Misschien moeten we een kring maken in GRTDquote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Trollen is bijna nooit sneu, als je niet persoonlijk word.
Wordt*quote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Tjacka het volgende:
Trollen is bijna nooit sneu, als je niet persoonlijk word.
Dat lijkt mij een goed idee.quote:Op maandag 2 december 2013 13:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moeten we een kring maken in GRTD
Doen we een keer lief door daarmee te stoppen en FOK met rust te laten is het weer niet goedquote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een omslachtig antwoord. We mochten zoveel zien altijd.
* Tjacka accepteert de hand en steekt hem uit naar...quote:Op maandag 2 december 2013 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
* Insomnia_ steekt een hand uit naar...
quote:
Ik vond het altijd leuke bijdrages in de SC.quote:Op maandag 2 december 2013 13:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doen we een keer lief door daarmee te stoppen en FOK met rust te laten is het weer niet goed
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.quote:
Hiquote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.
Groetjes,
een volwassen LB
Op je 18e moet je juist kinderachtiger gaan doen.quote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh hai ik ben LB ik ben nu 18 dus moet serieus gaan doen.
Groetjes,
een volwassen LB
Ik ben gelukkig wel heel volwassen. Anders krijg ik ook niet zo'n zware taak op mijn schouders.quote:Op maandag 2 december 2013 13:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op je 18e moet je juist kinderachtiger gaan doen.
Op je 16e en 17e quasi volwassen
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdagquote:Op maandag 2 december 2013 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuke bijdrages in de SC.
Nee van jou en Prom natuurlijk. Dat is traditie.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
Inboedel kopen bij de action![]()
Haha wat leuk. Hebben jullie ook een bed gekocht? Wat prom lust er wel pap van toch?quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou speciaal voor jou dan een plaatje van een heel boeiend bonnetje van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
Naw, we doen lief en dat doen we maar niet meer hequote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee van jou en Prom natuurlijk. Dat is traditie.
wat burgerlijkquote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bed verhuist meequote:Op maandag 2 december 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha wat leuk. Hebben jullie ook een bed gekocht? Wat prom lust er wel pap van toch.
Damn, goede voorbereiding ditdat.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Taexon het volgende:
uh, okequote:Op maandag 2 december 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
Je inboedel bij de action kopen is wel heel fout trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |