Dan ga ik wel via Suezquote:
Nee, hou niet zo van frans gasquote:
ook van schimmelkaasquote:
vraag het cachiequote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen paardrijdsters hebben graag een schimmel tussen hun benen
Sinterklaas ook schijnt...quote:Op maandag 2 december 2013 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen paardrijdsters hebben graag een schimmel tussen hun benen
Helemaal out of your leaguequote:
wait whut?quote:Op maandag 2 december 2013 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal out of your league
misschien moet je dan rooksignalen gebruiken...quote:
ik wilde eigenlijk de rookpauze overslaanquote:Op maandag 2 december 2013 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
misschien moet je dan rooksignalen gebruiken...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ben geslaagd voor m'n rijexamen.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, GEFELICITEEEEEEEEERDquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag nog helemaal niet rijden
quote:Op maandag 2 december 2013 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook even feliciteren. Van harte LBen tof dat je fijn alleen met je auto op pad kan.
Heb het geld eventjes niet voor een rijbewijsquote:Op maandag 2 december 2013 15:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zo weer met ov richting Utrecht.
Op LB's verjaardagquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
komt later welquote:Op maandag 2 december 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb het geld eventjes niet voor een rijbewijs
ik had er op mn 18de ook nog geen geld voor, maar toen had ik ook nog geen auto nodig, dus boeide me dat vrij weinigquote:
Ik heb het ook niet echt nodig. Heb mijn OV-kaartquote:Op maandag 2 december 2013 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had er op mn 18de ook nog geen geld voor, maar toen had ik ook nog geen auto nodig, dus boeide me dat vrij weinig
moet er nu niet aan denken om met ov naar het werk te moetenquote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt nodig. Heb mijn OV-kaart
quote:Op maandag 2 december 2013 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
kamers > rijbewijs![]()
Nou, ik ga mijn tas inpakken. Tot vanavond, waarschijnlijk.
Dat is zo verdomd kut he, ik zou niet gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zou met mijn maat naar de Hobbit marathon gaan. Gaat zijn vriendin ook mee. Okay.
Ik ben inmiddels gewend aan deze formatiequote:Op maandag 2 december 2013 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is zo verdomd kut he, ik zou niet gaan.
Ik wil wel komen, maar ik kan je niet beloven dat ik mijn YOLO muts thuislaat.quote:Op maandag 2 december 2013 16:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels gewend aan deze formatie
Of ik fiks zelf even een chick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |