Dat maak je niet vaak mee idd.quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
wtf, taylor die een singel 13 mist voor tops
Lijkt wel of Taylor daarop geprogrammeerd staat. Hij staat echt nooit op een verre achterstandquote:
Idd das ook zwaar frustrerend dat hij die kansen dan net wel weer paktquote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lijkt wel of Taylor daarop geprogrammeerd staat. Hij staat echt nooit op een verre achterstand
quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Raymond doet het gewoon weer niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, Raymond doet het gewoon weer niet.
Klopt, maar dat is het verschil tussen Taylor en de andere darters. Dat Taylor zelden fouten maakt, en als iemand dan goed gooit dan wint hij alsnog altijd, omdat hij bijna niet mist.quote:Op zondag 1 december 2013 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ray had gewoon zijn eigen leg (de 2e) moeten houden. En zojuist die 74 uit moeten gooien.
En Lewis.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef hakunamatafaka het volgende:
Alleen van Gerwen kan hem stoppen.
Heb je het begin gezien?quote:
Zelfs als Taylor voor zijn doen slecht gooit, kan hij het niet pakken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nja tegen 112 gem. doe je ook vrij weinig
quote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die dit nog een darts-klassieker noemen
quote:Op zondag 1 december 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die dit nog een darts-klassieker noemen
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch danquote:Taylor has a 79% win rate against Raymond van Barneveld, the player with the most wins against him
bron
Is toch al een tijdje geleden dat 'ie hem verslagen heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch dan
Op TV moeten we daarvoor terug naar 2009 denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Is toch al een tijdje geleden dat 'ie hem verslagen heeft.
Bulshit, Phil won er 6 van de 8 tegen Paul dat is minder dan 79%quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[..]
Daarom. Zo simpel is het. De speler met de meeste kans Taylor te verslaan. Statistisch dan
2008 UK openquote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op TV moeten we daarvoor terug naar 2009 denk ik.
Ene Roland Scholten heeft zelfs nog nooit gewonnen van Taylor. Zelfs Stompe heeft wel eens gewonnen van Taylor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ga het vertellen tegen Phil, komt van zijn site af. En het gaat niet om percentage maar gewoon het meeste keren verslagen door 1 speler. En dat is van Barneveld.quote:Op zondag 1 december 2013 17:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bulshit, Phil won er 6 van de 8 tegen Paul dat is minder dan 79%
Ja?quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ene Roland Scholten heeft zelfs nog nooit gewonnen van Taylor. Zelfs Stompe heeft wel eens gewonnen van Taylor.
Dus dan klopt het?quote:Op zondag 1 december 2013 17:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ga het vertellen tegen Phil, komt van zijn site af.
De laatste keer is alweer jaren geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft van Barneveld Phil vaker dan 2 keer verslagen dan Paul he.
Phil Taylor Head To Head List: http://www.dartsdatabase.co.uk/HeadToHeadList.aspx?playerKey=1quote:
Ja?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer is alweer jaren geleden.
Jij drukte het uit in %quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heeft van Barneveld Phil vaker dan 2 keer verslagen dan Paul he.
Die zie ik ook niet meer in de top 3 terugkomen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney is gewoon over zijn hoogtepunt heen.
Ja? Wat wil je nou zeggen?quote:Op zondag 1 december 2013 17:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Phil Taylor Head To Head List: http://www.dartsdatabase.co.uk/HeadToHeadList.aspx?playerKey=1
Scholten kwam niet verder dan twee gelijke spelen in de PL.
Lol dat sws niet, maar top 5 ook niet. 3 is al tijden Lewis-Mike-Philquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zie ik ook niet meer in de top 3 terugkomen.
Nee, het dikgedrukte stuk zeiquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij drukte het uit in %Paul heeft ook niet zoveel tegen hem gespeeld en al zeker niet zo vaak vernederd.
Nee, dus daarom wordt Taylor - van Barneveld een "Darts Klassieker" genoemd omdat die hem nog wel eens versloeg. Dat is de enige reden, en je mag je inderdaad afvragen of je daar überhaupt nog van mag spreken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dat winnen van Taylor niet iedereen is gegeven.
Daarvoor is die bolle te ver afgezakt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
De echte topwedstrijden zijn gewoon Van Gerwen - Lewis bijvoorbeeld.
De zogenaamde dartsklassieker is niet meer interessant.
Ik wou net zeggen idd.quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef hafcfan het volgende:
Van Gerwen-Phil kun je ook wel een darts klassieker noemen. Altijd spanend.
Maar Hamilton wint nooit prijzen. Ik vind dat toch wel een voorwaarde, 2 spelers die grote prijzen hebben gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Nober het volgende:
Stompé
Head-to-Head
Van Gerwen 17-16 Hamilton (Klassieker?)
http://www.dartsdatabase.(...)laKey=1395&plbKey=12
Taylor 7-2 Pipe
http://www.dartsdatabase.(...)plaKey=1&plbKey=6494
haha ja ik had ook een deja vu gevoel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Nober het volgende:
Hallo?? MVG staat voor!! Tegen Newton maar dat wisten we al.
Om de 1 of andere vage reden, gun ik het Pipe. Misschien is het zijn uitstraling als die van een 13-jarige golden retriever. Maar ondanks zijn ziekelijk trage spel, heeft hij wel een gunfactor.quote:
Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere vage reden, gun ik het Pipe. Misschien is het zijn uitstraling als die van een 13-jarige golden retriever. Maar ondanks zijn ziekelijk trage spel, heeft hij wel een gunfactor.
Gary, Mikey EN ADRIAN!!!!quote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gary en Mikey zijn de darters waar ik het liefst naar kijk. Desondanks heeft Pipe inderdaad wel een gunfactor, aardige gozert, ondanks zijn vervelend trage spel.
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.quote:
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.quote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als hij zijn dag heeft wel ja, qua persoon heb ik er niet zoveel mee.
Hoop dat Mikey Taylor pakt vanavond, het wordt wel heel eenzijdig.
Ik heb ook geen hekel aan hem, gasten als Painter en King lijken me wel vervelende lui.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ben verandert qua mijn voorliefde voor Lewis. Vroeger vond ik het een kutmanneke met zijn no look 180's. Maar na zijn dip van nog niet zo heel lan geleden, heeft hij bij mij aan sympathie gewonnen. Prachtige stijl en snelheid, en volgens mij een aardige gast.
Painter en Hamilton zijn de likkertjes.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het moment dat Frank zei: ''Hamilton likt zijn vingers weer sappig''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |