Hmm nah, niet echt zin inquote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet.Doe maar een bak aardbeien of zoiets.
Een eierkoek.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm nah, niet echt zin in![]()
aardbeiden kwark dan
Nee, want net trollde ze niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan delen wij bij deze dezelfde mening.
Je moet winterkost eten in de winter Ezell. Stamppot met worst.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet.Doe maar een bak aardbeien of zoiets.
Nee je bent te laat.quote:
Is goed.quote:Op zondag 1 december 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm nah, niet echt zin in![]()
aardbeiden kwark dan
Nou, je bent welkom.quote:
Ja dag.quote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet winterkost eten in de winter Ezell. Stamppot met worst.
Combineren Stef, combinerenquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja kutzooi... waarom moet het dan ook onder interessante voetbalwedstrijden gebeuren?
Nope. Ik zit niet in US ieder vrouwelijk wezen op te hemelenquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou een zolderkamerautist
LB is een viese hoer ;Squote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
Gvd vriendjes, ik probeer hier LB te verdedigen, geef mij de vitale informatie.
Tja je bent geen vrouw zoals Fok-it, dus combineren kan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja kutzooi... waarom moet het dan ook onder interessante voetbalwedstrijden gebeuren?
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het leven als krantenbezorger is hard kan ik je vertellen. Erg hard.
klonenquote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?
voor zover ik weet heeft ze nog geen geld in ontvangst genomen voor seksuele handelingenquote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar is al genoeg bewijs voor geweest.
Eten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Net als het leven van een ehhh. Wat doe jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |