tuurlijk welquote:Op maandag 2 december 2013 12:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij zei dat het strand op fietsafstand was40 minuten is geen fietsafstand
echt niet, gedraag je!quote:
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondquote:Op maandag 2 december 2013 12:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
tuurlijk welik fiets in de zomer altijd naar het strand
de mensen met wie ik erheen ga, wonen bijna allemaal op maximaal twintig minuten fietsafstand... jaloezie
[..]
echt niet, gedraag je!
quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondtenminste, alleen bij het waalstrand
jeejquote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb nog een leuke foto van het uitzicht vanaf het strand, zie dm zo
ja, sluit mij maar weer buiten.quote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef Ezell het volgende:
[..]ik heb nog een leuke foto van het uitzicht vanaf het strand, zie dm zo
neequote:
niet iedereen weet waar ezelldorp ligtquote:Op maandag 2 december 2013 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, sluit mij maar weer buiten.
je haat tjacka en mij he
Puur natuur die foto!quote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
niet iedereen weet waar ezelldorp ligt
no shitquote:Op maandag 2 december 2013 12:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee
[..]
niet iedereen weet waar ezelldorp ligt
Ik heel mijn leven, wat denk je precies te missen?quote:Op maandag 2 december 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb nooit dicht bij het strand gewoondtenminste, alleen bij het waalstrand
zand dat tussen je reet gaat zitten na een dagje strandquote:Op maandag 2 december 2013 12:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heel mijn leven, wat denk je precies te missen?
Het komt OVERALquote:Op maandag 2 december 2013 13:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zand dat tussen je reet gaat zitten na een dagje strand
Druk met werk en elkaarquote:Op zondag 1 december 2013 16:33 schreef Snowbells het volgende:
Waar zijn die promi en taexon eigenlijk?
Hoi hoiquote:
wie houdt je tegen?quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef Ezell het volgende:
Nou... Ik heb zin om naar België te gaan.![]()
en waar wil je heen dan?quote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb dingen te doen joh.Maar misschien dat ik deze week een dagje vrij kan maken.
not this shit againquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Ooohh yes yes yes tomo zitteke we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |