SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo jij durft wel zegquote:Op zondag 1 december 2013 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
3-1, het gaatje is geslagen. Dit wint hij wel gewoon makkelijk lijkt me.
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 15:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Doet RTL halve finales ook live? (op tv)
Ja, wellicht. Maar is in ieder geval meer kijkplezier in halve finale dan die slome popo.quote:Op zondag 1 december 2013 16:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Garry speelt ook dramatische dit toernooi.
Mwah ben er aan gewend. Het is wel jammer, maar Garry's ge faal is vaak minstens net zo irritant.quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt, maar Gary ook. En vind je het niet irritant qua spel dat hij zo traag gooit?
Moet een nieuwe regel komen dat je binnen zoveel seconde je darts gegooid moet hebben, waardoor pipe niet meer kan meedoen. Enige oplossing.quote:
Nee joh laat Pipe gewoon. Komt door een ongeluk dat het zo sloom gaat.quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Moet een nieuwe regel komen dat je binnen zoveel seconde je darts gegooid moet hebben, waardoor pipe niet meer kan meedoen. Enige oplossing.
Ik mag hem wel en ben blij dat hij heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh laat Pipe gewoon. Komt door een ongeluk dat het zo sloom gaat.
En Barney 90.quote:Op zondag 1 december 2013 16:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik neem aan dat Taylor 110 gemiddeld gaat gooien.
Was ook een grapje, uiteraard. Maar kijkt gewoon niet zo lekker weg, voor de rest wel sympathieke vent. Tegen wie moet de winnaar van taylor barney?quote:Op zondag 1 december 2013 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh laat Pipe gewoon. Komt door een ongeluk dat het zo sloom gaat.
Pipe. Finale dus Phil-Mikequote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Was ook een grapje, uiteraard. Maar kijkt gewoon niet zo lekker weg, voor de rest wel sympathieke vent. Tegen wie moet de winnaar van taylor barney?
Zijn Engels is wel beter dan dat van Van Gerwen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Barney was weer op zoek naar zich zelf, altijd hetzelfde gelul van die gast.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zijn Engels is wel beter dan dat van Van Gerwen.
Echt he. Steve MC van het dartsquote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef AFCNiels het volgende:
Barney was weer op zoek naar zich zelf, altijd hetzelfde gelul van die gast.
yessirquote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Halve finales en finale ook nog vandaag?
jaquote:Op zondag 1 december 2013 16:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Halve finales en finale ook nog vandaag?
Das wel belabberd, als je zo vaak achter elkaar moetquote:
Finale stelt dan ook nooit meer veel voor, normaliter. Tenzij Finale Van Gerwen/Taylorquote:Op zondag 1 december 2013 17:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Das wel belabberd, als je zo vaak achter elkaar moet.
Dat maak je niet vaak mee idd.quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
wtf, taylor die een singel 13 mist voor tops
Lijkt wel of Taylor daarop geprogrammeerd staat. Hij staat echt nooit op een verre achterstandquote:
Idd das ook zwaar frustrerend dat hij die kansen dan net wel weer paktquote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lijkt wel of Taylor daarop geprogrammeerd staat. Hij staat echt nooit op een verre achterstand
quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Raymond doet het gewoon weer niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Raymond doet het gewoon weer niet.
Klopt, maar dat is het verschil tussen Taylor en de andere darters. Dat Taylor zelden fouten maakt, en als iemand dan goed gooit dan wint hij alsnog altijd, omdat hij bijna niet mist.quote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ray had gewoon zijn eigen leg (de 2e) moeten houden. En zojuist die 74 uit moeten gooien.
En Lewis.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
Alleen van Gerwen kan hem stoppen.
Heb je het begin gezien?quote:
Zelfs als Taylor voor zijn doen slecht gooit, kan hij het niet pakken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nja tegen 112 gem. doe je ook vrij weinig
quote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die dit nog een darts-klassieker noemen
quote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die dit nog een darts-klassieker noemen
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch danquote:Taylor has a 79% win rate against Raymond van Barneveld, the player with the most wins against him
bron
Is toch al een tijdje geleden dat 'ie hem verslagen heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch dan
Op TV moeten we daarvoor terug naar 2009 denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje geleden dat 'ie hem verslagen heeft.
Bulshit, Phil won er 6 van de 8 tegen Paul dat is minder dan 79%quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch dan
2008 UK openquote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op TV moeten we daarvoor terug naar 2009 denk ik.
Ene Roland Scholten heeft zelfs nog nooit gewonnen van Taylor. Zelfs Stompe heeft wel eens gewonnen van Taylor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ga het vertellen tegen Phil, komt van zijn site af. En het gaat niet om percentage maar gewoon het meeste keren verslagen door 1 speler. En dat is van Barneveld.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bulshit, Phil won er 6 van de 8 tegen Paul dat is minder dan 79%
Ja?quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ene Roland Scholten heeft zelfs nog nooit gewonnen van Taylor. Zelfs Stompe heeft wel eens gewonnen van Taylor.
Dus dan klopt het?quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ga het vertellen tegen Phil, komt van zijn site af.
De laatste keer is alweer jaren geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft van Barneveld Phil vaker dan 2 keer verslagen dan Paul he.
Phil Taylor Head To Head List: http://www.dartsdatabase.co.uk/HeadToHeadList.aspx?playerKey=1quote:
Ja?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer is alweer jaren geleden.
Jij drukte het uit in %quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft van Barneveld Phil vaker dan 2 keer verslagen dan Paul he.
Die zie ik ook niet meer in de top 3 terugkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney is gewoon over zijn hoogtepunt heen.
Ja? Wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Phil Taylor Head To Head List: http://www.dartsdatabase.co.uk/HeadToHeadList.aspx?playerKey=1
Scholten kwam niet verder dan twee gelijke spelen in de PL.
Lol dat sws niet, maar top 5 ook niet. 3 is al tijden Lewis-Mike-Philquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet meer in de top 3 terugkomen.
Nee, het dikgedrukte stuk zeiquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij drukte het uit in %Paul heeft ook niet zoveel tegen hem gespeeld en al zeker niet zo vaak vernederd.
Nee, dus daarom wordt Taylor - van Barneveld een "Darts Klassieker" genoemd omdat die hem nog wel eens versloeg. Dat is de enige reden, en je mag je inderdaad afvragen of je daar überhaupt nog van mag spreken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat winnen van Taylor niet iedereen is gegeven.
Daarvoor is die bolle te ver afgezakt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte topwedstrijden zijn gewoon Van Gerwen - Lewis bijvoorbeeld.
De zogenaamde dartsklassieker is niet meer interessant.
Ik wou net zeggen idd.quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen-Phil kun je ook wel een darts klassieker noemen. Altijd spanend.
Maar Hamilton wint nooit prijzen. Ik vind dat toch wel een voorwaarde, 2 spelers die grote prijzen hebben gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Nober het volgende:
Stompé
Head-to-Head
Van Gerwen 17-16 Hamilton (Klassieker?)
http://www.dartsdatabase.(...)laKey=1395&plbKey=12
Taylor 7-2 Pipe
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=1&plbKey=6494
haha ja ik had ook een deja vu gevoel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Nober het volgende:
Hallo?? MVG staat voor!! Tegen Newton maar dat wisten we al.
Om de 1 of andere vage reden, gun ik het Pipe. Misschien is het zijn uitstraling als die van een 13-jarige golden retriever. Maar ondanks zijn ziekelijk trage spel, heeft hij wel een gunfactor.quote:
Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere vage reden, gun ik het Pipe. Misschien is het zijn uitstraling als die van een 13-jarige golden retriever. Maar ondanks zijn ziekelijk trage spel, heeft hij wel een gunfactor.
Gary, Mikey EN ADRIAN!!!!quote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.quote:
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.
Hoop dat Mikey Taylor pakt vanavond, het wordt wel heel eenzijdig.
Ik heb ook geen hekel aan hem, gasten als Painter en King lijken me wel vervelende lui.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.
Painter en Hamilton zijn de likkertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moment dat Frank zei: ''Hamilton likt zijn vingers weer sappig''.
Hoop dat ze na de wedstrijden die ze al hebben moeten spelen een beetje op niveau kunnen blijven. Dan krijg je een leuke pot jaquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Morgen de loting. Zin in dan kunnen we uitkijken naar het echte werk.
Voor Nederlandse begrippen wel goed ja. Altijd wel rond de 200 á 250.000quote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn de kijkcijfers voor darts een beetje goed in NL, trouwens?
Vooral de bovenste shiftquote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hopen dat Phil er snel uit dondert dan ligt alles open
Gunstigquote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen wel goed ja. Altijd wel rond de 200 á 250.000
Ik vind het wel leuk als Phil, Mike en Lewis ver komen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hopen dat Phil er snel uit dondert dan ligt alles open
Inderdaad. Onderin word het Mike of Adie. Bovenin Phil, maar als hij er snel uitgaat kan echt iedereen het worden. Soort Hamilton.quote:
Je bent denk ik de enigste,quote:Op zondag 1 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als Phil, Mike en Lewis ver komen.
Qua niveau valt het wel tegen allemaal. Heb me weinig vermaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wat vond jij van dit toernooi? Volgende week ook nog de ZM.
Hopelijk pakt Pipe hem. Als Phil weer wintquote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
Goeie overwinning, ik ben benieuwd naar de finale, eerder toen hij in vorm was kon hij The Power aardig partij bieden. Ik denk dat Taylor nu wel sterker is.
Ja vond het ook niks. Op de 3 grote na was de rest maar matig tot slecht. White was zowat de enige uitzondering. Hopen maar dat Phil er snel uitgaat op het WK anders vrees ik ook voor een kut WK.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua niveau valt het wel tegen allemaal. Heb me weinig vermaakt.
Van Gerwen - Lewis was echt de enige mooie pot.
Echt hequote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja Marcel , na elke gewonnen partij is het een fijne opsteker..
Dan wordt het wel erg saai ja. Vorig jaar was het dat ook eigenlijk bij alle potten van Taylor op halve finale en de finale na.quote:Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja vond het ook niks. Op de 3 grote na was de rest maar matig tot slecht. White was zowat de enige uitzondering. Hopen maar dat Phil er snel uitgaat op het WK anders vrees ik ook voor een kut WK.![]()
Phillip Cocu moet vast zijn broer zijnquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt heHij zegt elke keer hetzelfde.
Kijk maar uit dat je niet verdrinktquote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Taylor - Pipe. Ideale pot om te gaan douchen
Inderdaad. Bij 5 sets kun je hem eigenlijk niet pakken het moet daarvoor al deed Webster het toen welquote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg saai ja. Vorig jaar was het dat ook eigenlijk bij alle potten van Taylor op halve finale en de finale na.
Taylor 3-0 Mansell (ongeplaatst)
Taylor 4-1 Hendriks (ongeplaatst)
Taylor 4-0 Thornton (16)
Taylor 5-0 Hamilton (8)
Taylor 6-4 van Barneveld (12)
Taylor 7-4 Van Gerwen (7)
beter loot ie Ronny Huybrechts in de eerste ronde.quote:Op zondag 1 december 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij 5 sets kun je hem eigenlijk niet pakken het moet daarvoor al deed Webster het toen welEn die tegenstanders gvd Phil kon ton op 50% doorkomen. Mansel,Hendriks en Thornton met een of day
Nu zie ik alleen Smith of Wright hem aanpakken en anders
Ik vind het heel raar dat alle toppers zowat bij Mvg inzitten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter loot ie Ronny Huybrechts in de eerste ronde.
Anderson, Chisnall & van Barneveld ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar dat alle toppers zowat bij Mvg inzitten.
Met alle respect voor kwart 2 maar dat is gewoon waardeloos. Zie ik niks spectaculairs in.quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson, Chisnall & van Barneveld ja.
Hopen dat de wat betere qualifiers in kwart 2 en kwart 4 komen
Kwart 2
------------
Hamilton
Burnett
Huybrechts
White
Whitlock
Walsh
Painter
Nicholson
Kwart 4
-------------
Wade
A. Smith
Pipe
Beaton
Lewis
vd Voort
King
Baxter
Die heeft me toch een lekker wijf die Russ Brayquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat staat die scheids er toch altijd bij als een baas
Zou van de kwart de kwartfinale Hamilton - Whitlock moeten worden.quote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met alle respect voor kwart 2 maar dat is gewoon waardeloos. Zie ik niks spectaculairs in.
Goeie ongeplaatste spelers moeten daar komen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou van de kwart de kwartfinale Hamilton - Whitlock moeten worden.
Gino Vosquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goeie ongeplaatste spelers moeten daar komen.
Das best raar. Probeer het weleens, niet te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Idd, knippert niet met de ogenHaha was me nog nooit opgevallen
Merk trouwens dat ik het ook amper doe. Alleen gooi ik wat sneller dus dat scheelt weer. Volgens mij doet MvG het ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das best raar. Probeer het weleens, niet te doen.
Zei Jaques ook. Pipe gaat lkkrquote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft wel een lastige met Royden Lam volgens de engelsen
Als het 9-10 wordt wel.quote:
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.quote:
Hij speelt goedquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.
Hij is boomchirurg geweest, dan ben je sowieso al een heldquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit soort finishes zie ik 'm nooit tegen een hollander missen
Top 4 speelt altijd. Wie het ook is.quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef Marcoss het volgende:
Haha, denk dat de PDC hem niet zal toelaten tot de PL als hij op 1 staat op de wereldranglijst
Als we pech hebben zonder 1 breakquote:
En dan nog de finalequote:
En als het Pipe - van Gerwen wordt, zal je vast niet het idee hebben dat Van Gerwen aan het bord staat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Pipe die mocht halen, dan is het pas om 3 uur vannacht afgelopen als het tegenzit.
Dit gaat pipe niet meer bijbenen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
7-4 Pipe wordt nu iets minder, ik denk nog een breakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |