Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet altijd.
Als hij hier geel geeft voor het doorlopen, maar de elleboog niet heeft beoordeeld..
het woordje seks heb ik nooit genoemdquote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik deel jouw interesses in homoplasseks niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookMooie foto's van jezelf uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dan heeft hij inderdaad wat anders beoordeeld en kan er alsnog geschorst worden.quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook als hij geel gegeven heeft voor het late inlopen en geen slaande beweging heeft gezien?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend treurig.
Die gast doet niksquote:
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straksquote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax gaat nog rood krijgen en Ado maakt 2-2 uiteindelijk
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
het woordje seks heb ik nooit genoemd
dat is jouw debiele gedachte
maak mij niet kwaad nu ik begin al te trillen en mijn haar wordt al geler
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Die periode ben ik al voorbij. Ik heb gewoon al een verlies ingecalculeerd.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Wat, hij raakt hem niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |