SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk johquote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij zegt iemand gedag, wat een mongool![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ie fan van Toivonen geworden?quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah een nieuwe blonde homo uit scandinavie waar je nu op gaat geilen?
nee kneusquote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Haten op de enige VBL-homo.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toivonen tekent bij.. PSV zet hem op de bank.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Toivonen en Locadia eruit
Gewaagde opstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
PSV: Zoet, Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Schaars, Maher; Bakkali, Jozefzoon, Depay #feypsv
Geen spits.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Nog steeds een aidsopstelling.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
Vanwaar de "quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen spits.PSV gaat counteren dus.
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zorg dat je gebanned wordt door yvonne en ggmm gaat je notes geven ik sla je neer
ik ben sterker dan je denktquote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voordat neerslaan, wie ga je daarvoor meenemen?
quote:
gif dan nerdje.quote:
Retard strenght is geen myth dus ik geloof jequote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik ben sterker dan je denkt
onderschat mijn krachten niet
Grappen maken over pubers die worstelen met hun seksuele identiteit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Retard strenght is geen myth dus ik geloof je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |