SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk johquote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt iemand gedag, wat een mongool![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie fan van Toivonen geworden?quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah een nieuwe blonde homo uit scandinavie waar je nu op gaat geilen?
nee kneusquote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haten op de enige VBL-homo.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen tekent bij.. PSV zet hem op de bank.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Toivonen en Locadia eruit
Gewaagde opstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Geen spits.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds een aidsopstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Vanwaar de "quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen spits.PSV gaat counteren dus.
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zorg dat je gebanned wordt door yvonne en ggmm gaat je notes geven ik sla je neer
ik ben sterker dan je denktquote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?
quote:
gif dan nerdje.quote:
Retard strenght is geen myth dus ik geloof jequote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sterker dan je denkt
onderschat mijn krachten niet
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Retard strenght is geen myth dus ik geloof je
Tyron is geen puber meerquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.
wauw dat is zo beetje de meeste domme reactie die ik ooit heb gelezenquote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Retard strenght is geen myth dus ik geloof je
Net zo lucky als Rekikquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geel voor die elleboog gegeven, kan dus geen schorsing krijgen
als je ligt op de grond plas ik over je heenquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.
Net zo scheel als die scheidsrechter ben jequote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef MouzurX het volgende:
En omdat hij nu geel heeft gehad kan hij niks krijgen voor de vuistslag
Niks aan het handje. Contactsport.quote:
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?quote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geel voor die elleboog gegeven, kan dus geen schorsing krijgen
Nee, er is geel gegeven dus daar blijft het bij.quote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?
Geel betekent beoordeeldquote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?
Niet altijd.quote:
Ik deel jouw interesses in homoplasseks niet.quote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je ligt op de grond plas ik over je heen
Veulquote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef Gramulanion het volgende:
....twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 01-12-2013 om 13:11:5114.30 @Feyenoord - @PSV Veul succes boykes! Boeruh aan de macht! #feypsv http://t.co/JMmQda3y72 reageer retweet
Ook als hij geel gegeven heeft voor het late inlopen en geen slaande beweging heeft gezien?quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, er is geel gegeven dus daar blijft het bij.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet altijd.
Als hij hier geel geeft voor het doorlopen, maar de elleboog niet heeft beoordeeld..
het woordje seks heb ik nooit genoemdquote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik deel jouw interesses in homoplasseks niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookMooie foto's van jezelf uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dan heeft hij inderdaad wat anders beoordeeld en kan er alsnog geschorst worden.quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook als hij geel gegeven heeft voor het late inlopen en geen slaande beweging heeft gezien?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend treurig.
Die gast doet niksquote:
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straksquote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax gaat nog rood krijgen en Ado maakt 2-2 uiteindelijk
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
het woordje seks heb ik nooit genoemd
dat is jouw debiele gedachte
maak mij niet kwaad nu ik begin al te trillen en mijn haar wordt al geler
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Die periode ben ik al voorbij. Ik heb gewoon al een verlies ingecalculeerd.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Wat, hij raakt hem niet eensquote:
omdat pisvee zo slecht is zkr xDquote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die periode ben ik al voorbij. Ik heb gewoon al een verlies ingecalculeerd.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, oke.quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat, hij raakt hem niet eens
De PSV'ers ook.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je gek?quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
omdat pisvee zo slecht is zkr xD
Kijk nog eens goed.quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajaxmietjes, huilen als er iemand in de buurt komtquote:
geo wil je een knuffelquote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent zelf een Ben.quote:
Dit. Meestal rennen ze weg. Anders gaan ze liggen en huilen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajaxmietjes, huilen als er iemand in de buurt komt
wat is er mis met een brohugquote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je een lekkere zus hebt dan wel, van haar dan he.
Feyenoord zodat de crisis bij psv nog dieper wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zien Ajax het liefst? Winst PSV of Feyenoord? Gelijk mag niet
Ditquote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Feyenoord zodat de crisis bij psv nog dieper wordt.
Dat viel wel mee. Ik zag zijn dikke hoofd voor me, toen moest ik wel lachen.quote:
Mods die trollen, wanneer krijgen die een bann?quote:Op zondag 1 december 2013 13:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajaxmietjes, huilen als er iemand in de buurt komt
Ik zie ze het liefst helemaal niet.quote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het feit dat jij homo bent...quote:
Kan me niks schelen, beide clubs zijn irrelevant.quote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Winst Feyenoord.quote:Op zondag 1 december 2013 13:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV'er he, dan heb je dat.quote:
iemand die zo geobsedeerd is zoals jij maakt zich meestal zorgen over zijn eigen geaardheidquote:Op zondag 1 december 2013 13:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het feit dat jij homo bent...
Ik bewaar mijn humor voor mensen die het waard zijn.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn humor voor mensen die het waard zijn.
Dan hoor ik het vanavond wel..quote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn humor voor mensen die het waard zijn.
quote:
je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijktquote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat je in mijn kont gaat knijpen
Ah okéquote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik bedoel na het einde van een speelronde
quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijkt
die weegt namelijk niet 200 kilo
Oh oke, dan ben ik veiligquote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijkt
die weegt namelijk niet 200 kilo
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
PElle to score stond gister nog op 2,12.. voelde een beetje too good to be true
Ja dat hij Pelle onder z'n duim kan houden heeft hij afgelopen week echt bewezenquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.
ik heb een kater en hun doen stomquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat halftamme gescheld van Tyron, Geo en Tacos hier wel aandoenlijkLovetriangle, maar ze durven het nog niet toe te geven
Net zoals die spelert van ludo gorets?quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is alleen passeerbaar wanneer er penalty's gegeven worden.
Eens.quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Cillessen is de beste keeper van Nederland.
en je mist chris gewoon heel erg hequote:
Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in een naam een spatie die er niet hoort te plaatsen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zoals die spelert van ludo gorets?
praat niet over hem alsjeblieftquote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en je mist chris gewoon heel erg he
We zoeken nog een extra member voor the analtrain, rawr.. you in?quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat halftamme gescheld van Tyron, Geo en Tacos hier wel aandoenlijkLovetriangle, maar ze durven het nog niet toe te geven
Ik weet niet of hij het al is, maar hij heeft iig wel de potentie het te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Cillessen is de beste keeper van Nederland.
Dan kijk jij naar een heel andere wedstrijd wel.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Duarte kan er echt helemaal niks van als back
Omdat ik niet opgelet heb tijdens die wedstrijd omdat het zo slecht was.. alweerquote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in een naam een spatie die er niet hoort te plaatsen?
Je verwacht waarschijnlijk ook niet dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef eight het volgende:
hmm.. niet verwacht dat ajax hier zou winnen vandaag
Die stond goed te keepen gisteren ja.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef eight het volgende:
hmm.. niet verwacht dat ajax hier zou winnen vandaag
Woordgrapjequote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zoeken nog een extra member voor the analtrain, rawr.. you in?
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het al is, maar hij heeft iig wel de potentie het te worden.
Ik ook dit..quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
Ik wel.
Ik zelf had dan weer niet verwacht dat ze van Barcelona zouden winnen.
Je kunt beter vragen wie zijn moeder niet geneukt heeftquote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Cillessen de moeder van Kramer geneukt of wat?
Wie heeft zijn moeder niet geneukt?quote:Op zondag 1 december 2013 13:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie zijn moeder niet geneukt heeft
quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hahahahah die laat zich hier voorlopig niet meer zien na deze dissquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van ikstampoptacos ook vannacht xD
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah die laat zich hier voorlopig niet meer zien na deze diss
Kort nachtje dan, misschien moet je er eens 5 condooms om heen doen misschien kom je dan minder snelquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij klaagt over humor, man man manquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Broekje uit bij Vitesse - Cambuur ja?quote:
Ik realiseer me dat het niks is, vandaar de 'xD'quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij klaagt over humor, man man man
Ik vind je doorgaans erg grappig hoor xDquote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat het niks is, vandaar de 'xD'
Bij jou is het de top van je kunnen.
Sowieso.quote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broekje uit bij Vitesse - Cambuur ja?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij klaagt over humor, man man man
drizzy ggmmquote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat het niks is, vandaar de 'xD'
Bij jou is het de top van je kunnen.
Thnx.quote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind je doorgaans erg grappig hoor xD
M'n moeder is 2 jaar geleden overleden dus dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, sorry tyron.quote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
drizzy ggmm
stop met deze kinderachtige ruzie of jullie hebben beide een probleem met mij
Mighty Mikequote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Mocht je niets met Feyenoord en PSV hebben, er is ook nog darten.
GGMMquote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
M'n moeder is 2 jaar geleden overleden dus dat lijkt me sterk.
Uh, oké.quote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
drizzy ggmm
stop met deze kinderachtige ruzie of jullie hebben beide een probleem met mij
Dit is een nare reactie van GGMM.quote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
http://puu.sh/5yJLB.pngquote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Technisch zeer slecht schot, gewoon hard knallen en kijken of hij erin gaat..quote:
1x een geslaagde actie om 500 mislukte.quote:
gg wpquote:Op zondag 1 december 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://puu.sh/5yJLB.png
Stelling ontkracht.
Mijn vader is hertrouwd mattie..quote:Op zondag 1 december 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://puu.sh/5yJLB.png
Stelling ontkracht.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Technisch zeer slecht schot, gewoon hard knallen en kijken of hij erin gaat..
quote:Op zondag 1 december 2013 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1x een geslaagde actie om 500 mislukte.
Nee sorry, hier lul je je niet uit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mijn vader is hertrouwd mattie..
Gewoon slechtste speler van dit Ajax.quote:
Gast krijg aids.quote:
Rustug.quote:
Fuck jou.quote:
We moeten vragen of we mee mogen doen met Duitsland.quote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Eredivisie is te makkelijk voor Ajax.
Terechte klachtquote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef Mansjester het volgende:
Elke keer move your feet bij me stream.
Streams
4e keer kampioen op rijquote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Eredivisie is te makkelijk voor Ajax.
helaas welquote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je verwacht waarschijnlijk ook niet dat Ajax kampioen wordt.
Vragen? Ze zullen Ajax dankbaar zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 13:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We moeten vragen of we mee mogen doen met Duitsland.
Gewoon janlul opzettenquote:Op zondag 1 december 2013 13:55 schreef Mansjester het volgende:
Elke keer move your feet bij me stream.
Streams
sopcast.quote:
Slaaf van de grote coörperaties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |