tnx man heb maandag examen dus ff paar keer fappenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ja, endorfine komt vrij in je lichaam waardoor je minder gespannen bent (toch)
Nou zeg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jouw mening hier is invalide >> vrouwelijke gebruiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou zeg.Want vrouwen zijn een rasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:42 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow.
∞
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:04 schreef Suteibum het volgende:
Ben een keer betrapt op te werk, mn baas trapte niet in dit smoesje.
Ja daar ken ik mezelf heel erg in. Meestal fap ik vlak voor een voetbalwedstrijd zodat ik tijdens de wedstrijd geen stijve krijg. Dat werkt altijd en je onderbroek ruikt lekker en is natquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:37 schreef r0dawa het volgende:
Volgens mij als ik fap voorafgaand een examen haal ik een beter resultaat en is de concentratie beter.
Hebben jullie dit ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |