Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere vage reden, gun ik het Pipe. Misschien is het zijn uitstraling als die van een 13-jarige golden retriever. Maar ondanks zijn ziekelijk trage spel, heeft hij wel een gunfactor.
Gary, Mikey EN ADRIAN!!!!quote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.quote:
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.
Hoop dat Mikey Taylor pakt vanavond, het wordt wel heel eenzijdig.
Ik heb ook geen hekel aan hem, gasten als Painter en King lijken me wel vervelende lui.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.
Painter en Hamilton zijn de likkertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moment dat Frank zei: ''Hamilton likt zijn vingers weer sappig''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |