"Wat een domme moordenaar. Hij had dat niet moeten doen, maar dit!"quote:Op maandag 2 december 2013 11:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij horrors roepen waar de moordenaar staat
quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Wat een domme moordenaar. Hij had dat niet moeten doen, maar dit!"
"Als ik die man was, zou ik mij onder het bed waar het lijk ligt verstoppen. Wie gaat daar nou kijken?!"
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en bij historische films de juistheid in twijfel trekken![]()
vorige week naar de hunger games geweest.quote:Op maandag 2 december 2013 11:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en bij historische films de juistheid in twijfel trekken![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik in alle rust een film wil kijken, doe ik dat wel alleen.
Ja verklap nou niet dat ze een pijl en boog heeftquote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week naar de hunger games geweest.
tijdens de film elke keer zeggen: hee, net had ze nog 4 pijlen, nu weer 12. ze heeft nu 10x geschoten en de pijlenkoker is nog vol..
Vorige keer had ik dat ook.quote:Op maandag 2 december 2013 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]ik ken mensen die de hele tijd SSSTTT roepen
Dan gewoon de chips pakken en keihard gaan krakenquote:
Popcorn is beter.quote:Op maandag 2 december 2013 11:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan gewoon de chips pakken en keihard gaan kraken
popcornquote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Popcorn is beter.![]()
Ik heb The Purge gekeken met live commentaar van een vriendin en mezelf. Geweldige film meteen.
Wat echt irritant is:quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar te veel praten tijdens een film vind ik ook wel irritant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 2 december 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar te veel praten tijdens een film vind ik ook wel irritant
Bij die gemaskerde vent bij de deur: "Fucking eng ventje! Daar is vast iets misgegaan bij de opvoeding...quote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
popcorn
the purge is echt een kutfilmgoed concept slecht uitgewerkt
quote:Op maandag 2 december 2013 11:55 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Bij die gemaskerde vent bij de deur: "Fucking eng ventje! Daar is vast iets misgegaan bij de opvoeding..."
quote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat echt irritant is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowiesoquote:Op maandag 2 december 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
behalve als jij leuker bent dan de film, dan accepteer ik het
beetje verquote:Op maandag 2 december 2013 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je mij straks uitzwaaien trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |