Hoop dat ze na de wedstrijden die ze al hebben moeten spelen een beetje op niveau kunnen blijven. Dan krijg je een leuke pot jaquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef hafcfan het volgende:
Morgen de loting. Zin in dan kunnen we uitkijken naar het echte werk.
Voor Nederlandse begrippen wel goed ja. Altijd wel rond de 200 á 250.000quote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef RemcoW23 het volgende:
Zijn de kijkcijfers voor darts een beetje goed in NL, trouwens?
Vooral de bovenste shiftquote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hopen dat Phil er snel uit dondert dan ligt alles open
Gunstigquote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen wel goed ja. Altijd wel rond de 200 á 250.000
Ik vind het wel leuk als Phil, Mike en Lewis ver komen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu hopen dat Phil er snel uit dondert dan ligt alles open
Inderdaad. Onderin word het Mike of Adie. Bovenin Phil, maar als hij er snel uitgaat kan echt iedereen het worden. Soort Hamilton.quote:
Je bent denk ik de enigste,quote:Op zondag 1 december 2013 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk als Phil, Mike en Lewis ver komen.
Qua niveau valt het wel tegen allemaal. Heb me weinig vermaakt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:54 schreef hafcfan het volgende:
Stijn wat vond jij van dit toernooi? Volgende week ook nog de ZM.
Hopelijk pakt Pipe hem. Als Phil weer wintquote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef AFCNiels het volgende:
Goeie overwinning, ik ben benieuwd naar de finale, eerder toen hij in vorm was kon hij The Power aardig partij bieden. Ik denk dat Taylor nu wel sterker is.
Ja vond het ook niks. Op de 3 grote na was de rest maar matig tot slecht. White was zowat de enige uitzondering. Hopen maar dat Phil er snel uitgaat op het WK anders vrees ik ook voor een kut WK.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua niveau valt het wel tegen allemaal. Heb me weinig vermaakt.
Van Gerwen - Lewis was echt de enige mooie pot.
Echt hequote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja Marcel , na elke gewonnen partij is het een fijne opsteker..
Dan wordt het wel erg saai ja. Vorig jaar was het dat ook eigenlijk bij alle potten van Taylor op halve finale en de finale na.quote:Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja vond het ook niks. Op de 3 grote na was de rest maar matig tot slecht. White was zowat de enige uitzondering. Hopen maar dat Phil er snel uitgaat op het WK anders vrees ik ook voor een kut WK.![]()
Phillip Cocu moet vast zijn broer zijnquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt heHij zegt elke keer hetzelfde.
Kijk maar uit dat je niet verdrinktquote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef RemcoW23 het volgende:
Taylor - Pipe. Ideale pot om te gaan douchen
Inderdaad. Bij 5 sets kun je hem eigenlijk niet pakken het moet daarvoor al deed Webster het toen welquote:Op zondag 1 december 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg saai ja. Vorig jaar was het dat ook eigenlijk bij alle potten van Taylor op halve finale en de finale na.
Taylor 3-0 Mansell (ongeplaatst)
Taylor 4-1 Hendriks (ongeplaatst)
Taylor 4-0 Thornton (16)
Taylor 5-0 Hamilton (8)
Taylor 6-4 van Barneveld (12)
Taylor 7-4 Van Gerwen (7)
beter loot ie Ronny Huybrechts in de eerste ronde.quote:Op zondag 1 december 2013 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad. Bij 5 sets kun je hem eigenlijk niet pakken het moet daarvoor al deed Webster het toen welEn die tegenstanders gvd Phil kon ton op 50% doorkomen. Mansel,Hendriks en Thornton met een of day
Nu zie ik alleen Smith of Wright hem aanpakken en anders
Ik vind het heel raar dat alle toppers zowat bij Mvg inzitten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter loot ie Ronny Huybrechts in de eerste ronde.
Anderson, Chisnall & van Barneveld ja.quote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het heel raar dat alle toppers zowat bij Mvg inzitten.
Met alle respect voor kwart 2 maar dat is gewoon waardeloos. Zie ik niks spectaculairs in.quote:Op zondag 1 december 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson, Chisnall & van Barneveld ja.
Hopen dat de wat betere qualifiers in kwart 2 en kwart 4 komen
Kwart 2
------------
Hamilton
Burnett
Huybrechts
White
Whitlock
Walsh
Painter
Nicholson
Kwart 4
-------------
Wade
A. Smith
Pipe
Beaton
Lewis
vd Voort
King
Baxter
Die heeft me toch een lekker wijf die Russ Brayquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat staat die scheids er toch altijd bij als een baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |