Zou van de kwart de kwartfinale Hamilton - Whitlock moeten worden.quote:Op zondag 1 december 2013 21:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met alle respect voor kwart 2 maar dat is gewoon waardeloos. Zie ik niks spectaculairs in.
Goeie ongeplaatste spelers moeten daar komen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou van de kwart de kwartfinale Hamilton - Whitlock moeten worden.
Gino Vosquote:Op zondag 1 december 2013 21:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goeie ongeplaatste spelers moeten daar komen.
Das best raar. Probeer het weleens, niet te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Idd, knippert niet met de ogenHaha was me nog nooit opgevallen
Merk trouwens dat ik het ook amper doe. Alleen gooi ik wat sneller dus dat scheelt weer. Volgens mij doet MvG het ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:15 schreef MolFan het volgende:
[..]
Das best raar. Probeer het weleens, niet te doen.
Zei Jaques ook. Pipe gaat lkkrquote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft wel een lastige met Royden Lam volgens de engelsen
Als het 9-10 wordt wel.quote:
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.quote:
Hij speelt goedquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.
Hij is boomchirurg geweest, dan ben je sowieso al een heldquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is erg langzaam, verder heb ik niks tegen hem.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit soort finishes zie ik 'm nooit tegen een hollander missen
Top 4 speelt altijd. Wie het ook is.quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef Marcoss het volgende:
Haha, denk dat de PDC hem niet zal toelaten tot de PL als hij op 1 staat op de wereldranglijst
Als we pech hebben zonder 1 breakquote:
En dan nog de finalequote:
En als het Pipe - van Gerwen wordt, zal je vast niet het idee hebben dat Van Gerwen aan het bord staat.quote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Pipe die mocht halen, dan is het pas om 3 uur vannacht afgelopen als het tegenzit.
Dit gaat pipe niet meer bijbenen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef AFCNiels het volgende:
7-4 Pipe wordt nu iets minder, ik denk nog een breakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |