SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk johquote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt iemand gedag, wat een mongool![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie fan van Toivonen geworden?quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah een nieuwe blonde homo uit scandinavie waar je nu op gaat geilen?
nee kneusquote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haten op de enige VBL-homo.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen tekent bij.. PSV zet hem op de bank.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Toivonen en Locadia eruit
Gewaagde opstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Geen spits.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds een aidsopstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Vanwaar de "quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen spits.PSV gaat counteren dus.
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zorg dat je gebanned wordt door yvonne en ggmm gaat je notes geven ik sla je neer
ik ben sterker dan je denktquote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?
quote:
gif dan nerdje.quote:
Retard strenght is geen myth dus ik geloof jequote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sterker dan je denkt
onderschat mijn krachten niet
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Retard strenght is geen myth dus ik geloof je
Tyron is geen puber meerquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.
wauw dat is zo beetje de meeste domme reactie die ik ooit heb gelezenquote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Retard strenght is geen myth dus ik geloof je
Net zo lucky als Rekikquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geel voor die elleboog gegeven, kan dus geen schorsing krijgen
als je ligt op de grond plas ik over je heenquote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.
Net zo scheel als die scheidsrechter ben jequote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef MouzurX het volgende:
En omdat hij nu geel heeft gehad kan hij niks krijgen voor de vuistslag
Niks aan het handje. Contactsport.quote:
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?quote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geel voor die elleboog gegeven, kan dus geen schorsing krijgen
Nee, er is geel gegeven dus daar blijft het bij.quote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?
Geel betekent beoordeeldquote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ligt aan scheidsrechtersrapport toch?
Niet altijd.quote:
Ik deel jouw interesses in homoplasseks niet.quote:Op zondag 1 december 2013 13:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
als je ligt op de grond plas ik over je heen
Veulquote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef Gramulanion het volgende:
....twitter:MarkvanBommel6 twitterde op zondag 01-12-2013 om 13:11:5114.30 @Feyenoord - @PSV Veul succes boykes! Boeruh aan de macht! #feypsv http://t.co/JMmQda3y72 reageer retweet
Ook als hij geel gegeven heeft voor het late inlopen en geen slaande beweging heeft gezien?quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, er is geel gegeven dus daar blijft het bij.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 1 december 2013 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet altijd.
Als hij hier geel geeft voor het doorlopen, maar de elleboog niet heeft beoordeeld..
het woordje seks heb ik nooit genoemdquote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik deel jouw interesses in homoplasseks niet.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookMooie foto's van jezelf uploaden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Dan heeft hij inderdaad wat anders beoordeeld en kan er alsnog geschorst worden.quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook als hij geel gegeven heeft voor het late inlopen en geen slaande beweging heeft gezien?
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat plaatje ookWTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend treurig.
Die gast doet niksquote:
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straksquote:Op zondag 1 december 2013 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax gaat nog rood krijgen en Ado maakt 2-2 uiteindelijk
quote:Op zondag 1 december 2013 13:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
het woordje seks heb ik nooit genoemd
dat is jouw debiele gedachte
maak mij niet kwaad nu ik begin al te trillen en mijn haar wordt al geler
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Die periode ben ik al voorbij. Ik heb gewoon al een verlies ingecalculeerd.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga jij nou maar duimen voor een puntje straks
Wat, hij raakt hem niet eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |