Op je bed?!quote:Op maandag 2 december 2013 11:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 8 kussens hier![]()
moeders![]()
Jij wilt zeker ook een aldotekstje?quote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tijd om een leukere ondertitel te zoeken.
Zijn die leukquote:Op maandag 2 december 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij wilt zeker ook een aldotekstje?
quote:
Ik heb al een tweepersoonsbed, dus dat gaat niet passen.quote:
Dat is wel chill jaquote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb al een tweepersoonsbed, dus dat gaat niet passen.Soms is het wel chill, een bed als bank gebruiken. Kan je bij filmmarathons altijd lekker in slaap vallen.
![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik. precies lang genoeg om languit op te liggen
ik val hoe dan ook in slaapquote:Op maandag 2 december 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel chill ja![]()
helemaal bij die slechte marathons
dus ik zou het beter moetenquote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook maar 6 uur per nacht
Luilak gespot!quote:Op maandag 2 december 2013 11:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
dus ik zou het beter moetenik val altijd als eerste in slaap
doe dat dan ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik word gewoon heel moe van het commentaar geven op de film![]()
Zeker bij Forrest gump de hele tijd RUN FORREST RUN aan het roepenquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik word gewoon heel moe van het commentaar geven op de film![]()
bij horrors roepen waar de moordenaar staatquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef Ezell het volgende:
lekker lullen over de film die je kijkt![]()
echt heerlijk met thrillers enzo
jammer dat de meeste mensen er niet hetzelfde over denken
is vermakelijkquote:
misschienquote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker bij Forrest gump de hele tijd RUN FORREST RUN aan het roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |