ik zei dat ik dat niet zomaar deed. Kus op de wang jeej. Ze kwam terug en raakte aan de praat. Ze ging weg met haar vriendinnen en toen vroeg ik haar nummer.quote:
Ik zal eens wat bij jou inbrengenquote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nu begint het interessant te worden. Ik wacht op de inbreng van VA.
Hihi inbreng
Ik breng liever iets opgezwollen bij jou naar binnen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal eens wat bij jou inbrengen
Zelfs een kusje gehadquote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, we zaten bij een tafeltje. Tafeltje naast me zat een meisje. Ze vroeg of ik haar stoel bezet wilde houden. Ik zei dat ik dat niet zomaar deed. Kus op de wang jeej. Ze kwam terug en raakte aan de praat. Ze ging weg met haar vriendinnen en toen vroeg ik haar nummer.
dusja.
niet heel raar
Nat gewordenquote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zal eens wat bij jou inbrengen
Met die 4 cm kun je niet zo veel hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik breng liever iets opgezwollen bij jou naar binnen.
En daarna? Je vertelt mij nu maar de helft.quote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, we zaten bij een tafeltje. Tafeltje naast me zat een meisje. Ze vroeg of ik haar stoel bezet wilde houden. Ik zei dat ik dat niet zomaar deed. Kus op de wang jeej. Ze kwam terug en raakte aan de praat. Ze ging weg met haar vriendinnen en toen vroeg ik haar nummer.
dusja.
niet heel raar
Nouja, ze gaf haar nummer en ging weg.quote:Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En daarna? Je vertelt mij nu maar de helft.
Je haalt de slap en erectie door elkaar. Valt me van je tegen hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met die 4 cm kun je niet zo veel hoor
don't wait too long!quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ze gaf haar nummer en ging weg.
Er is verder niks, was gisteravond. En ik ga nu niet al whappen
quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)land/518858238209557
Ik las fappen. Ik neem aan dat je wel op haar ging fappen in je dronkemanstoestand?quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ze gaf haar nummer en ging weg.
Er is verder niks, was gisteravond. En ik ga nu niet al whappen
Ik niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
Sowieso snap ik dat gehaat van die ONZ'ers niet, aangezien een deel van die users voorheen gewoon in JNG zat. Maar ok, het zal wel.
Dit gaat tegen mijn advies in, wat doe je.quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
don't wait too long!
or she will be long gone ihih
Zelfs stijf is het alsof je een liniaal door een gang gooit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je haalt de slap en erectie door elkaar. Valt me van je tegen hoor.
rebels zijnquote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit gaat tegen mijn advies in, wat doe je.
ja, maar ben niet ineens een baas. Als ze me op de plee afgezogen, dan misschien wel.quote:
Je verwart mij met (ik neem aan) je vader.quote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs stijf is het alsof je een liniaal door een gang gooit.
Neuhquote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik las fappen. Ik neem aan dat je wel op haar ging fappen in je dronkemanstoestand?
nou ja, op de plee is zo ordinair, doe dan gewoon in haar bedquote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, maar ben niet ineens een baas. Als ze me op de plee afgezogen, dan misschien wel.
Was ik ook naar buiten gelopen en had ik iedereen een hi5 gegeven
Dit neemt een beetje gekke vormen aan, letmein.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je verwart mij met (ik neem aan) je vader.
Nee. r0dawa post hier toch nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb geen link met r0dawa.Kan je niet even een ip-check doen om te kijken wiens kloon dat is?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dit neemt een beetje gekke vormen aan, letmein.
Ik probeer dit in stand te houden. Meewerken stel ik op prijs.quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind jou een grappige user.quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Rodawa het volgende:
OKE IK GA DE VAL NU ZETTEN JONGENS NIKS EROVER ZEGGEN ALSJEBLIEFT.
[..]
oh okquote:
Ze zegt van nietquote:
?quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
FOk-koppel van het jaar 2013.
Zijn Broodjesmeerkaas en ik alquote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
Dit mag denk ik niet van cachet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef LETMEIN het volgende:
Rodawa & Tjacka
Ik ga met inso.quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tjacka gaat al met cachie. Of inso.
1 van die twee gaat met cachie
Ik merk het godverdomme.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI, je kwaliteit gaat drastisch omlaag
en cachie gaat nog steeds solo?quote:
Nee hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en cachie gaat nog steeds solo?
Nee oke, je hebt gelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Het is ook niet meteen alsof ik Tjacka neuk ofzo. Oké, misschien hebben we eens gerawdogged, maar dat was slechts één keer. Dat maakt ons niet meteen een homokoppel.
Dat is mijn buitenvrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en cachie gaat nog steeds solo?
niets nieuwsquote:Op zondag 1 december 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI, je kwaliteit gaat drastisch omlaag
Dit inderdaad. We genieten vaak van elkaars lichaam. Maar dat maakt je niet gelijk een stelletje toch.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
Het is ook niet meteen alsof ik Tjacka neuk ofzo. Oké, misschien hebben we eens gerawdogged, maar dat was slechts één keer. Dat maakt ons niet meteen een homokoppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |